دوست دارید کلاس های آموزشی خود را از حالت سرد، بی روح و یکنواخت همیشگی خارج کنید و مدرنیته را به آن وارد کنید؟! ویدئو پروژکتور اپسون EB-W51 به شما در این مسیر کمک می کند. این پروژکتور امکان استفاده از عکس، نمودار، ویدئو و انواع محتوا را برای ارائه مطالب درسی فراهم می آورد و رنگ هایی جذاب و شاداب را به کلاس درس شما می آورد. علاوه بر این، ویدئو پروژکتور Epson EB-W51 دوام و طول عمر بالایی هم دارد و برای چندین سال برای شما قابل استفاده خواهد بود. در کل این پروژکتور تصاویری بزرگ، شارپ و تأثیرگذار را ارائه می دهد و به بالا رفتن بازدهی یادگیری دانش آموزان کمک می کند. در این مقاله قصد داریم با مشخصات کلیدی این پروژکتور آشنا شویم؛ با ما همراه باشید.

ویدئو پروژکتور Epson EB-W51

متن های خوانا و تصاویر واضح

با خرید ویدئو پروژکتور اپسون EB-W51 دیگر با متن های مات و رنگ های سرد و بی روح خداحافظی کنید! این پروژکتور شدت روشنایی 4000 لومن و فناوری 3LCD بهره می برد و حتی در اتاق هایی با چراغ های روشن هم از وضوح تصویر آن کاسته نمی شود. در این پروژکتور از 3 پنل LCD مجزا برای تولید رنگ های اصلی RGB (قرمز، سبز و آبی) استفاده شده است که شفافیت رنگ های نهایی را سه برابر می کند. علاوه بر این، ویدئو پروژکتور اپسون EB-W51 از رزولوشن WXGA پشتیبانی می کند و کیفیت تصویر بهتری را در مقایسه با مدل های XGA و SVGA ارائه می دهد. به طور کلی WXGA رزولوشن استانداردی برای پروژکتورهای کلاسی به شمار می آید و امکان دستیابی به تصاویر با کیفیت با هزینه ای معقول را فراهم می آورد.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور اپسون EB-W51 از نسبت کنتراست 16000:1 برخوردار است و به خصوص متن های سیاه و سفید را به شکلی خوانا و بدون مات شدگی به نمایش می گذارد. تمامی این مشخصات در کنار هم باعث می شوند تا توجه مخاطبان به طور کامل به محتوای مورد نظر شما جلب شود.

ویدئو پروژکتور Epson EB-W51

سایز تصویر قابل تنظیم متناسب با ابعاد کلاس

سایز تصویر خروجی ویدئو پروژکتور Epson EB-W51 بین 33 تا 320 اینچ قابل تنظیم است. این ویژگی انعطاف پذیری این پروژکتور را برای استفاده در کلاس هایی با ابعاد مختلف بالاتر برده است. همچنین شما می توانید ابتدا از دانش آموزان خود نظرخواهی کنید که آیا سایز تصویر فعلی برایشان مناسب است یا خیر، و سپس بر اساس پاسخ هایی که دریافت می کنید اندازه تصویر را تنظیم نمایید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور اپسون EB-W51 از قابلیت های تصحیح حالت ذوزنقه ای (عمودی و افقی) و تنظیم سریع گوشه های تصویر بهره می برد و در زمانی کوتاه یک قاب تصویر مستطیلی صاف و تمیز را به شما ارائه می دهد.

ویدئو پروژکتور Epson EB-W51

امکانات ارتباطی کاربردی، شامل پشتیبانی از دانگل وایرلس

ویدئو پروژکتور اپسون EB-W51 به پورت های HDMI، VGA، USB و کامپوزیت مجهز است و از اتصال به لپ تاپ، کامپیوتر، کنسول بازی، فلش مموری، DVD پلیر، دوربین دیجیتال، دستگاه ست آپ باکس و دیگر دستگاه های دیجیتال و آنالوگ پشتیبانی می کند. حتی شما می توانید با خرید دانگل وایرلس ELPAP11، این پروژکتور را به وای فای مجهز کنید و گوشی و تبلت خود را به صورت وایرلس به آن متصل نمایید. این پروژکتور از اتصال هم زمان به 4 دستگاه منبع پخش پشتیبانی می کند و از قابلیت اسپلیت اسکرین بهره می برد. در این حالت تصاویر ورودی از این دستگاه ها به صورت هم زمان در کنار هم بر روی پرده نمایش انتشار می یابند. توجه داشته باشید برای به اشتراک گذاری وایرلس محتوا، باید اپلیکیشن iProjection بر روی دستگاه های شما نصب باشد.

ویدئو پروژکتور Epson EB-W51

از دیگر امکانات ویدئو پروژکتور اپسون EB-W51 می توان به مجهز بودن به شاتر لنز اشاره کرد. در زمان هایی که به نمایش تصویر نیاز ندارید، می توانید این شاتر را به صورت دستی حرکت دهید تا جلوی لنز را بگیرد. در این حالت دیگر نیازی به خاموش و روشن کردن مجدد پروژکتور پیدا نخواهید کرد. وزن سبک، رابط کاربری آسان هوم اسکرین و قابلیت روشن و خاموش شدن اتوماتیک سایر ویژگی های این پروژکتور کاربردی را تشکیل می دهند. قصد دریافت قیمت ویدئو پروژکتور اپسون EB-W51 و خرید آن را دارید؟ با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: epson