ارائه گزارش کاری در مقابل همکاران و مدیران به خودی خود استرس آور است! حال تصور کنید در این شرایط پروژکتور مورد استفاده شما هم کیفیت پایینی داشته باشد و مطالبی را که برای جمع آوری آنها زحمت زیادی کشیده اید، برای افراد حاضر در جلسه قابل خواندن نباشد! در چنین شرایطی استرس شما چند برابر می شود و نمی توانید با تمرکز و اعتماد به نفس کامل به ارائه مطالب بپردازید. پس اداره ها و سازمان ها باید نسبت به خرید پروژکتورهایی اقدام کنند که مشخصات فنی استانداردی برای استفاده در جلسات داشته باشند. از جمله این دستگاه ها می توان به ویدئو پروژکتور اپسون EB-X49 اشاره کرد که هم کیفیت تصویر استانداردی را ارائه می دهد و هم قیمت منطقی و مناسبی دارد. بیایید با هم به مشخصات این پروژکتور نگاه دقیق تری بیندازیم.

ویدئو پروژکتور Epson EB-X49

شدت روشنایی یکسان برای نورهای رنگی و سفید با بهره بردن از فناوری 3LCD

شدت روشنایی یک پروژکتور اداری آموزشی باید به اندازه ای باشد که در هنگام استفاده از آن مجبور به خاموش کردن چراغ ها یا کشیدن پرده ها نشوید. ویدئو پروژکتور Epson EB-X49 از روشنایی 3600 لومن بهره می برد و در این زمینه نمره قبولی می گیرد. به طور کلی روشنایی بالای 3500 لومن برای این دسته از پروژکتورها کاملاً استاندارد و قابل قبول است. پس شما می توانید بدون دغدغه بابت میزان نور محیط، از ویدئو پروژکتور اپسون EB-X49 در تمام طول روز برای ارائه محتوا استفاده کنید. علاوه بر این، در پروژکتور X49 از فناوری 3LCD استفاده شده که به ارتقای شفافیت رنگ ها کمک زیادی می کند. این فناوری سبب می شود که شدت روشنایی نورهای رنگی و سفید با هم یکسان باشد و تصویر نهایی کاملاً یکدست و یکنواخت باشد. شرکت اپسون یکی از پیشگامان طراحی و توسعه فناوری 3LCD بوده است و به بهترین شکل از تجربیات خود در این زمینه در ویدئو پروژکتور EB-X49 بهره برده است.

ویدئو پروژکتور Epson EB-X49

یک قاب تصویر بزرگ 300 اینچی با وضوح XGA

سایز تصویر خروجی ویدئو پروژکتور اپسون EB-X49 بین 30 تا 300 اینچ قابل تنظیم است و از این جهت این دستگاه در اتاق هایی با ابعاد مختلف قابل استفاده خواهد بود. اما موردی که در این زمینه وجود دارد، پشتیبانی این پروژکتور از رزولوشن XGA یا 1024x768 پیکسل است که در دنیای امروزی چندان استقبالی از آن نمی شود. این روزها پروژکتورهای زیادی با رزولوشن های WXGA و Full HD در بازار موجود است که کیفیت تصویر بهتری را از XGA ارائه می دهند. اما این کیفیت تصویر بهتر بدون هزینه نیست و شما باید برای خرید یک پروژکتور WXGA یا Full HD بودجه بیشتری صرف کنید. این موضوع به خصوص برای اداره ها، سازمان ها یا مراکز آموزشی که قصد خرید چندین پروژکتور را دارند مشکل ساز می شود و هزینه سنگینی را به این مجموعه ها وارد می کند. در عوض این امکان برای شما وجود دارد تا با پرداخت یک هزینه پایین تر، یک پروژکتور XGA مانند ویدئو پروژکتور اپسون EB-X49 تهیه کنید. این پروژکتور کیفیت تصویر استانداردی را برای مصارف اداری آموزشی ارائه می دهد و با توجه به قیمتی که دارد، رضایت شما را به خوبی جلب می کند.

دستیار شما در جلسات برای چندین سال

خرید ویدئو پروژکتور اپسون EB-X49 از چند جهت دیگر نیز به نفع شماست. به عنوان مثال لامپ به کار رفته در این پروژکتور در حالت اکو تا 12000 ساعت به عملکرد خود ادامه می دهد که معادل با حداقل 4 سال (در صورت استفاده 8 ساعته از پروژکتور به صورت روزانه) است. پس این پروژکتور برای مدتی طولانی نیازی به تعویض لامپ پیدا نمی کند و هزینه اضافی روی دست شما نمی گذارد! توجه داشته باشید که طول عمر لامپ ویدئو پروژکتور اپسون EB-X49 در حالت نرمال 6000 ساعت است.

ویدئو پروژکتور Epson EB-X49

قابل اتصال به شبکه های باسیم و بی سیم

امکانات ارتباطی ویدئو پروژکتور Epson EB-X49 در حد مطلوبی است و برای اتصال انواع دستگاه های دیجیتال و آنالوگ به آن مشکلی نخواهید داشت. این پروژکتور به پورت اترنت (100Base-TX و 10Base-T) مجهز است و می توان از طریق چند دستگاه مختلف در قالب شبکه های با سیم به آن دسترسی داشت. حتی شما می توانید با خرید دانگل USB به صورت جداگانه، این پروژکتور را به قابلیت اتصال وایرلس (5 گیگاهرتز) مجهز کنید. دیگر پورت های ویدئو پروژکتور اپسون EB-X49 شامل HDMI، ورودی VGA (2 عدد)، خروجی VGA، کامپوزیت، USB 2.0، سریال و جک صدا می شود.

با در نظر گرفتن موارد بالا و قیمت ویدئو پروژکتور اپسون EB-X49، خرید آن برای مصارف اداری و آموزشی کاملاً مقرون به صرفه به نظر می رسد. برای اطلاع از نحوه خرید این دستگاه می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: epson