اتصال دستگاه منبع پخش به پروژکتور همیشه یکی از دغدغه های کاربران پروژکتورهای آموزشی و اداری بوده است. به عنوان مثال اگر محتوای مورد نظر شما بر روی لپ تاپ ذخیره شده باشد، مجبور می شوید تا هر بار زحمت حمل آن به محل کار را به جان بخرید! این شرایط به خصوص برای معلمان سختی زیادی را ایجاد می کند. چرا که مجبورند تقریباً هر روز لپ تاپ های بعضاً سنگین خود را به مدرسه ببرند و در پایان یک روز کاری خسته کننده، آن را مجدداً به خانه بازگردانند! اما اگر پروژکتور شما توانایی اتصال به گوشی هوشمند را داشته باشد، بازی به کل عوض می شود! حالا دیگر نیازی به حمل لپ تاپ ندارید و می توانید فایل های مورد نظرتان را بر روی گوشی ذخیره کرده و با پروژکتور نمایش دهید. ویدئو پروژکتور اپسون EB-W41 دقیقاً چنین امکانی را در اختیار شما می گذارد!

ویدئو پروژکتور اپسون EB-W41

مجهز به پورت HDMI/ MHL

بر روی پنل پشتی ویدئو پروژکتور Epson EB-W41 یک پورت HDMI تعبیه شده است که از آن می توانید برای اتصال دستگاه به انواع لپ تاپ و دیگر دستگاه های دیجیتال استفاده کنید. اما نکته قابل توجه در این رابطه، پشتیبانی این پورت از فناوری MHL است. این فناوری به شما این امکان را می دهد تا گوشی اندرویدی خود را با کابل MHL به پروژکتور متصل کنید و محتوای ذخیره شده بر روی گوشی را با پروژکتور به نمایش بگذارید. در این حالت علاوه بر نمایش محتوا، گوشی شما توسط پروژکتور شارژ هم می شود! پس در هنگام اتصال گوشی به ویدئو پروژکتور اپسون EB-W41 و ارائه محتوا در کلاس های آموزشی یا جلسات کاری با مشکلاتی مانند تمام شدن شارژ گوشی و قطع شدن تصاویر مواجه نخواهید شد.

به این ترتیب به جای حمل کردن هر روزه لپ تاپ به محل کار خود، فقط باید یک کابل MHL ساده را با خود به همراه داشته باشید! این ویژگی باعث سهولت استفاده از ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-W41 شده است. بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که این پروژکتور به یک پورت USB هم مجهز است و توانایی نمایش فایل از روی فلش مموری را نیز دارد. پس این انتخاب را هم دارید تا فایل های مورد نظرتان را به جای گوشی بر روی یک فلش مموری USB ذخیره کنید!

ویدئو پروژکتور اپسون EB-W41

قابلیت Split Screen

این امکان برای شما وجود دارد تا دو دستگاه منبع پخش مختلف را به صورت هم زمان به ویدئو پروژکتور اپسون EB-W41 متصل کنید. در این حالت می توانید تصاویر هر دو منبع را در کنار هم (به شکل ساید بای ساید) بر روی پرده پروژکتور به اشتراک بگذارید. این ویژگی که با نام Split Screen شناخته می شود، کاربردهای قابل توجهی دارد. مثلاً در هنگام برگزاری جلسات، می توانید این پروژکتور را هم زمان به سیستم ویدئو کنفرانس و لپ تاپ متصل کنید و تصویر افراد حاضر در جلسه آنلاین را در کنار نمودارها و فایل های دلخواهتان نمایش دهید.

کیفیت تصویر مناسب

ویدئو پروژکتور Epson EB-W41 علاوه بر امکانات کاربردی در زمینه اتصال به سایر دستگاه ها، کیفیت تصویر مناسبی را نیز ارائه می دهد و به شما در برگزاری یک جلسه کاری یا کلاس آموزشی پربازده کمک زیادی می کند. این پروژکتور با بهره بردن از فناوری 3LCD، رنگ هایی تا 3 برابر شفاف تر را در مقایسه با مدل های معمولی ارائه می دهد. همچنین روشنایی خروجی این پروژکتور برای نورهای رنگی و نور سفید برابر با 3600 لومن است. پس در هر زمانی از طول روز می توانید از آن برای نمایش تصاویر استفاده کنید. ویدئو پروژکتور اپسون EB-W41 از رزولوشن WXGA و نسبت کنتراست 15000:1 نیز برخوردار است و متن ها، نمودارها، عکس ها و فایل های گرافیکی را با وضوح قابل قبولی به نمایش می گذارد.

ویدئو پروژکتور اپسون EB-W41

از دیگر ویژگی های ویدئو پروژکتور اپسون EB-W41 می توان به طول عمر مناسب لامپ اشاره کرد. به طور دقیق تر باید گفت که لامپ این پروژکتور در حالت اکو تا 10000 ساعت دوام می آورد و دوره سرویس نسبتاً طولانی ای دارد. این ویژگی باعث صرفه جویی در هزینه های شما برای نگهداری از این ویدئو پروژکتور می شود.

اگر قصد دریافت قیمت و خرید ویدئو پروژکتور اپسون EB-W41 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان با نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره مراجعه کنید.

منبع: epson