این روزها با همه گیری ویروس کرونا و اعمال محدودیت های اجتماعی، بسیاری از کارمندان و شاغلان به دورکاری می پردازند! از این جهت مانیتور کامپیوتر به وسیله ای پرکاربرد برای آنها تبدیل شده است! انواع مختلفی از مانیتور در بازار موجود است که متناسب با سایز و کیفیت تصویر دارای قیمت های مختلفی هستند. در این بخش قصد داریم تا پنج مانیتور 32 اینچی 4K را معرفی کنیم که در مقایسه با دیگر مانیتورهای 4K از قیمت مناسب تری برخوردارند! با ما همراه باشید.

مانیتور سامسونگ U32J590UQN

مانیتور سامسونگ U32J590UQN

این مانیتور دارای شدت روشنایی 270 nits است و بهتر است تا آن را در اتاق هایی با میزان روشنایی معمولی و نه چندان زیاد قرار دهید. مانیتور سامسونگ U32J590UQN با فناوری AMD FreeSync سازگار است و از این جهت کارایی بالایی در هنگام اتصال به کارت گرافیک های ساخت AMD دارد. پورت های ارتباطی این مانیتور اداری سامسونگ شامل دو پورت HDMI، یک پورت DisplayPort و یک جک هدفون می شود؛ اما پورت USB برای آن در نظر گرفته نشده است. در مجموع با توجه به قیمت مانیتور سامسونگ U32J590UQN می توان آن را برای مصارف روزمره و انجام بازی های رایج گزینه مناسبی دانست!

مانیتور ال جی 32UL500-W

مانیتور ال جی 32UL500-W

این مانیتور LG شباهت زیادی به مانیتور سامسونگ U32J590UQN دارد که در بالا آن را معرفی کردیم! ویژگی های این مانیتور 4K ال جی شامل مجهز بودن به پنل VA، کنتراست 3000:1، سازگاری با فناوری FreeSync، قاب های نازک و بهره بردن از دو پورت HDMI و یک پورت DisplayPort می شود. اما در این مدل هم پورت USB مشاهده نخواهید کرد! مانیتور ال جی 32UL500-W کمی از مدل قبلی سامسونگ شفاف تر است و دارای شدت روشنایی 300 nits می باشد. اگر یک مانیتور 4K ارزان قیمت برای تماشای فیلم، انجام بازی و پیش بردن کارهای روزانه تان با کامپیوتر نیاز دارید، مانیتور ال جی 32UL500-W را مد نظر داشته باشید!

مانیتور لنوو ThinkVision T32h-20

مانیتور لنوو ThinkVision T32h-20

در این مانیتور برند لنوو از پنل IPS با شدت روشنایی 350 nits استفاده شده که تصاویری شفاف را برای شما به ارمغان می آورد! اما نسبت کنتراست این مانیتور 1000:1 است که برای یک مانیتور 4K شاید چندان جالب به نظر نرسد! علاوه بر پورت های HDMI و DisplayPort، برای مانیتور لنوو ThinkVision T32h-20 یک پورت USB-C نیز در نظر گرفته شده که از طریق آن می توانید مک بوک و دیگر لپ تاپ های دارای پورت USB-C را به مانیتور متصل کنید.

مانیتور سامسونگ U32R590C

یک مانیتور 32 اینچی با صفحه نمایش خمیده! این مانیتور نه تنها برای گیمرها، بلکه برای طراحان هم گزینه مناسبی است. صفحه نمایش خمیده مانیتور سامسونگ U32R590C این امکان را به شما می دهد تا نزدیک تر به مانیتور بنشینید و بدون اینکه نیازی به چرخاندن سرتان به جهت های راست و چپ پیدا کنید، تمام تصویر را با وضوح کامل ببینید. این مانیتور خمیده سامسونگ دارای پنل VA است و از نسبت کنتراست 2500:1 و شدت روشنایی 250 nits بهره می برد. پورت های ارتباطی مانیتور سامسونگ U32R590C نیز شامل یک پورت HDMI، یک پورت DisplayPort و جک هدفون می شود که نیازهای عادی شما در اتصال به دستگاه های دیگر را به خوبی پوشش می دهد.

مانیتور دل S3221QS

مانیتور دل S3221QS

شرکت Dell نیز در تولید مانیتورهای خمیده سابقه درخشانی دارد! مانیتور دل S3221QS یکی از مانیتورهای خمیده این شرکت است که با فناوری AMD FreeSync سازگار بوده و به اسپیکرهای داخلی مجهز می باشد. همچنین شما می توانید این مانیتور 32 اینچ دل را در محورهای افقی و عمودی بر روی پایه جابجا کرده و از آن در موقعیت های مختلف استفاده کنید. مانیتور دل S3221QS از لحاظ پورت های ارتباطی دستگاهی کامل است و به دو پورت HDMI، یک پورت DisplayPort، دو پورت USB-A، یک پورت USB-B و جک هدفون مجهز است.

مانیتورهای معرفی شده در این لیست همگی دارای سایز 32 اینچ بوده و قابلیت نمایش تصاویر با وضوح 4K را دارند. سعی شده تا در این لیست مانیتورهایی معرفی شود که از لحاظ قیمت نیز مناسب هستند و کاربران عادی نیز قادر به تهیه آنها باشند. شما می توانید برای مشاهده مدل های دیگر انواع مانیتور موجود در بازار به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.

منبع: cnet