یک پروژکتور خوب و با کیفیت به شما در برگزاری موفقیت آمیز یک جلسه کاری کمک زیادی می کند. در واقع هر چه تصویر به نمایش در آمده با پروژکتور کیفیت بیشتری داشته باشد، توجه افراد حاضر در جلسه بیشتر به محتوای مورد نظر شما جلب می شود. اما موضوعی که در این میان وجود دارد این است که بسیاری از پروژکتورهای اداری موجود در بازار قیمت نسبتاً بالایی دارند و این موضوع می تواند برای سازمان یا شرکت شما دردسرساز شود. در این میان، مدل هایی نیز در بازار یافت می شوند که هم قیمت مناسبی دارند و هم کیفیت تصویر استانداردی را ارائه می دهند. از جمله این پروژکتورها می توان به ویدئو پروژکتور اپسون EB-X05 اشاره کرد که از روشنایی 3300 لومن، رزولوشن XGA و کنتراست 15000:1 بهره می برد و طول عمر لامپ آن در حالت اکو به 10000 ساعت می رسد. پس می توان از کاربرد مناسب این پروژکتور در محیط های اداری و اتاق های جلسه اطمینان داشت.

ویدئو پروژکتور Epson EB-X05

سایر ویژگی های کلیدی ویدئو پروژکتور اپسون EB-X05 شامل موارد زیر می شوند:

سایز تصویر 30 تا 300 اینچ، ورودی های HDMI و VGA، پشتیبانی از دانگل وایرلس (آپشنال)، وزن سبک (2.5 کیلوگرم) و اسپیکر 2 وات
مواردی که در بالا ذکر شد، مشخصات اصلی این پروژکتور را تشکیل می دهند. اما در این مقاله می خواهیم ویژگی هایی از ویدئو پروژکتور Epson EB-X05 را به شما معرفی کنیم که معمولاً کمتر به آنها اشاره ای می شود. پس با ما همراه باشید.

تنظیم کننده زاویه تصویر

ویدئو پروژکتور اپسون EB-X05 به شما اجازه می دهد تا تصاویر را در هر جایی از اتاق که برایتان مناسب تر است، نمایش دهید. در واقع می توانید این پروژکتور را در زاویه دلخواهتان نسبت به دیوار قرار دهید و سپس با استفاده از دکمه چرخشی موجود بر روی بدنه پروژکتور، زاویه تصویر را در راستای محور افقی تنظیم کنید. این ابزار که Horizontal Keystone Adjuster نام دارد، یک قاب مستطیلی صاف و دقیق را برای شما به ارمغان می آورد.

تنظیم زاویه تصویر در راستای عمودی از این هم برای شما آسان تر است! ویدئو پروژکتور اپسون EB-X05 توانایی تشخیص حالت ذوزنقه ای قاب تصویر در جهت عمودی را دارد و آن را بلافاصله به صورت اتوماتیک تصحیح می کند! پس در این حالت اصلاً نیازی نیست تا شما کاری انجام دهید و تمام این فرآیند به شکل خودکار توسط ویدئو پروژکتور اپسون EB-X05 انجام می شود!

هوم اسکرین

هوم اسکرین ویدئو پروژکتور اپسون EB-X05 به گونه ای طراحی شده است تا بتوانید به ساده ترین شکل ممکن به تنظیمات مختلف دستگاه دسترسی داشته باشید. تمام اطلاعات دستگاه منبع پخش (فارغ از نوع دستگاه) به شکل مستقیم در هوم اسکرین این پروژکتور نمایش داده می شود و می توانید آنها را به صورت لحظه ای مشاهده کنید.

ویدئو پروژکتور Epson EB-X05

روشن شدن اتوماتیک

ویدئو پروژکتور Epson EB-X05 با بهره بردن از قابلیت Auto Power On، به محض تشخیص سیگنال ورودی از طریق کابل VGA یا USB، به صورت اتوماتیک روشن می شود. این ویژگی به شما کمک می کند تا ارائه محتوا را در کوتاه ترین زمان آغاز کنید.

جستجوی اتوماتیک دستگاه منبع پخش

ویدئو پروژکتور اپسون EB-X05 به شکل اتوماتیک و آنی دستگاه ورودی را تشخیص می دهد و نمایش تصویر را آغاز می کند. پس در صورت تغییر دستگاه متصل به پروژکتور، نیازی نیست به صورت دستی کاری انجام دهید.

تعبیه خروجی جریان هوا در جلوی بدنه

از دیگر ویژگی های ویدئو پروژکتور اپسون EB-X05 باید به تعبیه خروجی جریان هوا در جلوی بدنه آن اشاره کنیم. این نوع طراحی باعث می شود تا هوای گرم خارج شده از پروژکتور هیچ یک از افراد حاضر در اتاق را اذیت نکند. به عنوان مثال اگر این پروژکتور را بر روی یک میز نسبتاً کوچک قرار داده باشید و افراد حاضر در جلسه در اطراف یا پشت پروژکتور نشسته باشند، هوای گرم خروجی دستگاه به آنها برخورد نمی کند و از سمت جلو (هم راستا با نور خروجی) دفع می شود.

ویدئو پروژکتور Epson EB-X05

نکاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم کمتر مورد توجه قرار می گیرند؛ اما نقش زیادی در ارتقای کاربری ویدئو پروژکتور اپسون EB-X05 ایفا می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید ویدئو پروژکتور اپسون EB-X05 می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: epson