حدود چند ماه پیش شرکت فایر بولت ساعت هوشمند Phoenix Ultra را با صفحه نمایش 1.39 اینچ LCD و قابلیت مکالمه بلوتوثی روانه بازار کرد. اکنون این برند یک ساعت هوشمند دیگر از این سری را با مدل Phoenix AMOLED معرفی کرده است. همان طور که از نام این ساعت هوشمند مشخص است، صفحه نمایش آن به پنل AMOLED مجهز است و کیفیت بالایی دارد. این گجت امکانات جذاب دیگری هم دارد که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.

قابلیت های ساعت Fire-Boltt Phoenix AMOLED

مشخصات فنی ساعت هوشمند فایر بولت Phoenix AMOLED

ساعت هوشمند فایر بولت Phoenix AMOLED به یک صفحه نمایش 1.43 اینچ مجهز است که توانایی بالایی در نمایش رنگ ها دارد و رنگ مشکی را با عمق زیاد به نمایش می گذارد. این صفحه نمایش رزولوشن 466x466 پیکسل را ارائه می دهد و توانایی دستیابی به روشنایی حداکثر 700 نیت را دارد.

شما می توانید از ساعت هوشمند فایر بولت Phoenix AMOLED برای برقراری تماس بلوتوثی استفاده کنید. این گجت توانایی نمایش تاریخچۀ تماس ها را دارید و به یک میکروفون و اسپیکر مجهز شده است. به این ترتیب می توانید بدون در دست گرفتن گوشی، با ساعت هوشمند خود مکالمه کنید.

این ساعت هوشمند به یک دکمه چرخان مجهز است که به شما کمک می کند تا به گزینه های منو دسترسی سریع تری داشته باشید. اگر اهل ورزش هستید، باید به شما بگوییم که ساعت هوشمند فایر بولت Phoenix AMOLED از 110 فعالیت ورزشی پشتیبانی می کند و تمرینات شما را زیر نظر می گیرد. این ساعت هوشمند همچنین امکان دسترسی به دستیارهای صوتی گوشی را برای شما فراهم می آورد و می توانید از طریق میکروفون آن با دستیار صوتی ارتباط برقرار کنید.

مشخصات فنی ساعت هوشمند فایر بولت Phoenix AMOLED

در زمان امکانات سلامتی، ساعت هوشمند فایر بولت Phoenix AMOLED توانایی ردیابی وضعیت خواب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون SpO2 و ردیابی ضربان قلب را دارد. حتی این گجت می تواند به شما یادآوری کند که باید آب بنوشید. زمانی که برای چند ساعت متوالی بدون تحرک باقی بمانید، این ساعت به شما هشدار می دهد که باید کمی حرکت بدنی داشته باشید!

در زمان اتصال ساعت هوشمند فایر بولت Phoenix AMOLED به گوشی، نوتیفیکیشن های گوشی را بر روی ساعت خود مشاهده می کنید. در این حالت حتی می توانید موزیک در حال پخش بر روی گوشی و دوربین آن را نیز با ساعت کنترل کنید.

از دیگر امکانات ساعت هوشمند فایر بولت Phoenix AMOLED می توان به قابلیت نمایش تغییرات آب و هوایی به صورت لحظه ای، بازی های داخلی، تنظیم آلارم و تایمر اشاره کرد. این قابلیت ها کارهای روزمره را برایتان آسان تر می کند.

مشخصات فنی ساعت هوشمند فایر بولت Phoenix AMOLED

شاید برایتان جالب باشد که قیمت ساعت هوشمند فایر بولت Phoenix AMOLED با تمام این امکاناتی که به آنها اشاره کردیم، تنها 26.45 دلار است! به طور کلی عرضه محصولات رده بالا با قیمت پایین یکی از استراتژی های برند Fire-Boltt برای فروش بیشتر است و اتفاقاً با همین استراتژی توانسته سهم زیادی از بازار را در دست بگیرد! ساعت مدل Phoenix AMOLED با رنگ های خاکستری، طلایی و مشکی در بازار موجود شده است.

منبع: gizmochina