شاید بتوان ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW7000 را یکی از مقرون به صرفه ترین مدل های 4K برند اپسون دانست! این پروژکتور دارای اسپیکر داخلی یا پلتفرم هوشمند نیست، اما یک تصویر ناب و با کیفیت را ارائه می دهد و همین هم مهم است!

ویدئو پروژکتور Epson EH-TW7000 را از بسیاری جهات می توان به مدل گران قیمت تر TW7100 شبیه دانست. لنز، لامپ و فناوری نمایش 3LCD بین این دو مدل یکسان است و تنها تفاوت های بین آنها را می توان به اسپیکر داخلی و نسبت کنتراست مربوط دانست. با این حال بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا با پرداخت هزینه کمتر نسبت به خرید پروژکتور اپسون EH-TW7000 اقدام کنند و در کنار آن از یک اسپیکر خارجی استفاده نمایند! همچنین با کمی تنظیم دقیق تر نور اتاق، می توان پایین تر بودن کنتراست آن را هم پوشش داد! این دلایل باعث شده تا این پروژکتور طرفداران زیادی در میان کاربران خانگی پیدا کند.

به دنبال یک پروژکتور خانگی 4K با قیمت مناسب هستید؟ پروژکتور اپسون EH-TW7000 برای شما ساخته شده است!

یکی از جذاب ترین ویژگی های ویدئو پروژکتور خانگی اپسون EH-TW7000 توانایی آن در نمایش تصاویر 4K PRO-UHD در کنار یک قیمت منطقی و ایده آل است. شما می توانید با پرداخت یک هزینه مناسب در مقایسه با دیگر مدل های 4K موجود در بازار این پروژکتور را تهیه کنید و جدیدترین فیلم های 4K را در سایز تصویر فوق العاده 500 اینچ تماشا نمایید! ضمن اینکه این دستگاه از قابلیت هایی مانند لنز شیفت، زوم اپتیکال و تصحیح حالت ذوزنقه ای بهره می برد و نصب و راه اندازی آن راحت خواهد بود. ویدئو پروژکتور 4k اپسون EH-TW7000 به 2 پورت HDMI مجهز است و از اتصال به انواع دستگاه های استریمینگ، بلوری پلیر و کنسول بازی پشتیبانی می کند.

شاید برایتان جالب باشد که ویدئو پروژکتور خانگی ارزان اپسون EH-TW7000 هر نوع محتوای سه بعدی را نمایش می دهد! مسلماً تجربه جدیدترین فیلم ها و بازی های 3D بر روی پرده نمایش بزرگ 500 اینچی در منزل اوج لذت و هیجان را برای شما به ارمغان می آورد!

شرکت اپسون اعلام کرده است که اگر ویدئو پروژکتور EH-TW7000 را در حالت اکو قرار دهید، می توانید به مدت 7 سال از آن برای تماشای فیلم هایی با تایم 1 ساعت و 45 دقیقه به صورت روزانه استفاده کنید! به این ترتیب هزینه های نگهداری از این دستگاه برای شما فوق العاده پایین خواهد بود و تا مدت ها به تعویض لامپ آن نیازی پیدا نخواهید کرد.

به دنبال یک پروژکتور خانگی 4K با قیمت مناسب هستید؟ پروژکتور اپسون EH-TW7000 برای شما ساخته شده است!

نگاهی به مشخصات فنی ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW7000

بیایید تا به مشخصات فنی ویدیو پروژکتور اپسون EH-TW7000 هم گاهی بیندازیم. در این پروژکتور از فناوری 3LCD به همراه شاتر کریستال مایع RGB استفاده شده است که منجر به ارائه روشنایی خروجی یکسان برای نورهای رنگی و نور سفید می شود. به طور دقیق تر باید گفت که تصویر نهایی این پروژکتور در تک تک پیکسل های خود از میزان روشنایی 3000 لومن برخوردار خواهد بود.

همان طور که اشاره کردیم، رزولوشن ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW7000 برابر با 4K PRO-UHD است. اما این دستگاه از فناوری 4K Enhancement یا «ارتقای رزولوشن به 4K» هم بهره می برد. به این ترتیب اگر وضوح سیگنال های ورودی به این پروژکتور پایین تر از 4K بود، دستگاه به صورت اتوماتیک آنها را ارتقا می دهد. پس می توانید مطمئن باشید که محتوای مورد نظر شما در هر لحظه بهترین کیفیت ممکن را خواهد داشت.

نگاهی به مشخصات فنی ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW7000

پروژکتور خانگی اپسون EH-TW7000 دارای نسبت کنتراست 40000:1 نیز هست که برای مصارف خانگی مناسب به نظر می رسد. البته همان طور که گفتیم شما می توانید با تنظیم دقیق تر نور اتاق، کنتراست تصویر به نمایش درآمده بر روی پرده را بهینه تر کنید.

با در نظر گرفتن تمام مشخصات بالا در کنار هم می توان از کیفیت تصویر ایده آل این پروژکتور اطمینان داشت. ضمن اینکه قیمت ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW7000 نیز در میان مدل های 4K کاملاً مناسب است و کیفیت تصویر آن را در این محدوده قیمت باید راضی کننده دانست. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این پروژکتور توانایی نمایش محتوای HDR10 و HLG را هم دارد و رنگ هایی زنده و طبیعی را ارائه می دهد. پس با خرید آن می توانید از تماشای فیلم، سریال و مسابقات فوتبال در خانه خود به اوج لذت برسید!

منبع: epson