برند هندی Fire-Boltt همچنان به ماجراجویی های خود در بازار ساعت های هوشمند ادامه می دهد و مدل های جدیدی را به این بازار معرفی می کند. این شرکت پس از رونمایی از ساعت هوشمند Phoenix AMOLED Ultra Ace، به سراغ معرفی یک مدل جدید دیگر به نام Encore رفته است. این ساعت هوشمند در قالب سری Luxe فایر بولت عرضه شده و برای افرادی که به دنیای فشن علاقه دارند و در عین حال به دنبال ویژگی های هوشمند هستند، گزینه بسیار مناسبی است. ساعت هوشمند Fire-Boltt Encore از طراحی رده بالا و جذابی برخوردار است و یک پکیج کامل از تمام ویژگی های ضروری و مهم را در اختیار شما قرار می دهد. بیایید با این گجت پوشیدنی جدید بیشتر آشنا شویم.

ویژگی ها و مشخصات فنی ساعت هوشمند Fire-Boltt Encore

ویژگی ها و مشخصات فنی ساعت هوشمند Fire-Boltt Encore

ساعت هوشمند فایر بولت Encore دارای یک صفحه نمایش مربعی است که در کنارۀ سمت راست بدنۀ آن یک دکمه چرخان تعبیه شده است. این گجت پوشیدنی طراحی رده بالایی دارد و بدنه و بند آن از فلز ساخته شده است. لازم به ذکر است که ساعت هوشمند جدید فایر بولت 1.83 اینچ سایز دارد و از رزولوشن HD پشتیبانی می کند. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این ساعت کاملاً ضد آب و ضد گرد و غبار است و موفق به دریافت استاندارد حفاظتی IP67 شده است.

در زمینه امکانات مربوط به حوزه سلامت باید گفت که ساعت هوشمند فایر بولت Encore توانایی اندازه گیری ضربان قلب، سنجش سطح اکسیژن خون (SpO2) و پایش وضعیت خواب را دارد. همچنین اگر مدت زمانی طولانی آب ننوشید یا بدون تحرک در جای خود باقی بمانید، این ساعت هوشمند با اعلام هشدار شما را به نوشیدن آب یا تحرک تشویق می کند! ساعت هوشمند Fire-Boltt Encore از چندین فعالیت ورزشی نیز پشتیبانی می کند و وضعیت بدن شما را در حین انجام تمرین زیر نظر می گیرد.

ویژگی ها و مشخصات فنی ساعت هوشمند Fire-Boltt Encore

از دیگر ویژگی های ساعت هوشمند فایر بولت Encore باید به مجهز بودن آن به اسپیکر و میکروفون داخلی اشاره کنیم. این ویژگی ها به شما این امکان را می دهد تا پس از اتصال ساعت به گوشی خود، از آن برای پاسخگویی به تماس های دریافتی یا برقراری تماس های جدید استفاده کنید. در همین راستا این ساعت هوشمند به قابلیت هایی مانند نمایش تاریخچۀ تماس ها و نمایش سریع صفحه اعداد برای شماره گیری بدون نیاز به گوشی مجهز شده است. ضمن اینکه این ساعت از تمام امکانات رایج گجت های هوشمند مانند ریمایندر هوشمند، اعلام نوتیفیکیشن، نمایش تغییرات آب و هوایی و کنترل موزیک و دوربین گوشی برخوردار است. بر اساس ادعای شرکت فایر بولت، شارژ کامل باتری ساعت هوشمند Encore تا 10 روز دوام می آورد.

ویژگی ها و مشخصات فنی ساعت هوشمند Fire-Boltt Encore

قیمت ساعت هوشمند فایر بولت Encore برای توزیع در بازارهای کشور هند فقط 21.6 دلار اعلام شده است. این گجت پوشیدنی در رنگ های مشکی، نقره ای و رزگلد عرضه شده است و هم اکنون از طریق وب سایت رسمی شرکت سازنده و آمازون برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. زمان عرضه این محصول به بازارهای جهانی متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: gizmochina