لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon یکی از بهترین لپ تاپ های ساخت لنوو است. اگر قصد استفاده از این لپ تاپ را در منزل دارید، شما می توانید با اتصال یک مانیتور خارجی فضای صفحه نمایش خود را بزرگتر کنید. در این حالت شما می توانید پروژه های خود را راحت تر مدیریت کرده و کارهای بیشتری را به صورت هم زمان با کامپیوترتان انجام دهید. اگر از لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon استفاده می کنید، می توانید مانیتور مورد نظر خود را برای اتصال آن از لیست زیر انتخاب نمایید.

مانیتور Dell UltraSharp U2719D – بهترین انتخاب

مانیتور Dell UltraSharp U2719D – بهترین انتخاب

مانیتور Dell U2719D از نوع LED است و با سایز 27 اینچ عرضه شده است. با استفاده از این مانیتور می توانید از رزولوشن 1440p و دقتی عالی در نمایش رنگ ها بهره مند شوید. بر روی بدنه این مانیتور پنج پورت USB تعبیه شده و به این ترتیب مشکلی برای اتصال آن به دستگاه های مختلف ندارید. از دیگر ویژگی های مانیتور دل می توان به قاب های نازک آن اشاره کرد که جلوه ای زیبا به این مانیتور بخشیده است.

مانیتور بنکیو PD2700Q – انتخاب دوم

مانیتور بنکیو PD2700Q – انتخاب دوم

به عنوان انتخاب دوم برای اتصال به لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon، می توانید بر روی مانیتور بنکیو PD2700Q حساب باز کنید! این مانیتور 27 اینچی به پنل IPS مجهز است و از رزولوشن QHD 1440p پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات این مانیتور بنکیو باید به مجهز بودن آن به دو پورت USB اشاره کرد. در مجموع با توجه به قیمت مناسبی که مانیتور بنکیو PD2700Q دارد (حدود 299 دلار در وب سایت آمازون)، می توان آن را یک انتخاب ایده آل دانست.

مانیتور بنکیو PD2720U – بهترین مانیتور 4K

مانیتور بنکیو PD2720U – بهترین مانیتور 4K

این مانیتور با کیفیت 27 اینچی، رزولوشن عالی 4K را برای شما به ارمغان می آورد. با استفاده از مانیتور بنکیو PD2720U می توانید از دقتی بی نظیر در نمایش رنگ ها و تصاویر بهره مند شوید. همچنین این مانیتور به مجموعه ای از پورت های کاربردی، شامل دو پورت Thunderbolt 3 مجهز است. علیرغم ویژگی های منحصر به فردی که این مانیتور دارد، قیمت بالای آن (1000 دلار در وب سایت آمازون) شاید برای بسیاری از کاربران قابل پرداخت نباشد.

مانیتور AOC Q32V3 – بهترین مانیتور 32 اینچی

مانیتور AOC Q32V3 – بهترین مانیتور 32 اینچی

اگر به دنبال یک مانیتور در سایز بزرگ برای اتصال به لپ تاپ لنوو ThinkPad X1 Carbon هستید، مانیتور 32 اینچی AOC Q32V3 بهترین انتخاب برای شما است. این مانیتور از رزولوشن 1440p پشتیبانی می کند و رنگ ها را با دقتی بسیار مطلوب به نمایش درمی آورد. با توجه به اینکه این مانیتور قاب های باریکی دارد، به سادگی می توان آن را بر روی میز قرار داد. در واقع ابعاد بزرگ این مانیتور مانعی برای استفاده راحت از آن بر روی میز کارهای رایج نخواهد بود! توجه داشته باشید که مانیتور AOC Q32V3 از لحاظ تعداد و تنوع پورت های ارتباطی چندان دستگاه قوی ای نیست.

مانیتور LG Full HD IPS UltraWide – بهترین مانیتور اولترا واید

مانیتور LG Full HD IPS UltraWide – بهترین مانیتور اولترا واید

این مانیتور 25 اینچی از رزولوشن 1080p برخوردار است و یکی از مانیتورهای اولترا واید کارآمد محسوب می شود. به طوری که شما می توانید از این مانیتور برای انجام چند کار مختلف به صورت هم زمان استفاده کنید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا دو دستگاه مختلف را به این مانیتور متصل کرده و چهار صفحه نمایش کوچک بر روی آن ایجاد نمایید. قیمت این مانیتور ال جی نیز کاملاً مناسب است (150 دلار بر روی وب سایت آمازون).

مانیتور Dell U2415 – بهترین مانیتور با نسبت تصویر 16:10

مانیتور Dell U2415 – بهترین مانیتور با نسبت تصویر 16:10

اگر به دنبال فضای عمودی بیشتری برای نمایش هستید، مانیتور Dell U2415 با نسبت تصویر 16:10 انتخابی عالی برای شما خواهد بود. این مانیتور 24 اینچی دارای رزولوشن 1920x1200 پیکسل است و به دو پورت HDMI و یک پورت USB مجهز می باشد. از لحاظ کیفیت تصویر و دقت در نمایش رنگ ها نیز مانیتور Dell U2415 انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. 

شما می توانید برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید انواع مانیتور موجود در بازار با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید از مدل های موجود بر روی سایت ایده برتر پارسیان دیدن کرده و در صورت تمایل نسبت به خرید اینترنتی مدل مورد نظر خود اقدام نمایید.

منبع: windowscentral