ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW7100 به طور اختصاصی برای مصارف سرگرمی خانگی طراحی شده است و توانایی نمایش فیلم، بازی، فوتبال و برنامه های تلویزیونی را در سایز فوق العاده 500 اینچ دارد! این پروژکتور از رزولوشن 4K PRO-UHD بهره می برد و توانایی پخش انواع محتوای 4K را دارد. فناوری 3LCD، روشنایی 3000 لومن و نسبت کنتراست 100000:1 مواردی هستند که کیفیت تصویر عالی این پروژکتور را تضمین می کنند!

اما ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW7100 به یک قابلیت جذاب دیگر هم مجهز شده است که می تواند همین حالا شما را به خرید آن ترغیب کند! شما می توانید با خرید این پروژکتور جدیدترین فیلم های سه بعدی دنیا را در خانه خود تماشا کنید و اوج هیجان را تجربه نمایید!

پروژکتور اپسون EH-TW7100

بله، ویدئو پروژکتور خانگی اپسون EH-TW7100 توانایی نمایش فیلم و بازی به صورت سه بعدی را دارد! برای این منظور این پروژکتور به دو پورت HDMI مجهز شده است. در واقع این امکان برای شما فراهم است تا این پروژکتور را از طریق پورت های HDMI موجود بر روی پنل پشتی آن به دستگاه های پخش 3D متصل کنید و از تصاویری باور پذیر و هیجان انگیز بهره مند شوید. شرکت اپسون اعلام کرده است که ویدئو پروژکتور مدل EH-TW7100 از اتصال به بلوری پلیر و نسل جدید کنسول های بازی پشتیبانی می کند و محدودیتی در این زمینه ندارد!

شما می توانید تصاویر سه بعدیِ ویدئو پروژکتور 4K اپسون EH-TW7100 را به صورت ساید بای ساید (در کنار هم) یا به صورت بالا و پایین (Top and Bottom) به نمایش بگذارید. همچنین این پروژکتور امکان تنظیم عمق تصویر 3D را به شما می دهد. این امکانات انعطاف این دستگاه را در هنگام نمایش محتوای سه بعدی بالاتر برده است. پشتیبانی از محتواهای HDR و HLG و توانایی نمایش بیش از 1 میلیارد رنگ، ویژگی های دیگری هستند که به طبیعی تر شدن تصاویر این پروژکتور کمک زیادی کرده اند.

در اینجا ذکر یک نکته ضروری است: رزولوشن ویدیو پروژکتور اپسون EH-TW7100 در حالت نمایش محتوا به صورت استاندارد (2D) برابر با 4K PRO-UHD است؛ اما این دستگاه محتوای سه بعدی (3D) را با رزولوشن حداکثر Full HD به نمایش می گذارد. پس در هنگام خرید این ویدئو پروژکتور به این نکته دقت داشته باشید.

پروژکتور اپسون EH-TW7100

به سادگی تصویر را بر روی پرده نمایش تنظیم کنید

نصب و راه اندازی ویدئو پروژکتور خانگی ارزان اپسون EH-TW7100 برای شما به آسانی پیش می رود و خیلی سریع می توانید به سراغ تماشای فیلم سه بعدی دلخواه خود بروید! این پروژکتور امکان تنظیم سایز تصویر بین 40 تا 500 اینچ را به شما می دهد و به مجموعه ای از امکانات کاربردی برای تنظیم تصویر بر روی پرده پروژکتور مجهز شده است. از جمله این امکانات می توان به قابلیت زوم 1.62 برابری (به صورت دستی) اشاره کنیم که امکان استفاده از پروژکتور در اتاق های بزرگتر را ایجاد می کند.

ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW7100 به قابلیت لنز شیفت هم مجهز شده است و شما می توانید لنز آن را به میزان 60 درصد در راستای محور عمودی و 24 درصد در راستای محور افقی جابجا کنید. این ویژگی فوق العاده کاربردی است و شما را از تغییر دادن محل نصب پروزکتور برای تنظیم شدن تصویر بر روی پرده نمایش بی نیاز می کند.

از دیگر امکانات ویدئو پروژکتور اپسون مدل EH-TW7100 در این زمینه باید به تصحیح حالت ذوزنقه ای (30 درجه در راستای محورهای عمودی و افقی) اشاره کنیم. این ویژگی دست شما در انتخاب محل نصب پروژکتور باز می گذارد و زاویه تصویر بر روی پرده نمایش را به سادگی تصحیح می کند.

پروژکتور اپسون EH-TW7100

خرید ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW7100 با بهترین قیمت

شرکت ایده برتر پارسیان با سابقه ای طولانی در زمینه فروش انواع پروژکتور آماده ارائه خدمات به شما است. اگر می خواهید تا جشنواره ای از هیجان را در خانه خود به پا کنید و فیلم ها و بازی های روز دنیا را به صورت سه بعدی در سایز 500 اینچ تجربه نمایید، ویدئو پروژکتور Epson EH-TW7100 یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. تنها کافی است با شماره 73027-021 تماس بگیرید و این پروژکتور با کیفیت و جذاب را با بهترین قیمت تهیه کنید!

منبع: epson