یک هاب جدید برای اضافه کردن چند پورت کاربردی به Surface Pro 9 به بازار عرضه شده است. این گجت جدید که Satechi Dual USB-C Hub برای سرفیس پرو 9 نام دارد، پورت های به روز و مدرنی مانند USB4، USB-C و USB-A 3.2 Gen 2 را به دستگاه شما اضافه می کند. همچنین این هاب به پورت HDMI 2.0 و درگاه های کارت حافظه SD و microSD مجهز است. هاب جدید Satechi هم اکنون از طریق وب سایت رسمی این شرکت برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است.

عرضه هاب جدید جهت اضافه کردن پورت های متعدد به Surface Pro 9

در حال حاضر نمی توان در مورد عملکرد هاب جدید Satechi در دنیای واقعی اظهار نظر کرد، اما این طور که از مشخصات این گجت مشخص است می توان آن را جزء بهترین لوازم جانبی سرفیس پرو 9 دانست. هاب Satechi Dual USB-C انعطاف پذیری دستگاه دو در یک شما را ارتقا می دهد و با توجه به قیمت مناسبی که دارد، خرید آن می تواند برای کاربران سرفیس پرو 9 کاملاً مقرون به صرفه باشد.

عرضه هاب جدید جهت اضافه کردن پورت های متعدد به Surface Pro 9

هاب جدید Satechi در مقایسه با اغلب هاب های تایپ سی موجود در بازار طراحی متفاوتی دارد و امکان استفاده از آن در حالت های مختلف وجود دارد. علاوه بر اینکه شما می توانید هاب Satechi Dual USB-C را به صورت رومیزی مورد استفاده قرار دهید، امکان اتصال آن به کنارۀ بدنۀ سرفیس پرو 9 نیز وجود دارد.

عرضه هاب جدید جهت اضافه کردن پورت های متعدد به Surface Pro 9

در مجموع این هاب پهنای باند 40 گیگابیت در ثانیه را ارائه می دهد. این میزان پهنای باند بین انتقال دیتا و انتقال سیگنال های صوتی/ تصویری برای اتصال به دو مانیتور به صورت همزمان مشترک است و بین پورت ها تقسیم می شود. همچنین هاب Satechi Dual USB-C سرعت شارژ 100 وات را به ارمغان می آورد و به شما این امکان را می دهد تا سرفیس پرو 9 را با بالاترین سرعت ممکن (65 وات) شارژ کنید. در این حالت می توانید چند گجت دیگر را هم با سرعتی ایده آل با این هاب شارژ نمایید.

عرضه هاب جدید جهت اضافه کردن پورت های متعدد به Surface Pro 9

پورت های HDMI و USB4 در کنار هم به شما این امکان را می دهند تا دو مانیتور را به صورت هم زمان به سرفیس پرو 9 متصل کنید. این پورت ها از سیگنال های ویدئویی 4K با نرخ 60 هرتز پشتیبانی می کند و بالاترین کیفیت تصویر را به شما ارائه می دهد. نکته قابل توجه در این رابطه این است که در صورت اتصال یک مانیتور به هاب Satechi Dual USB-C می توانید از رزولوشن فوق العادۀ 6K با نرخ 60 هرتز بهره مند شوید.

روکش پلاتینیومی هاب Satechi Dual USB-C به خوبی با طراحی ظاهری سرفیس پرو 9 هماهنگ می شود و زیبایی های دستگاه شما را دو چندان می کند. با این حال توجه داشته باشید که این هاب جدید رنگ دیگری ندارد و فقط با رنگ پلاتینیوم به بازار عرضه شده است.
در مجموع هاب Satechi Dual USB-C کامپیوتر دو در یک سرفیس پرو 9 را به یک ورکستیشن قدرتمند تبدیل می کند و به شما این امکان را می دهد تا یک سیستم مالتی تسک با دو مانیتور 4K را با آن راه اندازی نمایید.

منبع: windows central