با وجود اینکه سامسونگ نسل چهارم گوشی های تاشوی خود را به بازار فرستاده، اما گوشی های نسل 3 این شرکت هنوز هم کاربران زیادی دارند. اگر شما هم از کاربران گوشی گلکسی زد فولد 3 هستید، می توانید از فناوری شارژ وایرلس آن بهره مند شده و کابل های شارژ قدیمی و دست و پا گیر خود را کنار بگذارید! اما موضوعی که در این رابطه باید به آن توجه کنید سایز این گوشی تاشو است. اندازه این گوشی به گونه ای است که ممکن است تا با تمامی پدهای شارژر سازگار نباشد؛ به خصوص وقتی که آن را به طور کامل باز کرده اید. به همین دلیل در این مقاله و بخش دوم آن چند مدل از بهترین شارژرهای وایرلس سازگار با گلکسی زد فولد 3 را به شما معرفی کرده ایم تا در هنگام خرید شارژر کار آسان تری پیش رو داشته باشید.

پد شارژر وایرلس Samsung Wireless Charger Trio Pad – سطح وسیع و گسترده

پد شارژر وایرلس Samsung Wireless Charger Trio Pad – سطح وسیع و گسترده

گلکسی زد فولد 3 شما یک گوشی انعطاف پذیر است، پس پد شارژ وایرلس آن هم باید به همین صورت باشد! پد شارژر وایرلس سامسونگ مدل Trio دقیقاً به صورت انعطاف پذیر طراحی شده و به شما این امکان را می دهد تا سطح شارژر آن را متناسب با نیازتان باز و بسته کرده و اندازه آن را تغییر دهید. لازم به ذکر است که در بسته بندی این محصول آداپتور هم وجود دارد و نیازی به خرید جداگانه آن ندارید.

پد شارژر وایرلس Moshi Sette Q 15W Dual Pad – شارژ هم زمان دو گوشی

پد شارژر وایرلس Moshi Sette Q 15W Dual Pad – شارژ هم زمان دو گوشی

شارژر Sette Q از برند Moshi یک پد شیک و جذاب است که فضای مناسب برای قرار گرفتن گوشی گلکسی زد فولد 3 در حالت کاملاً باز یا بسته را فراهم می آورد. این پد که از لوازم جانبی های گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی Z Fold 3 است از قابلیت شارژدهی با سرعت حداکثر 15 وات بهره می برد، پس می توانید با استفاده از آن می توانید به بالاترین سرعت شارژ وایرلس گوشی فولد 3 (که برابر با 10 وات است) دست یابید. ضمن اینکه این پد شارژر از قابلیت شارژدهی به یک گوشی دیگر در کنار فولد 3 برخوردار است و به آداپتور مجهز است.

پایه شارژر وایرلس انکر PowerWave II – هنرنمایی انکر

پایه شارژر وایرلس انکر PowerWave II – هنرنمایی انکر

پایه شارژر انکر PowerWave II برای زمانی که قصد دارید تا گلکسی زد فولد 3 خود را در حالت بسته شارژ کنید، بهترین انتخاب است. این شارژر توانایی ارائه بالاترین سرعت شارژ وایرلس این گوشی تاشو (10 وات) را دارد و به آداپتور مجهز است. همچنین می توانید گوشی خود را بر روی این پایه باز کرده و به میزان 90 درجه بچرخانید.

پایگاه شارژ وایرلس 3 در یک EloBeth Store – شارژ سه گانه!

پایگاه شارژ وایرلس 3 در یک EloBeth Store – شارژ سه گانه!

اگر به دنبال شارژری هستید که علاوه بر گلکسی زد فولد 3، برای شارژ ساعت هوشمند و ایربادز شما هم کارایی داشته باشد، این مدل سه در یک از برند EloBeth برایتان مناسب است. این پایگاه شارژ طراحی خاص و منحصر به فردی دارد و کمترین فضا را از میز کار شما اشغال می کند. به طوری که می توان آن را از این لحاظ با پایه های شارژر تک کاره یکسان دانست.

شارژر وایرلس انکر PowerWave Alloy – ساده و کاربردی

شارژر وایرلس انکر PowerWave Alloy – ساده و کاربردی

اگر به دنبال یک شارژر ساده و مقرون به صرفه هستید، شارژر وایرلس انکر PowerWave Alloy را به شما پیشنهاد می کنیم. فقط توجه داشته باشید که امکان باز کردن و استفاده از گوشی گلکسی زد فولد 3 موقعی که بر روی این شارژر قرار دارد وجود ندارد. این شارژر طراحی شیکی هم دارد و امکان اتصال آداپتور شما به آن وجود دارد.

منبع: androidcentral