برند Casarte به عنوان یکی از زیر شاخه های شرکت Haier، فعالیت خود را در سال 2007 آغاز کرده است. از آن زمان تا کنون، شاهد عرضه محصولات رده بالایی از این برند بوده ایم که از جمله جدیدترین آنها می توان به آبگرمکن هیبریدی Casarte اشاره کنیم.

این برند در زمینه تولید تلویزیون هوشمند نیز فعالیت دارد و اخیراً طی برگزاری نمایشگاه AWE 2023 در چین، از محصول جدید خود رونمایی کرده است. این تلویزیون، Light Year E68 Mini LED TV نام دارد و می تواند به یک گزینه هیجان انگیز برای توسعه دنیای تجهیزات سرگرمی خانگی تبدیل شود! دوست دارید با ویژگی های مدرن این دستگاه بیشتر آشنا شوید؟! پس ادامۀ متن را از دست ندهید!

تلویزیون هایر Casarte Light Year E68

تلویزیون هایر Casarte Light Year E68 بر مبنای تکنولوژی QD-MiniLED طراحی شده و تمامی استانداردهای لازم در رابطه با محافظت از چشم کاربر را دریافت کرده است. این ویژگی ها باعث می شوند تا در صورت نگاه کردن مداوم و بدون وقفه به صفحه نمایش این تلویزیون، چشم های شما آسیب نبینند. همچنین این تلویزیون از قابلیت کنترل روشنایی بسیار دقیقی بهره می برد و در آن از تراشۀ قدرتمندی در راستای ارتقای کیفیت تصویر استفاده شده است. این تراشه از معماری 1+N برخوردار است و یک تجربه بصری راحت را برای کاربر به ارمغان می آورد.

از دیگر تکنولوژی های کاربردی تلویزیون هایر Light Year E68 می توان به فناوری LR اشاره کرد که باعث کاهش خاصیت بازتابندگی سطح صفحه نمایش می شود. به این ترتیب انعکاس نور و تصاویر محیط به هیچ عنوان بر روی این تلویزیون قابل مشاهده نیست و کاربر می تواند از بالاترین کیفیت تصویر این دستگاه حتی در محیط های کاملاً روشن بهره مند شود.

تلویزیون هایر Casarte Light Year E68

تجربه بصری عالی و قابلیت های محافظت از چشم تنها برخی از ویژگی های چشمگیر تلویزیون هایر Casarte Light Year E68 هستند! به عنوان مثال این تلویزیون توانایی دستیابی به روشنایی عالی 1000 نیتس را دارد و دقت رنگ آن در مقایسه با تلویزیون های معمولی تا 30 درصد بیشتر است. همچنین تلویزیون جدید هایر از نرخ نوسازی تصویر بی نظیر 240 هرتز پشتیبانی می کند.

تلویزیون هایر Casarte Light Year E68 کیفیت صدای فوق العاده ای را نیز ارائه می دهد و به سیستم صوتی چند جهته مجهز شده است. این تلویزیون صدای محیطی 5.1 کاناله را به ارمغان می آورد و حس حضور در سالن سینما را برای شما ایجاد می کند!
شما می توانید از تلویزیون جدید هایر به عنوان دستگاه مرکزی برای کنترل تجهیزات خانه هوشمند خود استفاده کنید! تلویزیون Light Year E68 از بیش از 8000 دستگاه خانه هوشمند هایر پشتیبانی می کند و شما می توانید تمام دستگاه های خانه خود را بر روی صفحه نمایش آن مشاهده کنید!

تلویزیون هایر Casarte Light Year E68

سیستم عامل تلویزیون هایر Light Year E68 تنها در عرض 5 ثانیه بوت می شود! به این ترتیب نیازی نیست تا برای آماده به کار شدن تلویزیون خود زمان زیادی را منتظر بمانید. این ویژگی با توجه به امکانات هوشمند متعددی که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده، یک ویژگی کاربردی و قابل توجه به حساب می آید.

کیفیت تصویر تلویزیون جدید هایر به گونه ای است که مرز بین تصویر و واقعیت را برای شما از بین می برد؛ انگار که در حال تماشای یک منظره واقعی از قاب یک پنجره هستید! پس اگر می خواهید تا بالاترین کیفیت تصویر را در هنگام تماشای فیلم های سینمایی تجربه کنید، تلویزیون هایر Casarte Light Year E68 را به خاطر بسپارید!

منبع: gizmochina