یک پروژکتور با کیفیت می تواند زندگی روزمره شما را از یکنواختی خارج کند و حال و هوایی متفاوت به آن ببخشد! ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW6250 یکی از همین دستگاه ها است که به طور اختصاصی برای مصارف سرگرمی خانگی ساخته شده است و هیجان را به زندگی روزمره شما وارد می کند. این پروژکتور لذت تماشای فیلم، سریال و مسابقات حساس فوتبال را بر روی پرده نمایش های بزرگ در خانه برای شما به ارمغان می آورد و حتی می توان از آن برای تجربه بازی های روز در سایز نمایش بزرگ استفاده کرد! به عبارت دیگر، ویدیو پروژکتور اپسون EH-TW6250 تمام امکانات لازم برای برپا کردن جشنواره ای از سرگرمی های مختلف در منزل را در اختیار شما می گذارد. دوست دارید با این امکانات بیشتر آشنا شوید؟! پس ادامه متن را از دست ندهید.

گیمینگ 4K PRO-UHD بر روی یک پرده نمایش بزرگ را تجربه کنید!

گیمینگ 4K PRO-UHD بر روی یک پرده نمایش بزرگ را تجربه کنید!

ویدئو پروژکتور خانگی اپسون EH-TW6250 از رزولوشن 4K PRO-UHD پشتیبانی می کند و بالاترین کیفیت تصویر را به ارمغان می آورد. تصور تماشای فیلم های روز دنیا با وضوح 4K بر روی یک پرده نمایش بزرگ در منزل مسلماً جذابیت بالایی دارد! این پروژکتور از زمان تأخیر ورودی 20 میلی ثانیه بهره می برد و حتی می توانید آن را به جدیدترین نسل کنسول های بازی (پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس) متصل کنید و گیمینگ 4K را تجربه نمایید! بد نیست بدانید که ویدئو پروژکتور 4k اپسون EH-TW6250 توانایی نمایش تصویر روی پرده پروژکتور در سایز حداکثر 500 اینچ را دارد و فضایی وسیع برای نمایش جزئیات را فراهم می آورد.

اپسون اعلام کرده است که ویدئو پروژکتور مدل EH-TW6250 جزئیات در نواحی تاریک صحنه ها را به خوبی نمایش می دهد و یک رنگ مشکی طبیعی و دارای عمق زیاد را ارائه می دهد. این ویژگی ها تأثیرگذاری صحنه های فیلم و بازی را ارتقا می دهند و شما را به طور کامل به تصاویر جذب می کنند. این پروژکتور از فناوری 4K Enhancement نیز بهره می برد و رزولوشن سیگنال های ورودی FHD را به 4K ارتقا می دهد. این فناوری به این گونه عمل می کند که قطر هر پیکسل دو برابر می شود و رزولوشن نهایی تصویر به دو برابر FHD ارتقا می یابد. پس در هر لحظه از طول بازی یا تماشای فیلم می توانید مطمئن باشید که بهترین کیفیت ممکن تصویر در حال نمایش است.

با خرید پروژکتور اپسون EH-TW6250 جشنواره ای از سرگرمی در خانه خود به راه بیندازید!

نصب و راه اندازی، به سرعت و سادگی!

ویدئو پروژکتور Epson EH-TW6250 وزن سبک و ابعاد جمع و جوری دارد و به راحتی می توان آن را حمل و جابجا کرد. این پروژکتور خانگی به منظور نصب و راه اندازی ساده تر، به یک سری از امکانات ویژه مجهز شده است که از میان آنها می توان به لنز شیفت عمودی، زوم 1.6 برابر و تصحیح حالت ذوزنقه ای اشاره کرد. با استفاده از این امکانات، می توانید ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW6250 را در هر مکانی که ترجیح می دهید نصب کنید.

پس از آن می توانید دستگاه منبع پخش خود را به صورت وایرلس یا با سیم به ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW6250 متصل کنید و بازی یا تماشای فیلم را به سرعت آغاز نمایید! برای این منظور، این پروژکتور به وای فای داخلی مجهز شده است و بدون نیاز به کابل می توان با آن کار کرد. ضمن اینکه این دستگاه دارای پورت HDMI نیز هست و از اتصال با سیم پشتیبانی می کند.

اما باید به این موضوع جذاب هم اشاره کنیم که شما می توانید بدون اینکه ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW6250 را به دستگاه دیگری متصل کرده باشید، فیلم های دلخواهتان را با آن به نمایش بگذارید! چرا که این پروژکتور در واقع یک گجت هوشمند است و به Android TV مجهز شده است! پس امکان اجرای انواع اپلیکیشن های اندرویدی (مانند نماوا و فیلیمو) و سرویس های استریم ویدئو مانند یوتیوب به صورت مستقیم بر روی آن وجود دارد!

با خرید پروژکتور اپسون EH-TW6250 جشنواره ای از سرگرمی در خانه خود به راه بیندازید!

سایر مشخصات و امکانات

از دیگر مشخصات ویدئو پروژکتور اپسون EH-TW6250 می توان به روشنایی 2800 لومن، کنتراست 35000:1، اسپیکر داخلی 10 وات، پشتیبانی از حالت اختصاصی Game Mode و طول عمر مناسب لامپ (7500 ساعت در حالت اقتصادی) اشاره کرد. در مجموع این پروژکتور برای مصارف سرگرمی خانگی کارایی بالایی دارد و نیازهای شما در این زمینه را به خوبی پوشش می دهد.

منبع: epson