ساعت هوشمند Ninja Pro Max Ultra توسط برند فعال و پر جنب و جوش فایر بولت به بازارهای کشور هند معرفی شده است! این گجت به یک صفحه نمایش بزرگ 2.01 اینچی مجهز است و بدنه آن از فلز و به شکل مربعی ساخته شده است. از جمله امکانات قابل توجه این ساعت هوشمند می توان به قابلیت مکالمه بلوتوثی اشاره کرد که به شما اجازه می دهد تا به طور مستقیم از روی مچ دست خود به تماس های دریافتی تان پاسخ دهید یا یک تماس جدید برقرار سازید. البته برای بهره بردن از این قابلیت ابتدا باید ساعت و گوشی موبایل خود را به صورت بلوتوثی جفت کنید. ساعت هوشمند فایر بولت Ninja Pro Max Ultra امکانات متعددی نیز در زمینه های فیتنس و سلامتی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم؛ با ما همراه باشید.

معرفی ساعت هوشمند Fire Boltt Ninja Pro Max Ultra

برای کسانی که دغدغۀ سلامتی دارند و می خواهند تا از تکنولوژی برای این منظور کمک بگیرند باید بگوییم که ساعت هوشمند Ninja Pro Max Ultra با سرویس اختصاصی Health Suite فایر بولت سازگار است. این سرویس تمام امکانات ضروری برای بررسی وضعیت سلامت بدن را در اختیار شما قرار می دهد. از جمله این امکانات می توان به اندازه گیری ضربان قلب، سنجش سطح اکسیژن خون (SpO2) و پایش وضعیت خواب اشاره کرد. این گجت پوشیدنی برای علاقه مندان به ورزش نیز کارایی بالایی دارد و از 123 فعالیت ورزشی مختلف پشتیبانی می کند. به این ترتیب در هنگام انجام تمرینات یک ورزش خاص، نیازی نیست تا به صورت دستی ساعت خود را تنظیم کنید تا اطلاعات مربوطه را جمع آوری کند؛ بلکه این ساعت خودش به طور اتوماتیک تشخیص می دهد شما در حال انجام چه فعالیت ورزشی هستید و فوراً دیتای مربوط به آن فعالیت را ضبط و ذخیره می کند.

صفحه نمایش ساعت هوشمند Fire Boltt Ninja Pro Max Ultra از نوع ال سی دی با رزولوشن 240x296 پیکسل است و از واچ فیس های قابل شخصی سازی پشتیبانی می کند. این ساعت هوشمند به یک دستیار صوتیِ مبتنی بر هوش مصنوعی نیز مجهز است و شما می توانید با صدای خودتان با آن کار کنید. از دیگر امکانات این گجت پوشیدنی می توان به قابلیت یادآوری عدم تحرک، تایمر، کنترل موزیک و دوربین گوشی، کورنومتر و آلارم اشاره کرد. ضمن اینکه ساعت نینجا پرو مکس اولترا با قابلیت Find My Phone هم سازگار است و می توانید از آن برای پیدا کردن گوشی گم شدۀ خود کمک بگیرید.

معرفی ساعت هوشمند Fire Boltt Ninja Pro Max Ultra

شارژ کامل باتری ساعت هوشمند فایر بولت Ninja Pro Max Ultra برای 20 روز روشن نگه داشتن آن در حالت استند بای کفایت می کند. در اطلاعات منتشر شده درباره این ساعت به طول عمر دقیق باتری آن در حالت های مختلف اشاره ای نشده است. این گجت دارای درجه حفاظتی IP68 (مقاومت کامل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار) است و با خیال راحت می توانید آن را در فضاهای باز با خود به همراه داشته باشید.

در مجموع ساعت هوشمند Fire Boltt Ninja Pro Max Ultra تلفیقی از زیبایی و کارایی را به شما ارائه می دهد و می توان آن را یک گزینه ایده آل برای ورزشکاران و افرادی که سلامتی برایشان در اولویت است، دانست.

معرفی ساعت هوشمند Fire Boltt Ninja Pro Max Ultra

قیمت ساعت هوشمند فایر بولت Fire-Boltt Ninja Pro Max Ultra

شاید برایتان جالب باشد که این ساعت هوشمند از برند فایر بولت با برچسب قیمت تنها 19.19 دلاری راهی بازار شده است! این قیمت رقابتی علاوه بر ترغیب افراد به خرید این گجت باعث می شود تا طیف وسیع تری از کاربران بتوانند از امکانات هوشمند آن بهره مند شوند. لازم به ذکر است که رنگ بندی ساعت هوشمند نینجا پرو مکس اولترا شامل گزینه های جذابی می شود که از میان آنها می توان به مشکی، صورتی، سبز و قهوه ای اشاره کرد.

منبع: gizmochina