شرکت فایر بولت یک ساعت هوشمند جدید را به بازار معرفی کرده که می توان آن را نسخۀ بازسازی شدۀ اپل واچ اولترا دانست! پیش از این نیز این شرکت هندی چند ساعت هوشمندِ مشابه با گجت های پوشیدنی اپل را راهی بازار کرده بود و این موضوع چیز غافلگیر کننده و عجیبی برای آن نیست! جدیدترین ساعت هوشمند این برند با نام Fire-Boltt Gladiator Plus در هند عرضه شده و نسخه ارتقا یافتۀ مدل Gladiator است. در ادامه با این گجت بیشتر آشنا می شویم.

معرفی ساعت هوشمند Fire-Boltt Gladiator Plus

قابلیت ها و مشخصات فنی ساعت هوشمند Fire-Boltt Gladiator Plus

ساعت هوشمند Fire-Boltt Gladiator Plus از لحاظ طراحی ظاهری تقریباً به اپل واچ اولترا شباهت دارد. این گجت به یک صفحه نمایش مربعی به همراه دکمه چرخان مجهز است و یک دکمه فیزیکی در کنارۀ سمت راست بدنه آن تعبیه شده است. بدنه این ساعت هوشمند از فلز ساخته شده و براساس اعلام فایر بولت در برابر خراشیدگی های سطحی و عمیق مقاوم است. این ساعت موفق به دریافت استاندارد IP67 شده و آب و گرد و غبار توانایی نفوذ به آن را ندارند!

ساعت هوشمند فایر بولت Gladiator Plus از یک صفحه نمایش بزرگ امولد با سایز 1.96 اینچ بهره می برد و رزولوشن ایده آل 410x502 پیکسل را ارائه می دهد. این صفحه نمایش توانایی دستیابی به روشنایی 600 نیت را دارد و از قابلیت Always-on (همیشه روشن) نیز پشتیبانی می کند.

معرفی ساعت هوشمند Fire-Boltt Gladiator Plus

در زمینه امکانات سلامتی و فیتنس باید گفت که این گجت پوشیدنی امکاناتی مانند سنجش ضربان قلب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون (SpO2)، پایش وضعیت خواب و ردیابی عادات ماهیانه بانوان را ارائه می دهد. همچنین ساعت هوشمند Gladiator Plus به کاربر خود یادآوری می کند که باید آب بنوشد یا تحرک بیشتری داشته باشد. در صورتی که کاربر برای مدتی طولانی بدون تحرک باقی بماند، این ساعت با اعلام هشدار او را به داشتن تحرک ترغیب می کند. همچنین این گجت بیش از 115 فعالیت ورزشی مختلف را مورد پشتیبانی قرار داده است.

شما می توانید با استفاده از ساعت هوشمند Fire-Boltt Gladiator Plus به طور مستقیم از روی مچ دستتان تماس تلفنی برقرار کنید. برای این منظور این گجت به اسپیکر، میکروفون و قابلیت مکالمه بلوتوثی مجهز شده است. همچنین این ساعت هوشمند دارای بازی های 2048 و Flappy Bird است و می تواند شما را سرگرم کند. سایر ویژگی های رایج مانند ماشین حساب، نمایش تغییرات آب و هوایی و نمایش نوتیفیکیشن های شبکه های اجتماعی نیز برای این گجت در نظر گرفته شده اند.

معرفی ساعت هوشمند Fire-Boltt Gladiator Plus

ساعت هوشمند Fire-Boltt Gladiator Plus با بندهای نایلونی، سیلیکونی و فلزی راهی بازار شده است. دو نسخه اول از رنگ بندی مشکی، آبی، نارنجی، بژ و سبز برخوردارند و قیمت آنها در حدود 36.4 دلار اعلام شده است. نسخه فلزی این ساعت هم در رنگ های مشکی، آبی، نقره ای، خاکستری و رزگلد به بازار آمده و حدود 42.5 دلار قیمت دارد. این ساعت های هوشمند هم اکنون از طریق وب سایت آمازون برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته اند. آیا قیمت به مراتب پایین تر در مقایسه با اپل واچ اولترا کاربران را به خرید ساعت هوشمند فایر بولت Gladiator Plus ترغیب می کند؟

منبع: gizmochina