تلفن تا شوی آینده ممکن است با یک لنز سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین زوم اپتیکال 3 برابری 12 مگاپیکسلی ارتقاء چشمگیری داشته باشد.

سامسونگ گلکسی  Z Fold 4 می تواند گلکسی S22 Ultra را شکست دهد!

یکی از بهترین گوشی های تاشو شرکت سامسونگ، گوشی گلکسی زد فولد 3 است که در آینده ای نه چندان دور قرار است جای خود را به گوشی تاشو Galaxy Z Fold 4 بدهد. زد فولد 3 دارای یک صفحه نمایش پوششی یک دست است که به نظر می رسد در گوشی زد فولد 4 تغییر می کند و به یک صفحه نمایش داخلی با اندازه تبلت تبدیل می شود.

سامسونگ هنوز چند ماه تا رونمایی از مجموعه بعدی گوشی های تاشو خود فاصله دارد، اما در حال حاضر چیزهای زیادی در مورد Galaxy Z Fold 4 شنیده می شود. اخیراً گفته شده است که این تلفن با یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری عرضه می شود، اما افشای جدید ادعا می کند که با یک لنز تله فوتو بهتر عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی  Z Fold 4 می تواند گلکسی S22 Ultra را شکست دهد!

همانطور که می دانید، Galaxy Z Fold 3 دارای سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و ماژول تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری است. اما بر اساس فاش کننده اطلاعات معروف، Ice Universe، گوشی تاشو بعدی سامسونگ، دارای تنظیمات دوربین سه گانه متشکل از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری خواهد بود. اگر این شایعه درست باشد، این دستگاه می تواند برخی از نقاط دردناک اصلی نسل قبلی خود را برطرف کند. این بدان معناست که گوشی تاشوی آینده حداقل در این زمینه نسبت به نسل قبلی خود یک ارتقاء بزرگ خواهد بود.

همچنین این فاش کننده اشاره می کند که این "قوی ترین دوربین سه برابری سامسونگ تا کنون است که قوی تر از S22 Ultra خواهد بود." در واقع جدیدترین گوشی پرچمدار این غول فناوری تنها با دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری عرضه می شود، اگرچه از لنز پریسکوپ 10 برابری هم برخوردار است. با این حال، آخرین شایعه حاکی از آن است که گلکسی زد فولد 4 یکی از بهترین گوشی ‌های اندرویدی امسال از لحاظ دوربین خواهد بود.

سامسونگ گلکسی  Z Fold 4 می تواند گلکسی S22 Ultra را شکست دهد!

روی کاغذ، گلکسی زد فولد 4 همچنان در بخش کلی دوربین، بسیار عقب تر از گلکسی اس 22 اولترا به نظر می ‌رسد، همان چیزی که با آرایه دوربین چهارگانه ‌اش با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی سرلوحه آن قرار گرفته است.

از سوی دیگر، ممکن است سامسونگ از به زور جا دادن سنسورهای دوربین بزرگ در دستگاه تاشو بعدی خود اجتناب کند. طبق شایعات قبلی، این گوشی باریک ‌تر از مدل قبلی خود خواهد بود، بنابراین مطمئناً سنسوری به اندازه 108 مگاپیکسل گلکسی اس 22 اولترا در گلکسی زد فولد 4 نخواهیم دید.

با این وجود، لنز 12 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری یک گزینه عالی برای این دستگاه است که انتظار می‌ رود در ماه آگوست در کنار Galaxy Z Flip 4 معرفی شود.

منبع: androidcentral