ویدئو پروژکتور اپسون EpiqVisoin LS800 موفق به دریافت جایزه اصلی جشنواره 2023 iF Design Award شده است. این مدل سوپر اولترا شورت ترو توانایی نمایش تصویر با سایز حداکثر 150 اینچ (381 سانتی متر) را دارد و در آن از فناوری 3LCD استفاده شده است. از دیگر مشخصات این ویدئو پروژکتور می توان به روشنایی 4000 لومن، سیستم عامل اندروید تی وی و سازگاری با دستیار صوتی Google Assistant اشاره کرد. در ادامه بیشتر با مشخصات این ویدئو پروژکتور برندۀ جایزه آشنا خواهیم شد.

ویدئو پروژکتور Epson EpiqVision LS800 جایزه دریافت کرد

ویدئو پروژکتورهای EH-LS800B و EH-LS800W از برند اپسون جایزه اصلی مراسم iF Design Award 2023 را دریافت کرده است. اپسون عنوان کرده است که این پروژکتور در انواع اتاق های نشیمن منازل قابل استفاده است و به خوبی با دکوراسیون های مختلف سازگار می شود. طراحی شیک، بدنه فلزی و روکش مات باعث می شوند تا این پروژکتور جلوه ای جذاب به مبلمان و میز تلویزیون شما بدهد.

ویدئو پروژکتور اپسون EpiqVision LS800 که در اوایل سال گذشته به بازار آمده، از رزولوشن 4K PRO-UHD پشتیبانی می کند و قادر است تا از فاصله تنها 2.5 سانتی متری از دیوار، سایز تصویر 80 اینچ را ارائه دهد! لازم به ذکر است که حداکثر سایز تصویر قابل پشتیبانی توسط این گجت 150 اینچ (381 سانتی متر) است.

منبع نوری لیزری و فناوری 3LCD به ویدئو پروژکتور اپسون LS800 کمک می کند تا تصاویری با روشنایی 4000 لومن را به شما ارائه دهد. این دستگاه همچنین از نسبت کنتراست 2500000:1 بهره می برد و به سیستم صوتی 2.1 کاناله با اسپیکرهای یاماها مجهز است. با توجه به اینکه در این پروژکتور از تکنولوژی های رده بالای یاماها مانند FR-Port، DSP و AudioEngine استفاده شده، می توانید از کیفیت و قدرت صدای عالی آن اطمینان داشته باشید.

شما می توانید تصویر ویدئو پروژکتور اپسون EpiqVision LS800 را با استفاده از ابزار تصحیح اتوماتیک کیستون تنظیم نمایید. ضمن اینکه اپلیکیشن Epson Setting Assistant در سریع تر شدن این مراحل به شما کمک می کند. این پروژکتور به اندروید تی وی مجهز است و شما می توانید ویدئوهای دلخواهتان از سرویس های مختلف مانند یوتیوب یا آمازون پرایم را با آن استریم کنید.

ویدئو پروژکتور Epson EpiqVision LS800 جایزه دریافت کرد

این امکان برای شما وجود دارد تا اپلیکیشن های دلخواهتان را از گوگل پلی بر روی ویدئو پروژکتور اپسون EpiqVision LS800 نصب کنید. همچنین می توانید با بهره بردن از فناوری گوگل کروم کست، محتوای دلخواهتان را از روی یک دستگاه موبایل با این مدل پروژکتور اپسون به نمایش درآورید. از دیگر مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور برندۀ جایزۀ اپسون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سازگاری با دستیار صوتی Google Assistant و کنترل از طریق فرمان صوتی
  • زمان تأخیر ورودی 20 میلی ثانیه، مناسب برای گیمینگ
  • لنز سوپر اولترا شورت ترو با قابلیت نمایش تصاویر بزرگ از کمترین فاصله نسبت به دیوار

ویدئو پروژکتور Epson EpiqVision LS800 جایزه دریافت کرد

شما هم اکنون می توانید ویدئو پروژکتور اپسون LS800 را در رنگ های سیاه (مدل EH-LS800B) و سفید (مدل EH-LS800W) با قیمت 3499.99 دلار تهیه کنید. بد نیست بدانید که این پروژکتور تنها محصولی نیست که امسال برنده جایزه شده است؛ چندین مدل از پرینترهای این شرکت نیز (مانند فیش پرینتر موبایل TM-P20II) جایزه 2023 iF Design Award را دریافت کرده اند.

منبع: notebookcheck