شرکت Fire-Boltt به تازگی مدل جایگزین ساعت هوشمند Apollo را با مدل Apollo 2 راهی بازار کرده است. جدیدترین گجت هوشمند ارائه شده توسط این برند به مجموعه ای از امکانات کاربردی مجهز است و از بسیاری جهات نسبت به نسل قبلی ارتقا پیدا کرده است. در ادامه با مشخصات ساعت هوشمند مدل Fire-Boltt Apollo 2 بیشتر آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

معرفی ساعت هوشمند فایر بولت Apollo 2

مشخصات فنی ساعت هوشمند فایر بولت Apollo 2

ساعت هوشمند جدید Apollo 2 به یک صفحه نمایش 1.43 اینچ از نوع AMOLED مجهز است و رزولوشن 466x466 پیکسل را به ارمغان می آورد. صفحه نمایش این گجت به صورت دایره ای طراحی شده و یک قاب فلزی دور تا دور آن را احاطه کرده است. همچنین بند این ساعت از سیلیکون ساخته شده و دوام و استحکام ایده آلی دارد.

علاوه بر صفحه نمایش، یکی دیگر از ویژگی های برجسته ساعت هوشمند فایر بولت Apollo 2 قابلیت مکالمه بلوتوثی است. این گجت پوشیدنی برای این منظور به میکروفون و اسپیکر اختصاصی مجهز شده است. لازم به ذکر است که ساعت هوشمند Apollo 2 قرار است تا پس از مدل Artillery که یک مدل راگد و مستحکم است، در بازار توزیع شود.

معرفی ساعت هوشمند فایر بولت Apollo 2

ساعت هوشمند Fire-Boltt Apollo 2 به مجموعه ای از سنسورهای دقیق سلامتی مجهز است که به شما این امکان را می دهد تا وضعیت بدن خود را حتی در هنگام خواب نیز زیر نظر داشته باشید. همچنین این ساعت هوشمند از قابلیت سنجش ضربان قلب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون SpO2 و حتی دستیار بررسی وضعیت سلامت بانوان نیز بهره می برد و اطلاعات جامع و دقیقی را در این موارد در اختیار شما قرار می دهد.

از دیگر امکانات ساعت هوشمند فایر بولت Apollo 2 می توان به پشتیبانی از 110 فعالیت ورزشی مختلف و طراحی به صورت ضد آب و ضد گرد و غبار (با درجه حفاظتی IP67) اشاره کرد. سایر ویژگی های این گجت شامل پشتیبانی از واچ فیس های سفارشی سازی شده، دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی، نوتیفیکیشن هوشمند، مجهز بودن به بازی های پیش فرض و طول عمر باتری 7 روزه اشاره کرد.

معرفی ساعت هوشمند فایر بولت Apollo 2

ساعت هوشمند فایر بولت Apollo 2 در چند رنگ مختلف برای خرید عمومی راهی بازار شده و قیمت ابتدایی آن تنها 30 دلار اعلام شده است. این میزان قیمت با توجه به امکانات این ساعت هوشمند فوق العاده عالی به نظر می رسد! به طور کلی فایر بولت با همین استراتژی توانسته به فروش بالایی در بازار دست پیدا کند و سهم عمده ای از بازار ساعت های هوشمند را در اختیار خود بگیرد. به طوری که در خبرها آمده که فروش ساعت های هوشمند Fire-Boltt حتی در مقایسه با ساعت های سری گلکسی نیز بیشتر بوده و این برند هندی توانسته جایگاه سامسونگ را در بازار اسمارت واچ تصاحب کند! به هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که از ساعت های جدید این برند نظیر Apollo 2 به چه میزان استقبال به عمل خواهد آمد و آیا این مدل ها می توانند به سودآوری بیشتر این شرکت کمک کنند یا خیر.

منبع: gizmochina