برند Garmin سابقه درخشانی در عرضه ساعت های هوشمند خلاقانه و جذاب به بازار دارد و محصولات متنوعی را راهی این بازار کرده است. این شرکت در یکی از جدیدترین اقدامات خود در این زمینه، ساعت های هوشمند سری Epix 2 Pro را معرفی کرده است. این ساعت های جدید هوشمند در پی موفقیت نسل قبلی، سری Epix Gen 2، عرضه شده اند و پیش بینی می شود با توجه به ویژگی های فوق العاده کاربردی و ارتقاهایی که نسبت به قبل داشته اند، با استقبال قابل توجهی مواجه شوند. کارشناسان معتقدند که ساعت هوشمند Epix 2 Pro می تواند به تثبیت جایگاه گارمین در بازار گجت های پوشیدنی به عنوان یک برند نوآور کمک زیادی کند.

مشخصات ساعت هوشمند گارمین Epix 2 Pro

مشخصات فنی ساعت های هوشمند گارمین Epix 2 Pro

ساعت های هوشمند Epix 2 Pro که با نام Epix Pro (Gen 2) هم شناخته می شوند، در سه سایز مختلف معرفی شده اند و طیف بیشتری از افراد با سایز مچ دست های مختلف می توانند از آن استفاده کنند. این گجت ها با سایز بدنه 42، 47 و 51 میلی متر در دسترس قرار گرفته اند و شما می توانید سایز مناسب با مچ دستتان را از میان آنها انتخاب کنید.

ساعت هوشمند گارمین Epix 2 Pro به یک صفحه نمایش با کیفیتِ امولد مجهز است. سایز این صفحه نمایش در نسخه های مختلف این ساعت از 1.2 تا 1.4 اینچ متغیر است. لازم به ذکر است که صفحه نمایش ساعت هوشمند جدید گارمین وضوخ تصویر کریستالی را به شما ارائه می دهد و باعث ارتقای تجربه شما در هنگام کار کردن با آن می شود.

حافظه داخلی ساعت هوشمند گارمین Epix 2 Pro برابر با 32 گیگابایت است. بنابراین می توانید بدون نگرانی بابت کمبود ظرفیت حافظه، موزیک های مورد علاقه تان را بر روی این گجت ذخیره کنید یا اپلیکیشن های مختلف را بر روی آن نصب نمایید.

مشخصات ساعت هوشمند گارمین Epix 2 Pro

گارمین یک سری امکانات و قابلیت های کاربردی را با ساعت هوشمند Epix 2 Pro تلفیق کرده است. به عنوان مثال هر سه سایز این گجت به چراغ قوه LED مجهزند! همچنین در این ساعت ها از نسل پنجم سنسور ضربان قلب و GPS چند بانده استفاده شده است. مجهز بودن به GPS مولتی باند دقیق ترین اطلاعات را از موقعیت مکانی و مسیر طی شده در هنگام پیاده روی یا دوچرخه سواریِ شما در اختیارتان خواهد گذاشت.

در ساعت هوشمند Epix 2 Pro از جدیدترین اپلیکیشن های سلامتی و سبک زندگی استفاده شده است. این ساعت هوشمند توانایی اندازه گیری و بررسی تمامی معیارهای سلامتی رایج را دارد و حتی دو معیار جدید نیز به آن اضافه شده است! این دو معیار جدید Endurance Score (امتیاز استقامت) و Hill Score (امتیاز طاقت در سربالایی) نام دارند و امکانات جدیدی را در اختیار شما قرار می دهند.

معیار Endurance Score تأثیر تمرینات بر سطوح کلی استقامت را ارزیابی می کند و به شما نشان می دهد که تا چه اندازه قادر به تحمل فشار ناشی از تمرینات بوده اید. معیار Hill Score نیز میانگین مقدار VO2 max و سابقه تمرینات شما را ثبت و بررسی می کند و به شما کمک می کند تا توانایی های خود در هنگام دویدن در سربالایی و سراشیبی را ارتقا دهید.

مشخصات ساعت هوشمند گارمین Epix 2 Pro

طول عمر باتری ساعت های هوشمند گارمین سری Epix 2 Pro متناسب با سایز آنها متفاوت است. نسخه 42 میلی متری از این سری تا 10 روز نیاز به شارژ پیدا نمی کند. در حالی که شارژدهی باتری نسخه 51 میلی متری می تواند تا 31 روز هم ادامه داشته باشد.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ساعت هوشمند گارمین Epix 2 Pro در دو نسخه استاندارد و Sapphire عرضه شده است. در نسخه Sapphire، شاهد اضافه شدن یک لایه مقاوم و درخشان از جنس کریستال یاقوت کبود به صفحه نمایش ساعت هستیم. قاب اطراف صفحه نمایش این نسخه نیز از تیتانیوم ساخته شده است.

قیمت ساعت هوشمند گارمین سری Epix 2 Pro

قیمت نسخه استاندارد ساعت هوشمند گارمین Epix 2 Pro در سایزهای 42 و 47 میلی متری برابر 899.99 دلار و در سایز 51 میلی متر برابر با 999.99 دلار است. نسخه Sappire در هر یک از این سایزها 100 دلار گران تر است.

منبع: gizmochina