تلویزیون هایسنس A5KQ در واقع یک دستگاه 2 در 1 و دو منظوره است و به عنوان مانیتور هم می توان از آن استفاده کرد. این دستگاه به تازگی در بازار برخی کشورهای اروپایی شامل اسپانیا و آلمان توزیع شده است و در آینده ای نزدیک در بازارهای دیگر هم در دسترس قرار خواهد گرفت. تلویزیون هایسنس A5KQ به پنل QLED با رزولوشن 1080p Full HD مجهز است و در دو سایز 32 و 40 اینچی عرضه شده است. در ادامه با مشخصات این تلویزیون جالب بیشتر آشنا می شویم. با ما همراه باشید.

تلویزیون جدید هایسنس A5KQ

هایسنس از فناوری Quantum Dot در تلویزیون A5KQ استفاده کرده است. این فناوری قابلیت نمایش بیش از 1 میلیارد رنگ را فراهم می آورد و تجربه بصری بیننده را چند سطح ارتقا می دهد.

همان طور که اشاره کردیم، تلویزیون هایسنس A5KQ تنها برای سرگرمی طراحی نشده است و می توان از آن به عنوان یک مانیتور هم استفاده کرد. برای این منظور می توانید کیس کامپیوتر خود را از طریق پورت USB-C به این تلویزیون متصل کنید و کارهای روزمره تان با کامپیوتر را در سایزی بزرگتر و با کیفیت تصویر بهتر انجام دهید. تلویزیون هایسنس A5KQ می تواند شرایط کسانی را که از خانه دورکاری انجام می دهند متحول کند و تجربه کار روزمره را برای آنها ارتقا دهد.

تلویزیون جدید هایسنس A5KQ

روشنایی استاندارد تلویزیون هایسنس A5KQ برابر با 200nits است که در بازار امروزی چندان بالا نیست! با این حال این میزان روشنایی کیفیت تصویر مطلوبی را به ارمغان می آورد. همچنین این دستگاه از فرکانس سینک عمودی 60 هرتز و زمان پاسخ دهی 8 میلی ثانیه بهره می برد و تصاویر اکشن و سریع را با وضوح مناسبی نمایش می دهد. تلویزیون هایسنس A5KQ از فناوری هوش مصنوعی به منظور ارتقای کیفیت تصاویر اکشن و حالت اختصاصی Game Mode هم بهره می برد و عملکرد سریع تری را در هنگام بازی ارائه می دهد. با این حال بهتر است از این تلویزیون برای گیمینگ حرفه ای استفاده نشود.

مجهز بودن به رابط کاربری VIDAA به کاربران اجازه می دهد تا به سادگی به محتوای مورد نظرشان از سرویس های استریمینگ مختلف مانند دیزنی پلاس، نتفلیکس و اپل تی وی دسترسی داشته باشند. همچنین کاربران می توانند دستگاه های موبایل خود را به صورت وایرلس به این تلویزیون متصل کنند. فناوری کاهش نویز هوشمند نیز باعث می شود تا تصاویر شارپ تر به نظر برسند و جزئیات با وضوح بیشتری نمایش داده شوند.

تلویزیون هایسنس A5KQ فاقد دیسپلی پورت است، با این حال به درگاه های HDMI 1.4 ARC، HDMI 1.4 و یک جک هدفون مجهز شده است. لازم به ذکر است که کاربران می توانند صفحه نمایش این تلویزیون را به میزان 8 درجه به سمت عقب خم کنند و زاویه دید بهتری نسبت به آن داشته باشند.

تلویزیون جدید هایسنس A5KQ

از دیگر ویژگی های تلویزیون هایسنس A5KQ می توان به دو اسپیکر داخلی 8 وات اشاره کرد. سیستم صوتی این تلویزیون از تکنولوژی های صدای دالبی و DTS Virtual:X پشتیبانی می کند و تجربه غوطه وری در صدا و تصویر را برای کاربر به ارمغان می آورد.

قیمت تلویزیون هایسنس A5KQ مدل 32 اینچ برابر با 438 دلار و مدل 40 اینچ برابر با 547 دلار است. این تلویزیون نظرات مثبتی دریافت کرده است و به خصوص در زمینه دقت رنگ، کیفیت صدا و قابل استفاده بودن به عنوان مانیتور توجه ها را به خود جلب کرده است.

منبع: gizmochina