دوست دارید پروژکتوری داشته باشید که بتوان از آن در محدودترین فضاها تا بزرگترین سالن ها استفاده کرد؟! اگر به دنبال چنین مدل انعطاف پذیری هستید، ما به شما ویدئو پروژکتور اپسون EB-PU1007B را پیشنهاد می کنیم! این دستگاه به صورت پیش فرض فاقد لنز ثابت است و از 11 لنز مختلف پشتیبانی می کند! حتی می توانید در آن از لنز با افست صفر یا لنز اولترا شورت ترو با نسبت پرتاب 0.35 استفاده کنید و دستگاه را در نزدیک ترین فاصله نسبت به دیوار یا پرده پروژکتور نصب نمایید! همچنین این پروژکتور با لنزهای لانگ ترو سازگاری دارد و امکان استفاده از آن در سالن های کنفرانس و سخنرانی وجود دارد.

پروژکتور لیزری اپسون EB-PU1007B از 11 لنز مختلف پشتیبانی می کند!

رزولوشن WUXGA، سازگاری با فناوری 4K Enhancement

اپسون اعلام کرده است که ویدئو پروژکتور EB-PU1007B کم حجم ترین پروژکتور لیزری این برند با قابلیت تعویض لنز است. این دستگاه با بهره بردن از فناوری 3LCD و منبع نور لیزری، شدت روشنایی بی نظیر 7000 لومن را به ارمغان می آورد و در سالن های پر نور و کاملاً روشن کارایی دارد. همچنین این پروژکتور به صورت پیش فرض از رزولوشن WUXGA پشتیبانی می کند و از فناوری 4K Enhancement پشتیبانی می کند. این فناوری باعث می شود تا رزولوشن های ورودی پایین تر از 4K به صورت اتوماتیک به 1920 x 1200 x 2 ارتقا یابند. پس می توانید مطمئن باشید که در هر لحظه بهترین کیفیت تصویر توسط این پروژکتور در حال نمایش است! ویدئو پروژکتور اپسون EB-PU1007B توانایی نمایش محتوای HDR را هم دارد و غلظت رنگ ها را متناسب با نوع محتوای در حال نمایش تصحیح می کند. این ویژگی به طبیعی تر شدن تصاویر و خواناتر شدن متون منجر می شود.

سال ها کارکرد بدون خرج!

مجهز بودن به منبع نور لیزری یک مزیت دیگر نیز داشته و آن افزایش طول عمر ویدئو پروژکتور 4K اپسون EB-PU1007B بوده است. به طور دقیق تر باید گفت که منبع نور لیزری این پروژکتور قابلیت کارکرد به میزان 20000 ساعت را دارد و برای چندین سال دوام می آورد! پس هزینه های جانبی این دستگاه عملاً صفر خواهد بود! حتی می توانید از فیلتر هوای خارجی بر روی ویدئو پروژکتور اپسون EB-PU1007B استفاده کنید و طول عمر فیلتر داخلی آن را افزایش دهید. در این حالت دغدغه ای برای استفاده از پروژکتور در محیط هایی که گرد و غبار آنها از حد استاندارد بالاتر است نخواهید داشت.

پروژکتور لیزری اپسون EB-PU1007B از 11 لنز مختلف پشتیبانی می کند!

انعطاف پذیری بالا برای استفاده در سیستم های مبتنی بر چند پروژکتور

پشتیبانی از قابلیت هایی مانند تقسیم صفحه نمایش (Split Screen)، ادغام لبه ها (Edge Blending) و عملکرد زمان بندی شده (Scheduling Function) باعث شده است تا ویدئو پروژکتور Epson EB-PU1007B کارایی بالایی در سیستم های چند پروژکتوره داشته باشد. در این حالت می توانید با استفاده از چند پروژکتور از این مدل در کنار هم، به سایز تصویر بزرگتری دست پیدا کنید و محدوده وسیع تری را پوشش دهید. اپسون اعلام کرده است که با استفاده از این پروژکتور می توان به سایز تصویر بین 50 تا 1000 اینچ دست یافت. لازم به ذکر است که این گجت به NFC داخلی هم مجهز است و به ساده ترین شکل ممکن به سایر دستگاه ها متصل می شود.

پشتیبانی از ماژول دوربین به صورت آپشنال

شاید برایتان جالب باشد که ویدئو پروژکتور اپسون EB-PU1007B دارای جایگاهی برای نصب دوربین هم هست! شما می توانید با خرید دوربین اپسون ELPEC01 به صورت مجزا (آپشنال)، به مجموعه ای از ابزارهای پیشرفته در زمینه نصب و راه اندازی دستگاه دست پیدا کنید. از جمله این ابزارها می توان به تصحیح هندسی Tiling و Stacking، کالیبراسیون اتوماتیک رنگ و ضبط تصویر ریموت اشاره کرد.

پروژکتور لیزری اپسون EB-PU1007B از 11 لنز مختلف پشتیبانی می کند!

از دیگر امکانات ویدئو پروژکتور اپسون EB-PU1007B می توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    امکان پلی بک مستقیم محتوا از روی فلش مموری و دیگر حافظه های ذخیره سازی USB
•    سازگاری با اپلیکیشن ویندوزی Epson Projector Management برای کنترل و مانیتور پروژکتور
•    امکان تنظیم روشنایی پروژکتور در چند سطح مختلف
•    کنتراست داینامیک 2500000:1
•    قابلیت های لنز شیفت عمودی و افقی، زوم دیجیتال و تصحیح حالت ذوزنقه ای به منظور نصب آسان تر
•    مجهز بودن به پورت HDMI سازگار با HDCP 2.3
•    سازگاری با ماژول وایرلس به صورت آپشنال (ماژول مدل ELPAP10 اپسون)

منبع: epson