برند Garmin که یکی از نام های مشهور بازار اسمارت واچ به حساب می آید، از پنجمین مدل از ساعت های هوشمند سری Tactix 7 با صفحه نمایش امولد رونمایی کرده است. این ساعت جدید که با نام Tactix 7 AMOLED در بازار شناخته می شود، فقط در یک نسخه و با سایز 51 میلی متر عرضه شده است. در ادامه می توانید با مشخصات این ساعت هوشمند بیشتر آشنا شوید.

ساعت هوشمند Garmin Tactix 7 با صفحه نمایش AMOLED

حدود 18 ماه پیش بود که اولین مدل از ساعت های هوشمند سری Tactix 7 توسط گارمین معرفی شد. برای یادآوری بد نیست بدانید که این سری شامل نسخه های استاندارد، Pro و Pro Ballistics می شود که با قیمت بین 1099.99 تا 1599.99 دلار در فروشگاه های خرده فروشی توزیع شده اند. با وجود اینکه گارمین بر روی این سه مدل در زمینه های گوناگون مانور تبلیغاتی زیادی داده است، اما آنها از همان سخت افزار رایج، از جمله صفحه نمایش MIP، بهره می برند.

در همین راستا این برند نام آشنا تصمیم گرفته است تا در نسخۀ جدید ساعت هوشمند Tactix 7، تکنولوژی MIP را با فناوری مدرن تر امولد جایگزین کند و مدل Tactix 7 AMOLED را معرفی نماید. این ساعت هوشمند تصاویر با کیفیت تری نسبت به دیگر مدل های موجود در این سری ارائه می دهد و به طور طبیعی از رزولوشن 454x454 پیکسل پشتیبانی می کند. به عنوان مقایسه بد نیست بدانید که رزولوشن نمایشگر دیگر مدل های سری Tactix 7 فقط 280x280 پیکسل است!

ساعت هوشمند Garmin Tactix 7 با صفحه نمایش AMOLED

ساعت هوشمند گارمین Tactix 7 AMOLED همانند دیگر مدل های مدرن موجود در بازار، از قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always-On) بهره می برد. البته فعال کردن این قابلیت باعث می شود تا طول عمر باتری این گجت از 31 روز به 11 روز کاهش پیدا کنید. همچنین اگر در کنار این قابلیت، GPS را هم فعال کنید طول عمر باتری ساعت شما برابر با 58 ساعت خواهد بود.

دیگر مشخصات ساعت هوشمند گارمین Tactix 7 AMOLED بدون تغییر باقی مانده است. بر همین اساس این گجت کاملاً ضد آب است و استاندارد 10ATM را دریافت کرده است. همچنین این گجت پوشیدنی به قاب تیتانیومی و روکش صفحه نمایش از جنس یاقوت کبود مجهز است و از نرم افزار اسمارت واچ Garmin پشتیبانی می کند. همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، این نسخه از ساعت هوشمند گارمین Tactix 7 فقط در یک نسخه و با سایز 51 میلی متر راهی بازار شده است.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که اسمارت واچ گارمین Tactix 7 AMOLED به امکانات فیتنس و سلامتی کامل مجهز است. از جمله این امکانات می توان به این موارد اشاره کرد: بررسی لحظه ای ضربان قلب در هر ثانیه، هشدار ضربان نامنظم قلب، سنجش سطح اکسیژن خون، بررسی سطح انرژی بدن، زیر نظر داشتن استرس در تمام طول روز، تایمر برای تنفس و ریلکسیشن، پایش وضعیت خواب، امتیاز دهی به کیفیت خواب، یادآوری نوشیدن آب، بررسی سلامت بانوان و... .

ساعت هوشمند Garmin Tactix 7 با صفحه نمایش AMOLED

گارمین اعلام کرده است که ساعت هوشمند Tactix 7 با صفحه نمایش امولد در تمامی بازارهای اصلی دنیا توزیع خواهد شد. قیمت این محصول جدید برای عرضه در ایالات متحده 1399.99 دلار اعلام شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به صفحه مربوط به این ساعت هوشمند در وب سایت رسمی برند Garmin مراجعه نمایید.

منبع: notebookcheck