طراحی ظاهری جذاب و کیفیت تصویر مناسب باعث شده است تا ویدئو پروژکتور اپسون EB-W42 هم برای مصارف کاری و هم برای مصارف خانگی به گزینه ای ایده آل تبدیل شود. این پروژکتور از رزولوشن WXGA برخوردار است و برای نمایش تصاویر HD کاملاً آماده است! پس اگر قصد ارائه محتوا در جلسات اداری را دارید یا می خواهید فیلم های روز دنیا را در سایز بزرگ در منزل تماشا کنید، می توانید بر روی ویدئو پروژکتور اپسون EB-W42 حساب ویژه ای باز نمایید! البته توجه داشته باشید که این پروژکتور بهترین عملکرد خود را در هنگام ارائه محتوا در جلسات ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های کلیدی این پروژکتور می توان به وای فای داخلی، وزن سبک و بهره بردن از فناوری 3LCD اشاره کرد که در ادامه بیشتر به آنها پرداخته ایم. ادامه متن را از دست ندهید.

پروژکتور اپسون EB-W42

رنگ های حقیقی با بهره بردن از فناوری 3LCD

در دنیای پروژکتورها هر جا از فناوری 3LCD صحبت به میان می آید، همه به یاد محصولات اپسون می افتند! ویدئو پروژکتور مدل EB-W42 نیز از این فناوری خلاقانه بهره می برد و توانایی بالایی در بازتولید رنگ ها دارد. در این فناوری، 3 چیپ LCD مجزا وظیفه تولید رنگ های قرمز، سبز و آبی را بر عهده دارند و در نهایت این رنگ ها با تلفیق با یکدیگر، تصاویری شفاف و درخشان را به ارمغان می آورند. شرکت اپسون ادعا کرده است که فناوری 3LCD باعث می شود تا رنگ های تولید شده توسط ویدئو پروژکتور اپسون EB-W42 تا 3 برابر نسبت به مدل های تک چیپ درخشان تر باشند. این تکنولوژی در کنار شدت روشنایی 3600 لومن و نسبت کنتراست 15000:1 کیفیت تصویر بسیار مطلوب این پروژکتور را در شرایط نوری مختلف تضمین می کند.

اتصال سریع و آسان با وای فای و اپلیکیشن iProjection

دیگر نیازی نیست تا برای نمایش تصویر با پروژکتور، کابل های مختلف و دست و پا گیر را با خود حمل کنید! ویدئو پروژکتور Epson EB-W42 به وای فای داخلی مجهز است و به صورت وایرلس به گوشی، تبلت یا لپتاپ شما متصل می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اپلیکیشن Epson iProjection را بر روی آیفون، آیپد، دستگاه اندرویدی یا دستگاه Chrome خود نصب کنید و پس از آن می توانید محتوای مورد نظرتان را به سادگی از طریق ویدئو پروژکتور اپسون EB-W42 به نمایش بگذارید.

پروژکتور اپسون EB-W42

دو پورت HDMI سازگار با MHL

ویدیو پروژکتور اپسون EB-W42 برای اتصال با سیم به انواع لپ تاپ و کامپیوتر نیز کاملاً آماده است! برای این منظور 2 پورت HDMI در پنل پشتی این پروژکتور تعبیه شده است که امکان انتقال هم زمان سیگنال های صوتی و تصویری با بالاترین کیفیت را فراهم می آورند. حتی اگر گوشی یا تبلت شما از فناوری MHL پشتیبانی می کند، می توانید آن را از طریق یک کابل MHL به ویدئو پروژکتور اپسون EB-W42 متصل کنید و محتوای دلخواهتان را با آن به نمایش بگذارید.

وزن سبک، قابل استفاده به صورت پرتابل

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-W42 با ابعاد 302x77x234 میلی متر (DxWxH) عرضه شده است و فقط 2.5 کیلوگرم وزن دارد. شما می توانید این پروژکتور را در کیف بگذارید و آن را به سادگی با خود حمل کنید. حتی می توانید این پروژکتور را در سفرهای کاریتان با خود به همراه داشته باشید.

پروژکتور اپسون EB-W42

سایر ویژگی ها

ویدئو پروژکتور اپسون EB-W42 دارای یک هوم اسکرین ساده و کاربر پسند است و به شما این امکان را می دهد تا در یک چشم بر هم زدن به تنظیمات مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید. این پروژکتور از قابلیت Split Screen یا تقسیم صفحه نمایش هم بهره می برد و توانایی نمایش سیگنال های ورودی از دو دستگاه را به صورت هم زمان (به شکل ساید بای ساید) دارد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور اپسون EB-W42 سایز تصویر بین 33 تا 320 اینچ را ارائه می دهد و شما می توانید با بهره بردن از قابلیت هایی مانند زوم 1.2 برابر و تصحیح حالت ذوزنقه ای در هر دو راستای عمودی و افقی، تصویر آن را به سادگی بر روی پرده پروژکتور تنظیم کنید. طول عمر ایده آل لامپ و فیلتر (6000 ساعت در حالت نرمال و 10000 ساعت در حالت اکو) نیز یکی دیگر از ویژگی های این پروژکتور است که باعث شده تا هزینه های جانبی آن کاهش پیدا کند.

اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور اپسون EB-W42 و دریافت قیمت آن را دارید، تنها کافی است با شماره 73027-021 تماس بگیرید و با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان در ارتباط باشید.

منبع: epson