برند Fire-Boltt در چند ماه اخیر چندین مدل ساعت هوشمند مختلف را راهی بازارهای کشور هند کرده است که از میان پرطرفدارترین آنها می توان به مدل های Destiny و Combat اشاره کرد. این برند در ادامه فعالیت های خود در بازار ساعت های هوشمند، این بار از مدل Fire-Boltt Ninja Fit Pro رونمایی کرده است. این گجت پوشیدنی جدید به یک صفحه نمایش LCD بزرگ مجهز است و از قابلیت مکالمۀ بلوتوثی پشتیبانی می کند. بیایید به مشخصات ساعت هوشمند فایر بولت Ninja Fit Pro نگاه دقیق تری بیندازیم.

رونمایی Fire-Boltt از ساعت هوشمند Ninja Fit Pro

مشخصات فنی Fire-Boltt Ninja Fit Pro

صفحه نمایش بزرگ 2.0 اینچی یکی از ویژگی های منحصر به فرد ساعت هوشمند Fire-Boltt Ninja Fit Pro است. این صفحه نمایش از نوع LCD است و از مشخصاتی مانند رزولوشن 240x282 پیکسل، روشنایی 600 نیت و نرخ تازه سازی 70 هرتز بهره می برد. علاوه بر این، ساعت هوشمند جدید فایر بولت از قابلیت مکالمه بلوتوثی برخوردار است و به میکروفون و اسپیکر داخلی مجهز شده است. به این ترتیب از طریق آن می توانید به تماس های دریافتی تان پاسخ دهید و به مکالمه بپردازید.

ساعت هوشمند Ninja Fit Pro فایر بولت به دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز است و فرمان های صوتی کاربر را با سرعت و دقتی مثال زدنی اجرا می کند. همچنین این گجت از 123 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می کند و طیف وسیعی از فعالیت های فیزیکی را پوشش می دهد. ویژگی های سلامتی کامل مانند مانیتورینگ ضربان قلب، سنجش سطح اکسیژن خون SpO2، ارائه الگوی نفس کشیدن و ردیابی فعالیت های روزمره نیز امکانات کاربردی ساعت Ninja Fit Pro را تکمیل می کند.

رونمایی Fire-Boltt از ساعت هوشمند Ninja Fit Pro

این مدل از ساعت هوشمند فایر بولت دارای درجه حفاظتی IP67 است و به طور کامل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت دارد. از دیگر قابلیت های این گجت می توان به ارسال هوشمند نوتیفیکیشن، اعلام هشدار در زمان بی تحرکی، قابلیت پیدا کردن گوشی، نمایش لحظه ایِ تغییرات آب و هوایی، کنترل موزیک و دوربین گوشی، تایمر و آلارم اشاره کرد. این ساعت هوشمند از چندین واچ فیس قابل شخصی سازی برخوردار است و می توانید ظاهر آن را به دلخواه خود تغییر دهید.

باتری به کار رفته در ساعت هوشمند فایر بولت Ninja Fit Pro از ظرفیتی معادل با 250 میلی آمپر ساعت بهره می برد. شارژ کامل این باتری برای 6 روز استفاده مداوم از ساعت یا 20 روز روشن نگه داشتن آن در حالت استند بای (آماده به کار) کفایت می کند. این ساعت هوشمند از فضای نمایش به مساحت 1266 میلی متر مربع برخوردار است و به یک دیال پد دیجیتال با تمامی کلیدهای استاندارد مجهز است. مهچنین شما می توانید بر روی این ساعت به تاریخچه تماس هایتان دسترسی داشته باشید و مخاطبان خود در آن را با گوشی تان سینک کنید. ساعت هوشمند Fire-Boltt Ninja Fit Pro با سیستم عامل های اندروید 5.0 به بعد و iOS 10.0 به بعد سازگار است و برای طیف وسیعی از کاربران قابل استفاده خواهد بود.

رونمایی Fire-Boltt از ساعت هوشمند Ninja Fit Pro

قیمت ساعت هوشمند Fire-Boltt Ninja Fit Pro برای عرضه در کشور هند تنها 20.7 دلار اعلام شده است. با توجه به قابلیت های متعدد این ساعت، این میزان قیمت برای آن کاملاً جلب توجه می کند! لازم به ذکر است که این ساعت هوشمند در رنگ های مشکی، آبی، بژ، خاکستری، سبز و قرمز راهی بازار شده و تنوع رنگی بالایی دارد.

منبع: gizmochina