شرکت گارمین را می توان پیشروترین شرکت در زمینه تولید ساعت های هوشمند رده بالا دانست که محصولاتی پرطرفدار را راهی بازار کرده است. این شرکت که به تازگی ساعت هوشمند گارمین Venu Sq 2 را راهی بازار کرده است اخیرا در معرفی تبلیغاتی خود از جدیدترین ساعت هوشمند پرچم دار خود، Garmin Enduro 2، به طور کاملاً آشکاری به اپل واچ اولترا طعنه زده است! ساعت هوشمند جدید گارمین در حالت پاور سیوینگ دارای طول عمر باتری شگفت انگیز 550 روز است و همین موضوع باعث شده تا این شرکت اپل واچ اولترا را به دلیل طول عمر باتری فوق العاده پایین تر، مورد تمسخر قرار دهد!

گارمین اپل واچ اولترا را به تمسخر گرفته است: «طول عمر باتری ساعت های ما چند ماه است، نه چند ساعت!»

اولین ساعت هوشمند ضد ضربه اپل واچ اولترا به تازگی در مراسم Far Out رونمایی شده و ورود رسمی اپل به بازار پر سود ساعت های هوشمند مستحکم (rugged) را اعلام کرده است! در این بازار، یک شرکت آمریکایی دیگر به نام گارمین حرف اول را می زند و ساعت های هوشمند این برند برای چند سال است که توانسته اند با ویژگی های منحصر به فرد خود طرفداران زیادی پیدا کنند. اکنون پس از ورود رسمی اپل به این بازار، گارمین قصد دارد تا با تمسخر غیر مستقیم اپل واچ اولترا به نوعی برتری خود در این بازار را به رخ غول کوپرتینو نشین دنیای تکنولوژی بکشد!

گارمین اپل واچ اولترا را به تمسخر گرفته است: «طول عمر باتری ساعت های ما چند ماه است، نه چند ساعت!»

گارمین به تازگی یک توئیت منتشر کرده و در آن به طول عمر باتری اپل واچ اولترا کنایه زده است: «ما طول عمر باتری ساعت های هوشمند خودمان را با «ماه» اندازه گیری می کنیم، نه ساعت». این توییت حاوی یک هشتگ نیز هست که به ساعت هوشمند پرچم دار چند منظوره گارمین Enduro 2 اشاره می کند. در این ساعت هوشمند از سلول های خورشیدی استفاده شده که باعث می شوند تا طول عمر باتری این دستگاه در حالت نرمال، 46 روز باشد! همچنین در حالت پاور سیوینگ، طول عمر باتری ساعت هوشمند گارمین به 550 روز هم می رسد که رقم فوق العاده چشمگیری است!

در طرف مقابل، اپل واچ اولترا از طول عمر باتری 36 ساعت در حالت نرمال و 60 ساعت در یک حالت خاص از پاور سیوینگ برخوردار است. جالب اینجا است که این حالت پاور سیوینگ با آپدیت نرم افزاری دستگاه به آن اضافه می شود و در زمان عرضه در ساعت وجود ندارد! با این حال ساعت هوشمند ضد ضربه جدید اپل ویژگی های درخشانی دارد که از جمله آنها می توان به صفحه نمایش اولد فوق العاده روشن با میزان روشنایی 2000nits اشاره کرد. به این ترتیب به سختی می توان ساعت هوشمند گارمین Enduro 2 را با اپل واچ اولترا و تکنولوژی MIP مؤثرتر آن مقایسه کرد!

گارمین اپل واچ اولترا را به تمسخر گرفته است: «طول عمر باتری ساعت های ما چند ماه است، نه چند ساعت!»

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که اپل واچ اولترا و گارمین Enduro 2 هر دو دارای مزایا و معایب خاص خود هستند و در اصل برای دو گروه متفاوت از کاربران طراحی شده اند. با این وجود رقابت و کل کل بین شرکت های سازنده آنها می تواند برای طرفداران دنیای تکنولوژی جذابیت داشته باشد و باعث پویاتر شدن بازار ساعت های هوشمند شود!

منبع: notebookcheck.net