شرکت گیگابایت برای آن دسته از افرادی که به یک حافظه SSD با کیفیت نیاز دارند یک پیشنهاد هیجان انگیز دارد: از حافظه SSD این شرکت استفاده کنید و دیگر هیچ نگرانی بابت افت سرعت عملکرد آن (حتی در مواقع اوج کاری) نداشته باشید! گیگابایت در معرفی حافظه SSD جدید خود عنوان کرده که این قطعه توانایی ارائه بهترین عملکرد در بالاترین دما را دارد و برای استفاده در شرایط سخت می توان بر روی آن حساب ویژه ای باز کرد. این محصول جدید "AORUS Gen4 7000s Prem. SSD" نام دارد و سرعت خواندن اطلاعات حداکثر 7 گیگابایت در ثانیه را به ارمغان می آورد.

گیگابایت حافظه SSD قدرتمند AORUS Gen4 7000s Prem را معرفی کرد

همان طور که اشاره شد این حافظه SSD جدید قابلیت ارائه عملکرد در دمای بالا را دارد و از این جهت هیچ گونه افت سرعتی نخواهد داشت. البته این موضوع را گیگابایت اعلام کرده و به نوعی آن را تضمین کرده است. اما در اینجا این سؤال پیش می آید که اگر این حافظه SSD توانایی ارائه چنین عملکردی را دارد، چرا گیگابایت این موضوع را «تضمین» کرده است؟ به هر حال برای مشاهده عملکرد واقعی AORUS Gen4 7000s Prem. SSD برای تا زمان عرضه آن به بازار منتظر بمانیم. اما در حال حاضر این موضوع عنوان شده و گیگابایت به صراحت اعلام کرده که این حافظه SSD حتی در اوج بارِ کاری و در سخت ترین شرایط هم عملکردی مشابه با شرایط استاندارد از خود نشان خواهد داد.

حافظه اس اس دی گیگابایت AORUS Gen4 7000s Prem. SSD برای استفاده گیمرها، فعالان حوزه تولید محتوا و هر کسی که به دنبال بالاترین سرعت خواندن دیتا است طراحی شده است. گیگابایت در این حافظه SSD از محافظ حرارتی M.2 Thermal Guard XTREME با پوشش نانوکربن استفاده کرده که باعث جریان یافتن هوا به بخش های داخلی و خنک شدن قطعه می شود. این نوع پوشش باعث افزایش ضخامت و سایز قطعه شده است. پس اگر قصد خرید آن را دارید ابتدا از این موضوع اطمینان حاصل کنید که امکان نصب آن درون کیس مورد نظرتان وجود دارد یا خیر!

لازم به ذکر است که AORUS Gen4 7000s Prem. SSD با اپلیکیشن SSD Tool Box نیز سازگار است که به شما کمک می کند که تا بتوانید در هر لحظه از وضعیت عملکرد و سالم بودن قطعه مطلع شوید. این حافظه اس اس دی در دو نسخه با ظرفیت های یک ترابایت و دو ترابایت عرضه خواهد شد. در رابطه با قیمت نسخه های مختلف این حافظه SSD اطلاعاتی منتشر نشده، اما به نظر نمی رسد که این قطعات قیمت پایینی داشته باشند! چرا که گیگابایت طول عمر بالای این قطعه و دوام فوق العاده آن در شرایط محیطی سخت را تضمین کرده و کاربران با خرید آن تا مدتی طولانی (حتی سال ها) می توانند از یک حافظه SSD پرسرعت بهره مند شوند.

همان طور که می دانید حافظه های SSD نسل جدید حافظه های ذخیره سازی هستند که در آنها بر خلاف هاردهای معمولی، از دیسک چرخان استفاده نشده است. در این نوع از حافظه های ذخیره سازی دسترسی به اطلاعات به صورت مستقیم انجام می گیرد و به همین دلیل سرعت خواندن اطلاعات نسبت به هارددیسک افزایش یافته است. معمولاً کاربرانی که به لود سریع تر سیستم عامل و برنامه های نصب شده بر روی سیستم خود نیاز دارند، از حافظه های SSD استفاده می کنند.

چنانچه قصد خرید انواع حافظه SSD موجود در بازار با بهترین قیمت را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در این رابطه را به شما ارائه دهند.

منبع: windowscentral