هیچ شکی وجود ندارد که سامسونگ در حال لذت بردن از موفقیت و فروش بالای گوشی های سری گلکسی S21 در بازارهای جهانی است! اما این موضوع به این معنا نیست که سامسونگ کار را به کلی کنار گذاشته باشد و منتظر سال آینده و اتفاقات بماند! این کمپانی کره ای چندین پروژه و برنامه دیگر برای سال 2021 دارد که از میان آنها می توان به ارائه گوشی های Galaxy Z Flip 2 و Galaxy Z Fold 3 اشاره کرد.

مطابق با گزارش های جدید، گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 2 در سال جدید عرضه خواهند شد و شاید برایتان جالب باشد که کمی از مشخصات آنها بیشتر بدانید! به هر حال گوشی های تاشوی سامسونگ درست است که به محبوبیت سری های S و Note دست پیدا نکرده اند، اما این گوشی های موبایل سامسونگ هم طرفداران خاص خود را دارند! پس با ما همراه باشید!

گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 2 امسال کمی دیرتر عرضه خواهند شد

هر دو گوشی با اندروید 11 و One UI 3.5 عرضه خواهند شد

گوشی گلکسی Z Fold 3 با پارت نامبر SM-F926 عرضه خواهد شد. سامسونگ اعلام کرده که این گوشی دارای حافظه داخلی 256 گیگابایت است و بر روی آن اندروید 11 با رابط کاربری One UI 3.5 نصب خواهد بود. گوشی گلکسی Z Flip 2 نیز دارای پارت نامبر SM-F711 است و در آن از 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره برده شده است. این گوشی نیز همراه با اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.5 روانه بازار خواهد شد.

نکته ای که از این مشخصات می توان حدس زد این است که احتمالاً از گوشی های گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 2 در نیمه دوم سال رونمایی خواهد شد. چرا که سامسونگ به تازگی رابط کاربری One UI 3.1 را با گوشی های سری گلکسی S21 عرضه کرده و احتمالاً مدت زمانی برای کار بر روی نسخه جدیدتر آن نیاز خواهد داشت. حتی ایجاد تغییرات جزئی و ارائه آپدیت برای One UI 3.1 نیز به زمان نیاز دارد و به این ترتیب به نظر می رسد طرفداران گوشی های تاشوی سامسونگ باید زمان بیشتری را برای ارائه این گوشی ها موبایل منتظر بمانند!

هر دو گوشی با اندروید 11 و One UI 3.5 عرضه خواهند شد

اگر بخواهیم الگوی کاری سابق سامسونگ را در نظر بگیریم، نسخه جدید One UI باید با سری جدید گلکسی Note ارائه شود. اما از آنجا که آینده سری گلکسی نوت هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد، نمی توان به طور قطعی در این باره اظهار نظر کرد. تا به این لحظه که در حال نگارش این مطلب هستیم (9 فوریه 2021) اخبار جدیدی پیرامون گوشی های گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 2 ارائه نشده است. با این وجود در صورت اعلام خبر جدید، متن آن بر روی سایت ایده برتر قرار خواهد گرفت. شما می توانید با مراجعه به بخش اخبار سایت ایده برتر، از جدیدترین خبرهای دنیای تکنولوژی مطلع شوید. همچنین اگر از طرفداران گوشی سامسونگ Galaxy Fold هستید، می توانید برای اطلاع از نحوه خرید آن، از طریق تماس با شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر در تماس باشید.

منبع: wccftech