شرکت اپل اعلام کرد که رویداد بزرگ بعدی او در سه شنبه 14 سپتامبر مصادف با 23 شهریور 1400 در ساعت 1 بعد از ظهر برگزار می شود. این رویداد، که با شعار "California streaming" همراه است، به صورت مجازی است و از Apple Park پخش می شود.

این شرکت معمولاً گوشی آیفون های جدید سال خود را در فصل پاییز اعلام می کند و امسال این انتظار را داریم که این آیفون با نام  iPhone 13 رونمایی شود. سری جدید گوشی های موبایل ظاهراً در همان اندازه های iPhone 12 عرضه می شوند و همان فناوری را ارائه می دهد که در بسیاری از تلفن های Android موجود است، اما صفحه نمایش برخی از مدل ها می تواند با نرخ تازه سازی بالا باشد. همچنین انتظار می رود گوشی های جدید دارای حفره دوربین سلفی کوچکتر و دوربین های بهبود یافته باشند.

با توجه به عکس منتشر شده از اپل، به سختی می توان سرنخ های خاصی را از دعوت شرکت اپل در این رویداد کشف کرد، اگرچه تاریک شدن آسمان ممکن است نشان دهد که شاهد بهبود عکاسی در حالت شب هستیم. و لوگوی درخشان اپل که در وسط عکس قرار دارد، به صفحه قفل همیشه روشن آیفون اشاره دارد.

با توجه به ویدئویی که گرِگ جوسویاک، SVP بازاریابی جهانی اپل، منتشر کرد، چیزهای بیشتری را می توان تحلیل کرد. این ویدئو در داخل یک لوگوی AR Apple قرار دارد که در داخل Apple، می توانید همان افقی که در عکس بالا است را مشاهده کنید. در نهایت، چشم انداز تغییر می کند و به سمت ستارگان می رود. این نشان می دهد که آیفون جدید می تواند حالت عکاسی نجومی داشته باشد، مانند آنچه Google در برخی از گوشی های پیکسل خود ارائه کرده است، و یا اینکه اپل درباره ویژگی های شایعه شده ای که در رابطه با اتصال ماهواره ای بود، صحبت خواهد کرد.

رویداد اپل در 23 شهریور برگزار می شود! آیا در این رویداد آیفون 13 معرفی می شود؟

اگر اپل همانطور که انتظار می رفت آیفون بعدی را در این رویداد نشان دهد، به نظر می رسد که این شرکت تاریخ انتشار iOS 15 را نیز اعلام کند. 

گفتنی است که اپل چندین پروژه دیگر نیز در دست ساخت دارد که می تواند در این رویداد نیز ظاهر شود. یکی از این پروژه ها می تواند اپل واچ بعدی این شرکت باشد که گفته می شود اپل واچ سری 7 نام دارد. این ساعت جدید اپل، دارای طرح جدید با لبه های صاف تر و صفحه نمایش های بزرگتر 41 و 45 میلی متری است، یک برآمدگی 1 میلی متری از سری 6 دارد. اگرچه، طبق گزارشات، ساعت جدید با مشکلات تولید روبرو است که می تواند منجر به تاخیر آن شود. رونمایی ایرپادهای بعدی اپل نیز ممکن است در این جریان باشد که دارای طراحی جدیدی است و از ایرپاد پرو پشتیبانی می کند. همچنین شایعه شده که مک بوک پرو 14 اینچی و 16 اینچی جدید مجهز به تراشه های سفارشی این شرکت و شکاف کارت SD نیز در راه است.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا ایرپاد، مک بوک و اپل واچ سری 7 نیز در این رویداد رونمایی می شوند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: theverge