شرکت Fire-Boltt اخیراً چند ساعت هوشمند مختلف را به بازار عرضه کرده است که از میان آنها می توان به مدل Apollo 2 اشاره کرد. این ساعت هوشمند از صفحه نمایش امولد 1.43 اینچی برخوردار است و از قابلیت مکالمه بلوتوثی بهره می برد. علاوه بر این، فایر بولت یک ساعت دیگر را نیز با نام کامل Ninja Call Pro Max راهی بازارهای کشور هند کرده است. این نسخه به صفحه نمایش LCD بزرگتری مجهز است و به صورت ضد آب و ضد گرد و غبار طراحی شده است. بیایید با این گجت پوشیدنی بیشتر آشنا شویم.

بررسی ساعت هوشمند Ninja Call Pro Max

مشخصات فنی ساعت هوشمند فایر بولت Fire-Boltt Ninja Call Pro Max

صفحه نمایش ساعت هوشمند Ninja Call Pro Max به صورت مربعی طراحی شده است و 2.01 اینچ سایز دارد. این صفحه نمایش از نوع LCD است و با توجه به ابعاد بزرگی که دارد، اطلاعات را با وضوح قابل توجهی به کاربر ارائه می دهد. در کنار این صفحه نمایش شاهد قرارگیری یک دکمه چرخشی هستیم که برای جابجایی بین اپلیکیشن ها و بخش های مختلف ساعت به شما کمک می کند.

همانند بسیاری از ساعت های هوشمند جدید، Ninja Call Pro Max نیز به خوبی از قابلیت مکالمه بلوتوثی پشتیبانی می کند و در این راستا به میکروفون و اسپیکر داخلی مجهز شده است. در کنار این قابلیت، این ساعت هوشمند با دستیارهای صوتی آمازون الکسا، Google Assistant و Siri نیز سازگاری دارد و به شما این امکان را می دهد تا از طریق فرمان های صوتی، تنظیمات دلخواهتان را بر روی گوشی خود اعمال کنید.

مشخصات فنی ساعت هوشمند فایر بولت Fire-Boltt Ninja Call Pro Max

ساعت هوشمند Ninja Call Pro Max تمام امکانات سرویس سلامتی Fire-Boltt Health Suite را در اختیار شما می گذارد. شما می توانید با استفاده از این سرویس، معیارهای مهم سلامتی بدن خود را به صورت لحظه ای زیر نظر داشته باشید. از جمله این امکانات می توان به سنجش ضربان قلب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون SpO2، پایش وضعیت خواب و ارائه دستور العمل برای نفس کشیدن بهتر اشاره کرد. علاوه بر این، ساعت هوشمند فایر بولت Ninja Call Pro Max از بیش از 120 فعالیت ورزشی پشتیبانی می کند و تمام تحرکات و فعالیت های شما را مورد بررسی و آنالیز قرار می دهد.

با توجه به اینکه ساعت هوشمند Fire-Boltt Ninja Call Pro Max دارای درجه حفاظتی IP67 است، با خیال راحت می توانید از آن در فضاهای بیرونی استفاده کنید. این ساعت در برابر نفوذ گرد و غبار مقاوم است و به صورت کاملاً ضد آب طراحی شده است. از دیگر امکانات این ساعت هوشمند می توان به ارسال نوتیفیکیشن هوشمند، یادآور بی تحرکی، قابلیت Find My Phone (پیدا کردن گوشی)، مشاهده تغییرات آب و هوایی، کنترل موسیقی و دوربین گوشی، تایمر و آلارم اشاره کرد.

طول عمر باتری ساعت هوشمند فایر بولت Ninja Call Pro Max در حالت استفاده استاندارد 7 روز و در حالت استند بای 15 روز است. این میزان شارژدهی برای استفاده روزمره اغلب کاربران مناسب است و نیازهای طیف وسیعی از آنها را برطرف می کند. به این ترتیب در فواصل زمانی کوتاه مدت نیازی به شارژ چند باره این گجت پیدا نخواهید کرد.

مشخصات فنی ساعت هوشمند فایر بولت Fire-Boltt Ninja Call Pro Max

قیمت ساعت هوشمند Fire-Boltt Ninja Call Pro Max

ساعت هوشمند Ninja Call Pro Max همانند دیگر محصولات برند فایر بولت قیمت بسیار مناسبی دارد و به همین دلیل به یکی از گزینه های جذاب بازار تبدیل شده است. این گجت با برچسب قیمت فقط 19.51 دلار راهی بازار شده است و از تاریخ 25 ژوئن 2023 (4 تیر 1402) برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. لازم به ذکر است که رنگ بندی این ساعت هوشمند شامل رنگ های مشکی، آبی، صورتی، خاکستری و مشکی با قاب طلایی می شود.

منبع: gizmochina