شرکت گیگابایت که در زمینه تولید تجهیزات گیمینگ فعالیت گسترده ای دارد، اخیراً از ماوس گیمینگ وایرلس AORUS M6 رونمایی کرده است. این ماوس جدید نه تنها از طراحی ارگونومیک و متقارن بهره می برد، بلکه از سوئیچ های نام آشنای Omron نیز در آن استفاده شده است. وزن سبک و طراحی خوش دست نیز باعث شده تا این ماوس همانند یک اسلحه قدرتمند به شما در تبدیل شدن به یک گیمر حرفه ای کمک کند! در ادامه با معرفی مشخصات ماوس گیمینگ گیگابایت AORUS M6 با شما همراه خواهیم بود.

ماوس گیمینگ Gigabyte AORUS M6 با دقت بی نظیر و باتری قدرتمند

ماوس گیمینگ وایرلس گیگابایت AORUS M6 توانایی دستیابی به دقت عملکرد بی نظیر 26000dpi را دارد و به گیمرها این امکان را می دهد تا اسلحه خود را با بالاترین دقت به سمت دشمنان خود نشانه بگیرند! پس اگر می خواهید تا هد شات هایی تمیز و هیجان انگیز را تجربه کنید، این ماوس از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود! لازم به ذکر است که ماوس AORUS M6 از مشخصات رده بالای دیگری مانند شتاب 50G و حداکثر سرعت 650IPS نیز بهره می برد و نشانگر آن به شکلی روان و سبکبال بر روی صفحه نمایش به حرکت در می آید. بنابراین می توانید با آن سریع ترین واکنش را نسبت به اتفاقات در حال وقوع در محیط بازی نشان دهید و در بازی های مسابقه ای دست بالا را نسبت به حریفان خود داشته باشید!

اتصال ماوس گیگابایت AORUS M6 به دستگاه مورد نظر شما از طریق فناوری وایرلس 2.4 گیگاهرتز انجام می شود. این مدل از ماوس گیگابایت زمان تأخیر ناچیز 1 میلی ثانیه ای را ارائه می دهد و کاملاً سینک عمل می کند. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا به محیط بازی کنترل کافی داشته باشید و به گیمری حرفه ای، سریع و دقیق تبدیل شوید!

در زمینه طول عمر باتری نیز ماوس بی سیم AORUS M6 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. چرا که با یک بار شارژ کردن این ماوس، می توانید به مدت 74 ساعت با آن بازی کنید! پس خیالتان راحت باشد؛ وسط بازی شارژ ماوس تان تمام نخواهد شد!

ماوس گیمینگ Gigabyte AORUS M6 با دقت بی نظیر و باتری قدرتمند

از جمله ویژگی های ماوس گیمینگ AORUS M6 گیگابایت در زمینه «سفارشی سازی» می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان تنظیم DPI
  • قابلیت برنامه ریزی دکمه های ماوس و تخصیص شورت کات های مختلف به آنها متناسب با استایل بازی و عادت های گیمر
  • امکان کالیبره کردن سطح سنسور برای حرکت بهتر و روان تر
  • قابلیت تنظیم نورپردازی RGB متناسب با ویژگی های سیستم گیمینگ کاربر

ماوس گیمینگ Gigabyte AORUS M6 با دقت بی نظیر و باتری قدرتمند

ماوس AORUS M6 گیگابایت کاملاً متناسب با نیازها و خواست شما شخصی سازی می شود و تجربۀ شما از گیمینگ را چندین پله ارتقا می دهد! همچنین همان طور که اشاره شد، این ماوس از طراحی متقارن بهره می برد و هم برای افراد راست دست و هم افراد چپ دست بدون هیچ مشکلی قابل استفاده است.

متأسفانه هنوز قیمت ماوس گیمینگ گیگابایت AORUS M6 به طور دقیق اعلام نشده است. همچنین زمان عرضه این گجت جذاب به بازار مشخص نیست. شما می توانید اطلاعات تکمیلی در این رابطه را ظرف هفته های آتی از وب سایت رسمی گیگابایت دنبال کنید.

منبع: gizmochina