به نظر می رسد که Google Bard با یک سری ویژگی های جدید به روز رسانی شده است. تمرکز اصلی در این آپدیت ها بر روی افزونه های بارد (Bard Extensions) بوده است که برای انگلیسی زبان ها در دسترس قرار گرفته است. این افزونه ها روش جدیدی را برای تعامل با چت بات هوش مصنوعی بارد در اختیار کاربران قرار می دهند. اکنون شما می توانید با استفاده از این ویژگی از بارد بخواهید تا از اطلاعات شما در جی میل، داکز، درایو، مپز، یوتیوب، گوگل فوتوز، فلایتز و سایر سرویس های گوگل در پاسخ هایش استفاده کند!

قابلیت اتصال Google Bard باحساب شما

چت بات هوش مصنوعی گوگل بارد همانند قبل به سؤال های شما پاسخ می دهد، اما اکنون می تواند از اطلاعات موجود در حساب کاربری شما در گوگل هم در پاسخ هایش استفاده کند. به عنوان مثال اگر افزونۀ بارد را در اکانت Gmail خود مورد استفاده قرار دهید، می توانید از بارد بخواهید تا برایتان یک ایمیل خاص را پیدا کند!

گوگل در معرفی این قابلیت جدید یک عکس GIF را منتشر کرده که در آن شخصی قصد دارد تا از هوش مصنوعی بارد برای برنامه ریزی یک سفر به گرند کانیون کمک بگیرد. بارد برای برنامه ریزی این سفر از ایمیل ها و قرار ملاقات های این شخص استفاده می کند تا بهترین تاریخ برای خرید پلیط هواپیما و رزرو هتل را به او پیشنهاد دهد.

صادقانه باید گفت که این قابلیت جدید می تواند خیلی برای شما مفید باشد! به خصوص اگر پیش از این سابقۀ کار کردن با هوش مصنوعی گوگل بارد را داشته باشید، قطعاً از این به روز رسانی جدید خوشحال خواهید شد! از آنجایی که کار کردن با افزونه های بارد پیچیدگی خاصی ندارد، پیش بینی می شود افراد زیادی از آنها برای سینک کردن بارد با اکانت خود در گوگل استفاده کنند.

یکی دیگر از ویژگی هایی که به تازگی به Google Bard اضافه شده این است که اکنون شما می توانید پاسخ هایتان در مکالمه با این چت بات را دبل چک کنید. این قابلیت به خصوص در مواقعی که یک سری نظرات شخصی خودتان را در صحبت با بارد مطرح کرده اید می تواند برایتان مفید باشد. چون به هر حال این نظرات با یک چت بات در میان گذاشته شده و در فضای اینترنت به اشتراک گذاشته شده است. ممکن است از مطرح کردن این عقاید پشیمان شوید و بخواهید تغییراتی در آنها ایجاد کنید! بارد اکنون این امکان را در اختیار شما گذاشته است!

قابلیت اتصال Google Bard باحساب شما

قابلیت های جدید Google Bard به همین موارد محدود نمی شود! در آپدیت جدید این چت بات شما می توانید یک مکالمۀ جدید را بر مبنای مکالمه های دیگران ایجاد کنید. به طور دقیق تر باید اینگونه توضیح دهیم که اگر یک نفر لینک چت خود با بارد را برای شما ارسال کرد، می توانید از طریق آن لینک به چت ملحق شوید و مکالمۀ صورت گرفته را خودتان ادامه دهید!

مسلماً امکان یکپارچه کردن هوش مصنوعی بارد با سرویس های گوگل (به خصوص Gmail) بازدهی کاری شما را ارتقا می دهد. بعلاوه اینکه این قابلیت جدید می تواند به شما کمک کند تا سریع تر آن چیزی را که می خواهید پیدا کنید و وقتتان را بیهوده برای جستجوهای زمانبر هدر ندهید!

قابلیت اتصال Google Bard باحساب شما

با توجه به این پیشرفت ها اکنون دیگر باید با اطمینان گفت که آینده متعلق به هوش مصنوعی است! گوگل و شرکت های فعال دیگر در این زمینه مانند OpenAI و مایکروسافت مدام در حال ارتقای چت بات های خود هستند و هر روز شاهد اضافه شدن ویژگی های جدیدی به آنها هستیم. پس اگر در حوزه تکنولوژی مشغول به کار هستید یا حتی صرفاً به این حوزه علاقه دارید، به شما اکیداً توصیه می کنیم که از این غافله عقب نمانید و استفاده از چت بات هایی مانند گوگل بارد، بینگ چت یا چت جی پی تی را در دستور کار خود قرار دهید!

منبع: wccftech