در این مقاله قصد بررسی و آشنایی با یکی از مانیتورهای رده بالا و حرفه ای شرکت معتبر گیگابایت را داریم که با عنوان G34WQCA طراحی و روانه بازار شده است. این مدل مانیتور علاوه بر گیمینگ می تواند برای انجام کارهای گرافیکی نیز بهترین و مناسب ترین گزینه باشد. این مدل مانیتور در واقع نسخه به روز شده مدل قبلی  بوده و با توجه به قابلیت های متنوع تری که نسبت به نسخه قبلی دارد می تواند رضایت اکثر کاربران را در پی داشته باشد! از ویژگی ها و قابلیت های مهم و مثبتی که شرکت گیگابایت در طراحی و ساخت مانیتور خمیده G34WQCA مورد استفاده قرار داده است می توان به پل های ارتباطی متنوع، 1 جفت بلندگوی قدرتمند، پنل VA، نرخ به روز رسانی 144 هرتزی، رزولوشن 3440x1440، قابلیت ارائه رنگ های غنی تر، فناوری های کاربردی و ... اشاره کرد. در ضمن این مدل مانیتور با توجه به نور پس زمینه Edge Type که در اختیار دارد باعث شده تا میزان کیفیت آن نسبت به دیگر مانیتور های فاقد این ویژگی افزایش چشمگیری داشته باشد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور خمیده G34WQCA گیگابایت خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی و آشنایی با مانیتور خمیده G34WQCA گیگابایت!

طراحی خاص و جذاب مانیتور گیگابایت مدل G34WQCA!

گیگابایت به منظور بالا بردن میزان جذابیت و زیبایی مانیتور G34WQCA از پنل خمیده استفاده کرده است! میزان خمیدگی این مدل مانیتور برابر با 1500R بوده و با توجه به بهینه سازی که در طراحی آن مورد استفاده قرار گرفته می تواند تصاویر را با واقعی ترین حالت خود به نمایش دربیاورد! این ویژگی ها باعث می شوند تا کاربر بدون حواس پرتی اقدام به تماشای محتوای خود کند! پایه نیز از دیگر ویژگی های طراحی شده این مدل مانیتور محسوب می شود که جهت ایجاد شرایط ایده آل دید کاربر نسبت به صفحه نمایش اضافه شده است. پایه تعبیه شده برای این مانیتور خمیده گیگابایت از اندازه مناسبی برخوردار بوده و با توجه به قابلیت تنظیم ارتفاع به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید با توجه به راحتی دید، آن را تنظیم کنید! از دیگر نکاتی که موجب جذاب تر شدن این مدل مانیتور شده نیز می توان به ضخامت کم و ناچیز آن اشاره کرد. بدنه پلاستیکی این مانیتور به اندازه ای ضخیم است تا قادر به جلوگیری از ترک خوردن و خم شدن مانیتور شود! روکش استفاده شده نیز کاملا مات بوده تا به جذابیت هر چه بیشتر مانیتور اضافه کرده باشد. Gigabyte به منظور دسترسی آسان به تنظیمات از جوی استیک استفاده کرده است. کاربر با استفاده از این ویژگی قادر خواهد بود به تنظیماتی همچون ورودی های تصویر، نوع تصویر، میزان روشنایی و ... دسترسی داشته باشد.

طراحی خاص و جذاب مانیتور گیگابایت مدل G34WQCA!

مانیتور Gigabyte G34WQCA با قابلیت ارائه روان ترین تصاویر!

مانیتور خمیده G34WQCA گیگابایت با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 144 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقبای خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد!  کنتراست استاندارد 4000:1 این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور می توان به زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد. زاویه دید 178 درجه ای شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای به مشاهده  تصاویر بپردازید! مانیتور خمیده G34WQCA دارای روشنایی 350 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد و یا حتی زیاد بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه مناسب نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر خواهد داشت. مانیتور خمیده G34WQCA از پنل VA در سایز 34 اینچی بهره برده تا از جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. با استفاده از این مانیتور خمیده گیمینگ 34 اینچ قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (3440x1440) پیکسل لذت ببرید. نسبت تصویر به کار رفته این مانیتور نیز در شرایط ایده آلی قرار داشته تا کاربر قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته باشد و کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهد. به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 1 میلی ثانیه ای که مانیتور خمیده G34WQCA در اختیار دارد قادر خواهید بود سریع ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید.

مانیتور Gigabyte G34WQCA با قابلیت ارائه روان ترین تصاویر!

مانیتور Gigabyte G34WQCA با 1 جفت بلندگو و فناوری های کاربردی!

شرکت Gigabyte از 2 عدد بلندگو با قدرتی برابر با 2 وات استفاده کرده است. بلندگوی موجود با توجه به کیفیت مطلوبی که در اختیار دارند می توانند نیاز کاربر را از تهیه جداگانه وسیله پخش صدا همچون هدست و ... بی نیاز کند. در ضمن برای دستیابی صدای باکیفیت تر بهتر است اقدام به تهیه هدست و اسپیکرهای جداگانه کنید. ویژگی ها و قابلیت های موجود در این مانیتور بی شمار بوده تا کاربر هنگام استفاده با چالش خاصی روبرو نشود. از نمونه ویژگی های مهم این مدل مانیتور می توان به فناوری های متنوع و متعدد اشاره کرد. فناوری های استفاده شده علاوه بر بالا بردن میزان کیفیت، وظیفه محافظت از چشمان کاربر را نیز بر عهده دارند. فناوری های موجود در مانیتور خمیده G34WQCA گیگابایت شامل فناوری FreeSync، HDR400، Black Equalizer، Low Blue Light و Flicker-Free می شود.

  • Low Blue Light: فناوری Low Blue Light نیز با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید!
  • Flicker-Free: از فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.
  • FreeSync: فناوری FreeSync وظیفه کاهش لرزش تصاویر و جلوگیری از شکستگی فریم را بر عهده داشته که موجب می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های مختلف از روان ترین، پر سرعت ترین و باکیفیت ترین تصاویر بهره مند شود.
  • Black eQualizer: این ویژگی جهت به نمایش درآوردن تصاویر تیره با بالاترین وضوح و بدون تاثیر گذاشتن به مناطق روشن تصویر اضافه شده است. این ویژگی به گیمرهای این امکان را خواهد داد تا بتوانند دشمنان و رقبای خود را به آسانی شناسایی کنند! Black eQualizer در هنگام تماشای تصویر و فیلم نیز می تواند با روشن کردن مناطق تیره حس و تجربه جدید را برای شما به وجود بیاورد!

مانیتور Gigabyte G34WQCA با 1 جفت بلندگو و فناوری های کاربردی!

پل های ارتباطی مانیتور گیگابایت مدل G34WQCA!

شرکت گیگابایت جهت برقراری ارتباطی پایدار و آسان با سایر دستگاه های دیجیتال، مانیتور خمیده G34WQCA خود را مجهز به پورت های متنوع و کاربردی کرده است. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل 2 عدد پورت DisplayPort 1.4، 2 عدد پورت HDMI 2.0 و جک هدفون می شود. مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید. با استفاده از جک هدفون نیز می توانید با متصل کردن هدفون های مختلف بدون نیاز به اسپیکر جداگانه صدای موجود در سیستم را بشنوید! شرکت گیگابایت برای اینکه بتواند از کیفیت بالای تصاویر و پویایی رنگ بیشتری برخوردار باشد از نمایشگری استفاده کرده است که دارای قابلیت به نمایش درآوردن طیف رنگی 100 درصدی sRGB  و 87 درصد DCI-P3 است. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بدون هیچ چالشی از این مانیتور برای رفع نیازهای خود استفاده کند! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که مانیتور خمیده G34WQCA از وزنی برابر با 8.4 کیلوگرم و ابعادی برابر با 938x272x563 میلی متر برخوردار است!

منبع: gigabyte