فایر بولت با یک ساعت هوشمند جدید برگشته است! شاید این خبر برای خیلی از کسانی که اخبار دنیای تکنولوژی را دنبال می کنند، دیگر تکراری شده باشد؛ چرا که این برند هندی تقریباً هر دو سه روز یک بار از یک ساعت جدید رونمایی می کند! جدیدترین مدل معرفی شده توسط این شرکت، Apollo 3 نام دارد. این ساعت هوشمند با توجه به طراحی لوکس و جذاب خود و البته قیمت پایینی که در مقایسه با مشخصات فنی رده بالایش دارد، پتانسیل تبدیل شدن به یکی از مدل های محبوب بازار را دارد! از جمله مشخصات کلیدی ساعت هوشمند فایر بولت Apollo 3 می توان به صفحه نمایش امولد با سایز 1.43 اینچ، اسپیکر و میکروفون داخلی و قابلیت مکالمه بلوتوثی اشاره کرد. بیایید با این گجت بیشتر آشنا شویم.

مشخصات ساعت هوشمند فایر بولت Apollo 3

ساعت هوشمند Fire Boltt Apollo 3 دارای بدنۀ دایره ای شکل از جنس استیل ضد زنگ است. در کنار بدنۀ این ساعت یک دکمه چرخان قرار دارد که جابجایی بین اپلیکیشن ها و تنظیمات را سریع تر می کند. همان طور که اشاره کردیم، صفحه نمایش ساعت هوشمند فایر بولت 1.43 اینچ سایز دارد و از نوع AMOLED است. این صفحه نمایش رزولوشن 466x466 پیکسل را ارائه می دهد و می توانید با استفاده از چندین واچ فیس مختلف، ظاهر آن را به دلخواه خود تغییر دهید.

فایر بولت اعلام کرده است که در صورت استفادۀ معمولی از ساعت هوشمند Apollo 3، تا 7 روز نیازی به شارژ کردن مجدد آن پیدا نمی کنید. همچنین شارژ کامل باتری این گجت برای روشن نگه داشتن آن تا 20 روز در حالت استند بای کفایت می کند.

مشخصات ساعت هوشمند فایر بولت Apollo 3

ساعت هوشمند فایر بولت Apollo 3 به لطف مجهز بودن به اسپیکر و میکروفون داخلی، امکان مکالمه بلوتوثی را برای شما فراهم می آورد. به این ترتیب پس از جفت کردن این ساعت با گوشی از طریق بلوتوث، می توانید به طور مستقیم از روی مچ دست خود به تماس های دریافتی تان پاسخ دهید یا تماس های جدید برقرار کنید. از دیگر امکانات کاربردی ساعت آپولو 3 باید به پشتیبانی آن از سرویس Fire-Boltt Health Suite اشاره کنیم که امکاناتی مانند مانیتورینگ ضربان قلب، SpO2 (سنجش سطح اکسیژن خون)، بررسی وضعیت خواب و پایش سلامت بانوان را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این، ساعت هوشمند جدید فایر بولت از 110 فعالیت ورزشی مختلف پشتیبانی می کند و همچون یک مربی در کنار شما خواهد بود.

نمایش هوشمند نوتیفیکیشن یکی دیگر از قابلیت های ساعت فایر بولت Apollo 3 است. بد نیست بدانید که این گجت موفق به دریافت درجه حفاظتی IP67 شده و کاملاً در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. اسمارت واچ جدید فایر بولت با دستیارهای صوتی رایج مانند Siri و Google Assistant سازگار است. این گجت دارای چند بازی هم هست و در مواقع بیکاری شما را سرگرم می کند.

مشخصات ساعت هوشمند فایر بولت Apollo 3

رنگ بندی ساعت هوشمند Fire-Boltt Apollo 3 شامل گزینه های مشکی، خاکستری، طلایی و رزگلد می شود. این ساعت با قیمت 30 دلار عرضه شده که با توجه به امکاناتی که در بالا به آنها اشاره کردیم، بسیار مناسب به نظر می رسد.

منبع: gizmochina