سرانجام مشخصات گوشی گلکسی S23 اولترا منتشر شد و طرفداران پرشمار سامسونگ می توانند با جدیدترین گوشی پرچم دار برند محبوب خود آشنا شوند! این مشخصات در قالب یک سری تصاویر بر روی بخش فرانسوی زبان وب سایت سامسونگ قرار گرفته است و از این جهت می توان از معتبر بودن آنها مطمئن بود. لازم به ذکر است که مشخصات گوشی های گلکسی S23 و S23+ نیز در دسترس قرار گرفته است و شما می توانید آنها را در مقاله جداگانه بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

در اولین عکسی که از Galaxy S23 Ultra در وب سایت فرانسوی سامسونگ منتشر شده (و می توانید آن را در زیر مشاهده کنید)، به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی این گوشی اشاره شده است. این طور که مشخص است، گوشی گلکسی S23 اولترا با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در نور کم عملکردی ایده آل را ارائه می دهد و به قابلیت هایی مانند زوم اپتیکال 10 برابر و لرزش گیر OIS مجهز است. همچنین در این تصویر آمده که این گوشی از تراشه 4 نانومتری اسنپ دراگون 8 نسل 2 قدرت می گیرد و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعت تأمین می کند.

خبر فوری: مشخصات کامل گوشی گلکسی S23 اولترا منتشر شد!

در این عکس به گوشی های گلکسی S23 و S23+ هم اشاره شده است. این گوشی ها به دوربین اصلی 50 مگاپیکسل، دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسل و دوربین تله فوتو با زوم 3 برابر مجهز هستند. باتری گوشی S23 نیز از ظرفیت 3900 میلی آمپر ساعت و باتری گوشی S23+ از ظرفیت 4700 میلی آمپر ساعت بهره می برد.

گلکسی S23 Ultra به 8GB/12GB حافظه رم LPDDR5 و 256GB/512GB/1TB حافظه ذخیره سازی مجهز است. جالب اینجا است که هیچ کدام از این گوشی ها از رم LPDDR5X بهره نمی برند و به وای فای 7 مجهز نیستند! این موارد پیش از این توسط افشاگران مطرح شده بود و اتفاقاً مانور زیادی هم بر روی آنها انجام شده بود!

خبر فوری: مشخصات کامل گوشی گلکسی S23 اولترا منتشر شد!

هر سه نسخه گوشی S23 اولترا به روکش گوریلا گلس Victus 2، فناوری HDR10+ و حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش مجهزند. همچنین این گوشی ها از اسپیکرهای استریوی دالبی اتموس بهره می برند و دارای درجه حفاظتی IP68 (ضد آب و ضد گرد و غبار) هستند. این گوشی ها از فناوری های شارژ وایرلس مستقیم و معکوس نیز پشتیبانی می کنند.

شرکت سامسونگ پرچم دار جدید خود را به یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسل با قابلیت فوکوس خودکار مجهز کرده است. این دوربین توانایی ثبت ویدئو با رزولوشن 4K HDR را دارد. همچنین دوربین پشت این مدل گوشی سامسونگ از قابلیت ثبت ویدئوی 8K با نرخ 30 فریم در ثانیه برخوردار است.

خبر فوری: مشخصات کامل گوشی گلکسی S23 اولترا منتشر شد!

امکانات ارتباطی این گوشی شامل شبکه ارتباطی 5G، دو درگاه سیم کارت، eSIM (سیم کارت الکترونیک)، GPS، وای فای 6E، بلوتوث 5.3، NFC و پورت شارژ USB Type-C می شود. لازم به ذکر است که هر سه عضو خانواده S23 سامسونگ به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 مجهزند.

منبع: sammobile