برند هندی Fire-Boltt در ادامه استراتژی های خود در راستای تبدیل شدن به رقیبی جدی برای سامسونگ و اپل، یک ساعت هوشمند جدید دیگر را نیز به بازار معرفی کرده است. این شرکت تقریباً هر دو هفته یک بار یک مدل جدید را با قیمتی بسیار پایین به بازار می فرستد و از آنجایی که محصولاتش امکانات و قابلیت های قابل توجهی دارند، توانسته سهم عمده ای از بازار ساعت هوشمند جهان را به تسخیر خود درآورد!

اخیراً یکی از جدیدترین ساعت های هوشمند فایر بولت با مدل Visionary Ultra به بازار معرفی شده است. این گجت پوشیدنی از یک صفحه نمایش بزرگ امولد بهره می برد و به یک دکمه فیزیکی چرخان مجهز است. با توجه به مجهز بودن به بند فلزی، این ساعت ظاهری کلاسیک به خود گرفته است. البته فایر بولت یک نسخه دیگر از این ساعت را نیز با بند چرمی به بازار فرستاده است؛ این مدل Visionary Pro نام دارد. در ادامه با مشخصات این گجت بیشتر آشنا می شویم.

رونمایی از ساعت هوشمند فایربولت Visionary Ultra

مشخصات فنی ساعت هوشمند Fire-Boltt Visionary Ultra/Pro

ساعت های هوشمند Fire-Boltt Visionary Ultra و Visionary Pro به یک صفحه نمایش شفاف 1.78 اینچی از نوع AMOLED مجهزند. این صفحه نمایش از قابلیت همیشه روشن (Always-On) برخوردار است و تصاویری درخشان و واضح را به کاربر ارائه می دهد. همان طور که اشاره شد، مدل Ultra به یک بند فلزی مستحکم از جنس استیل ضد زنگ مجهز است، اما مدل Pro از بند چرمی با قفل آهنربایی بهره می برد. هر دوی این مدل ها دارای یک دکمه چرخان و یک دکمه فیزیکی برای دسترسی سریع تر به اپلیکیشن ها و تنظیمات هستند.

شما می توانید از طریق بلوتوث با ساعت هوشمند فایر بولت Visionary Ultra/Pro به تماس های دریافتی تان پاسخ دهید یا یک تماس جدید برقرار سازید. در این حالت امکاناتی مانند مشاهده تاریخچه تماس ها و سینک کردن مخاطبان گوشی با ساعت نیز در اختیار شما خواهد بود. ساعت هوشمند جدید Fire-Boltt به منظور مدیریت تماس ها به میکروفون و اسپیکر مجهز شده است.

پشتیبانی از 110 فعالیت ورزشی باعث شده تا ساعت هوشمند Fire-Boltt Visionary Ultra/Pro به گزینه ای جذاب برای ورزشکاران تبدیل شود. این گجت پوشیدنی با دستیار صوتی نیز سازگار است و می توانید فرمان های مورد نظرتان را با صدای خودتان به آن اعلام کنید. لازم به ذکر است که این ساعت هوشمند از قابلیت های ردیابی وضعیت خواب، سنجش سطح اکسیژن خون SpO2، ردیابی ضربان قلب و بررسی سلامت بانوان برخوردار است و حتی می تواند برای نفس کشیدن بهتر، به شما یک سری تمرینات ارائه دهد.

رونمایی از ساعت هوشمند فایربولت Visionary Ultra

ساعت های هوشمند فایر بولت Visionary Ultra و Pro در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومند و بدون نگرانی می توانید از آنها استفاده کنید. این گجت ها امکانات جالب دیگری نیز دارند که از میان آنها می توان به امکان اتصال وایرلس به هدفون، چراغ قوه، نمایش نوتیفیکیشن، نمایش تغییرات آب و هوایی و کنترل موزیک و دوربین گوشی اشاره کرد. شما می توانید از این ساعت های هوشمند به عنوان تایمر یا کرنومتر استفاده کنید و بر روی آن آلارم ساعت تنظیم نمایید.

در نهایت باید خاطر نشان کنیم که شارژدهی باتری ساعت هوشمند فایر بولت سری Visionary برابر با 5 روز اعلام شده است؛ پس نیازی به شارژ کردن مداوم و چندباره آن نخواهید داشت.

رونمایی از ساعت هوشمند فایربولت Visionary Ultra

قیمت ساعت هوشمند فایر بولت Visionary Ultra/Pro

مدل Ultra در رنگ های طلایی، مشکی و نقره ای به بازار آمده و حدود 42 دلار قیمت دارد. در طرف مقابل رنگ بندی مدل Pro شامل مدل های خاکستری، مشکی، آبی و نارنجی می شود و قیمت آن نیز در همان محدود 42 دلاری قرار دارد.

منبع: gizmochina