چندی پیش برند هندی Fire-Boltt ساعت هوشمند Starlight را به بازار فرستاده بود و اکنون این برند از یک ساعت جدید با مدل Vogue رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند شباهت زیادی به سری اپل واچ دارد و شرکت سازنده تمام تلاش خود را برای هر چه لوکس تر شدن آن به کار برده است. از جمله این تلاش ها می توان به طراحی شیک و جذاب و یک صفحه نمایش بزرگ مربعی اشاره کرد. بیایید با ساعت هوشمند Fire-Boltt Vogue بیشتر آشنا شویم.

مشخصات ساعت هوشمند Fire-Boltt Vogue

امکانات و مشخصات فنی ساعت هوشمند Fire-Boltt Vogue

ساعت هوشمند فایر بولت Vogue با بهره بردن از یک بدنۀ فلزی و طراحی رده بالا، شباهت ظاهری زیادی به اپل واچ دارد. این ساعت هوشمند به یک صفحه نمایش مربعی با یک دکمه چرخان در سمت راست آن مجهز است. کاربران می توانند بند دلخواه خود را از میان چندین مدل با جنس های استیل ضد زنگ، استیل توری یا حلقه ای انتخاب کنند. به لطف مجهز بودن به درجه حفاظتی IP68، ساعت هوشمند Vogue مقاومت قابل توجهی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دارد.

صفحه نمایش مربعی ساعت هوشمند فایر بولت Vogue از سایز 2.01 اینچ برخوردار است و از رزولوشن HD (428x516 پیکسل) پشتیبانی می کند. این صفحه نمایش از قابلیت Always-On (همیشه روشن) هم بهره می برد و با واچ فیس های شخصی سازی شده هم سازگار است.

مشخصات ساعت هوشمند Fire-Boltt Vogue

در زمینه امکانات سلامتی و فیتنس باید گفت که ساعت هوشمند Fire-Boltt Vogue به قابلیت های ردیابی ضربان قلب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون SpO2 و ردیابی وضعیت خواب مجهز شده است. این گجت پوشیدنی قابلیت ارائه برنامه نفس کشیدن برای ریلکس کردن را نیز داراست و توانایی اندازه گیری دمای بدن را دارد. به این ترتیب در صورت مبتلا شدن به تب، این ساعت هوشمند این موضوع را به اطلاع شما می رساند.

ساعت هوشمند فایر بولت Vogue از 105 فعالیت ورزشی مختلف پشتیبانی می کند و به میکروفون و اسپیکر داخلی مجهز شده است. به همین دلیل می توان از آن برای مکالمه بلوتوثی استفاده کرد. از دیگر ویژگی های این گجت جدید می توان به نمایش نوتیفیکیشن، کنترل موزیک و دوربین گوشی، ماشین حساب، نمایش تغییرات آب و هوایی، دستیار صوتی و... اشاره کرد. باتری به کار رفته در ساعت هوشمند فایر بولت Vogue نیز 260 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد؛ اما در مورد میزان شارژدهی آن اطلاعات دقیقی منتشر نشده است.

مشخصات ساعت هوشمند Fire-Boltt Vogue

رنگ بندی بندهای ساعت هوشمند فایر بولت Vogue تنوع زیادی دارد و کاربران می توانند مطابق با سلیقه خود بندهای مختلفی را به آن متصل کنند. لازم به ذکر است که این گجت پوشیدنی هم اکنون از طریق وب سایت اصلی شرکت سازنده و آمازون برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است و قیمت آن در حدود 26.64 دلار اعلام شده است. با توجه به اینکه این ساعت شباهت ظاهری زیادی به اپل واچ دارد و از قضا به امکانات قابل توجهی هم مجهز شده است، قیمت 26.64 دلاری می تواند افراد زیادی را به خرید آن ترغیب کند!

منبع: gizmochina