شرکت FiiO در بازار تجهیزات صوتی نام معتبری است و محصولات با کیفیتی را در دسته های ایرفون، هدفون، آمپلی فایر و موزیک پلیر پرتابل عرضه کرده است. این شرکت چینی در یکی از جدید ترین اقدامات خود از یک ایرفون با سیم با مدل FiiO FH11 رونمایی کرده است. این گجت طراحی ظاهری زیبا و جذابی دارد و به لطف مجهز بودن به دیافراگرم های کربنیِ 10 میلی متری، صدای با کیفیت Hi-Res را به شما ارائه می دهد. در صورت تمایل می توانید سیم این هندزفری را به سادگی از آن جدا کرده و با یک مدل دیگر جایگزین نمایید! در ادامه با جزئیات بیشتری در مورد ایرفون با سیم فیو FH11 همراه شما هستیم.

معرفی ایرفون با سیم فیو FiiO FH11

مشخصات و قیمت هندزفری FiiO FH11

ایرفون فیو FH11 به عنوان عضو جدید خانواده “Little Snail” (یا حلزون کوچک) معرفی شده است. این سری از محصولات فیو به کیفیت صدای شفاف و آکوستیک مستحکم معروفند و طرفداران زیادی دارند. ایرفون جدید FH11 نیز از همین مشخصات بهره می برد و به یک درایور داینامیک اختصاصی با پشتیبانی عالی از فرکانس های مختلف مجهز شده است. در کنار این درایور از دیافراگم گنبدی شکل از جنس کربن استفاده شده که یک ساختار مستحکم و با کیفیت را تشکیل داده است.

هندزفری فیو FH11 از طراحی هیبریدیِ دو بخشی، متشکل از یک حلقه داینامیک و یک درایور آهنی متحرک بهره می برد. این نوع طراحی علاوه بر تقویت حجم صدا، باعث می شود تا جزئیات صدا به صورت تفکیک شده برای کاربر قابل تشخیص باشند.

معرفی ایرفون با سیم فیو FiiO FH11

طراحی بدنه این گجت صوتی به گونه ای است که از اعوجاج و تحریف صدا تا جایی که ممکن است جلوگیری به عمل می آید. به این ترتیب صدا با همان کیفیتی که در دستگاه منبع پخش شنیده می شود، توسط این ایرفون به شما ارائه می شود. طراحی C شکل بدنه این گجت نیز نقش مهمی در ارتقای کیفیت و وضوح صدای آن ایفا می کند.

همان طور که اشاره شد، کابل ایرفون FiiO FH11 قابل جدا شدن است و کاربر می تواند آن را با کابل دلخواه خود جایگزین کند. لازم به ذکر است که بدنه این گجت از آلیاژ روی ساخته شده و به همین دلیل این ایرفون وزن پایینی دارد. همچنین ایرفون جدید فیو از کیفیت ساخت ایده آلی برخوردار است و برای چند سال پاسخگوی نیازهای کاربر خواهد بود.

معرفی ایرفون با سیم فیو FiiO FH11

در مجموع ایرفون FiiO FH11 یک پکیج صوتی کامل به همراه امکانات شخصی سازی قابل توجه است و می تواند برای طیف وسیعی از افراد کارایی داشته باشد. در حال حاضر قیمت این ایرفون برای عرضه در بازارهای کشور چین در حدود 41 دلار اعلام شده است. شرکت FiiO هنوز تصمیم خود در مورد توزیع این محصول جدید در خارج از مرزهای کشور چین را به طور دقیق مشخص نکرده است.

در سال های اخیر هدفون های بی سیم به نوعی بازار را قبضه کرده اند و فروش بالایی داشته اند. به همین دلیل اکثر شرکت های بزرگ تولید مدل های وایرلس را در اولویت قرار داده اند. با این حال ایرفون با سیم فیو FH11 نیز می تواند همچنان برای برخی از کاربران جالب باشد. شما بیشتر از هدفون بی سیم استفاده می کنید یا با سیم؟ در بخش «نظرات» کمی از تجربیات خود در این باره بگویید!

منبع: gizmochina