علاقه مندان به سینما حتماً با ما هم عقیده اند که تماشای فیلم بر روی پرده نمایش های بزرگ حس و حال متفاوتی را نسبت به فیلم دیدن بر روی تلویزیون و لپ تاپ به فرد منتقل می کند. هر چه تصویر بزرگتر باشد و جزئیات بیشتری را در خود جای دهد، می توانید در تصاویر غوطه ور شوید و خود را در دنیایی از خیال و رؤیا غرق کنید. اما مراجعه به سینما محدودیت های خاص خودش را دارد و این طور نیست که شما بتوانید هر فیلمی را که دوست داشتید در هر زمانی در سالن سینما تماشا کنید! اگر وقت یا شرایط رفتن به سینما را ندارید، پس سالن سینما را به خانه خود بیاورید! خرید پروژکتور اپسون EH-TW750 امکان چنین کاری را به شما می دهد!

ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW750

بله، ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW750 به شما این امکان را می دهد تا بتوانید هر فیلم و سریالی را که دوست داشتید، در سایز حداکثر 300 اینچ در خانه خود تماشا کنید. این پروژکتور شدت روشنایی 3400 لومن را ارائه می دهد و از رزولوشن Full HD پشتیبانی می کند. همچنین در آن از تکنولوژی نمایش 3LCD استفاده شده است که نقشی اساسی در ارتقای شفافیت رنگ های باز تولید شده توسط دستگاه دارد. این مشخصات، کیفیت تصویر ایده آل ویدئو پروژکتور Epson EH-TW750 را تضمین می کنند. اما این پروژکتور خانگی دارای امکانات دیگری نیز هست که باعث شده تا کار کردن با آن حتی برای افراد تازه کار هم بسیار آسان شود.

شرکت اپسون خاطر نشان کرده است که از نظر کارشناسان این شرکت، کار کردن با یک پروژکتور خانگی نباید پیچیده تر از کار کردن با یک تلویزیون باشد! در همین راستا ویدیو پروژکتور اپسون EH-TW750 به یک سری امکانات کاربردی مجهز شده است.

یکی از این امکانات مجهز بودن به وای فای داخلی است. این ویژگی شما را از کابل های دست و پا گیر نجات می دهد و اتصال دستگاه منبع پخش به پروژکتور را فوق العاده راحت می کند! شما می توانید در همان حالی که بر روی مبل نشسته اید، گوشی، تبلت یا لپ تاپ خود را به صورت وایرلس به این پروژکتور متصل کنید و فیلم یا ویدئوی دلخواهتان را با آن بر روی پرده به نمایش درآورید. فقط توجه داشته باشید که برای این منظور باید اپلیکیشن iProjection بر روی دستگاه منبع پخش نصب باشد. لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW750 با فناوری اتصال وایرلس میراکست (Miracast) هم سازگاری دارد.

ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW750

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور اپسون مدل EH-TW750 به دو پورت HDMI نیز مجهز است و امکان اتصال انواع دستگاه های دیجیتال (شامل لپ تاپ، DVD پلیر و حتی کنسول بازی) به صورت با سیم به آن وجود دارد. یکی از این پورت ها از فناوری MHL پشتیبانی می کند و شما می توانید گوشی خود را از طریق آن به پروژکتور متصل کنید.

اما اپسون در طراحی ویدئو پروژکتور EH-TW750 به هزینه های جانبی آن نیز توجه ویژه ای داشته و در همین راستا از یک لامپ با دوام در آن استفاده کرده است. این شرکت اعلام کرده است که کاربران می توانند از پروژکتور TW750 به مدت 18 سال برای تماشای روزانه یک فیلم 1 ساعت و 45 دقیقه ای استفاده کنند! پس می توان گفت که هزینه های نگهداری از این دستگاه عملاً صفر است. فقط دقت نمایید که برای دستیابی به این میزان طول عمر لامپ، پروژکتور شما باید بر روی حالت اکو تنظیم شده باشد.

ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW750

به طور کلی ویدئو پروژکتور Epson EH-TW750 از حالت های نمایش زیر پشتیبانی می کند:

•    Gaming: در این حالت کنتراست تصویر به گونه ای تغییر پیدا می کند که تصاویر بازی تأثیرگذاری بیشتری داشته باشند. همچنین زمان تأخیر دستگاه در این حالت بهینه می شود.

•    Home Cinema: در این حالت ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW750 با بالاترین میزان روشنایی و کنتراست خود عمل می کند تا فیلم های مورد علاقه شما طبیعی تر نمایش داده شوند.

•    Home Photo: اگر قصد نمایش آلبوم عکس هایتان را با ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW750 دارید، از این حالت استفاده کنید. در این حالت جزئیات تصویر ارتقا پیدا می کنند تا عکس ها با عمق بهتری به نمایش گذاشته شوند.

•    Sports: دوست دارید در هنگام تماشای یک مسابقه حساس فوتبال خود را در ورزشگاه احساس کنید؟! ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW750 را در حالت Sports قرار دهید!

•    Streaming: این حالت بیشتر برای نمایش ویدئو از سرویس های آنلاین استریمینگ مانند یوتیوب کاربرد دارد.

•    TV & Box sets: این امکان برای شما وجود دارد تا یک دستگاه ست آپ باکس را به ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW750 متصل کنید و برنامه های تلویزیونی را با آن در سایز 300 اینچ تماشا کنید!

منبع: epson