با خرید پروژکتور اپسون EB-L730U می توانید نگاه افراد را به تصاویر پر زرق و برق، طبیعی و جذاب مورد نظر خود خیره کنید! این پروژکتور لیزری از سری PowerLite راهی بازار شده است و با بهره گیری از فناوری های مدرن اپسون درخشان ترین تصاویر را ارائه می دهد! به طور دقیق تر باید گفت که این ویدئو پروژکتور از شدت روشنایی بی نظیر 7000 لومن پشتیبانی می کند و یکی از مدل های رده بالای موجود در بازار به حساب می آید.

نکته قابل توجه در رابطه با ویدئو پروژکتور اپسون EB-L730U این است که شما می توانید از آن تقریباً در هر محیطی استفاده کنید! از سالن های سخنرانی و کنفرانس گرفته تا محیط های تبلیغاتی، گالری ها و نمایشگاه ها، می توان بر روی این پروژکتور توانمند حساب باز کرد!

از سالن سخنرانی تا دیوارهای گالری؛ عملکرد فوق العاده پروژکتور اپسون EB-L730U در محیط های مختلف

ویدیو پروژکتور اپسون EB-L730U سایز تصویر حداکثر 500 اینچ را ارائه می دهد و جزء مدل های «لانگ ترو» دسته بندی شده است. به این معنا که این پروژکتور توانایی نمایش تصویر از فاصله دور نسبت به پرده پروژکتور را دارد و در سالن های بزرگ به سادگی قابل استفاده است. ضمن اینکه ویدئو پروژکتور اپسون EB-L730U به ابزارهای داخلی کاربردی به منظور استفاده در سیستم های چند پروژکتوره هم مجهز شده است.

تصاویر پر زرق و برق با روشنایی عالی 7000 لومن!

اما مسلماً یکی از مهم ترین مزایای خرید پروژکتور اپسون EB-L730U، شدت روشنایی بی نظیر 7000 لومن آن است! این گجت با بهره بردن از این میزان روشنایی، حتی در پرنورترین مکان ها نیز کارایی دارد و تصاویری پر زرق و برق و جذاب را ارائه می دهد. ضمن اینکه این پروژکتور به صورت پیش فرض از رزولوشن WUXGA پشتیبانی می کند و تصاویری باورپذیر و نزدیک به واقعیت را به نمایش می گذارد! شاید برایتان جالب باشد که ویدئو پروژکتور Epson EB-L730U توانایی تشخیص سیگنال های ورودی 4K را نیز دارد و در اکوسیستم هایی با زیرساخت های مدرن و ارتقا یافته می توان از آن بهره برد.

از سالن سخنرانی تا دیوارهای گالری؛ عملکرد فوق العاده پروژکتور اپسون EB-L730U در محیط های مختلف

سال ها استفاده بدون هزینه های جانبی!

در ویدئو پروژکتور 4K اپسون EB-L730U خبری از لامپ نیست و در عوض در آن از منبع نوری لیزری استفاده شده است. تلفیق تکنولوژی لیزری با فناوری 3LCD اپسون باعث شده تا شفافیت تصویر خروجی تا حد امکان ارتقا پیدا کند. علاوه بر این، این فناوری ها باعث افزایش چشمگیر طول عمر دستگاه نیز شده اند! به طوری که تا 20000 ساعت در حالت نرمال و 30000 ساعت در حالت اکو نیازی به تعویض یا سرویس منبع نور لیزری ویدئو پروژکتور اپسون EB-L730U پیدا نخواهید کرد!

اتصال وایرلس و پورت های کاربردی

امکانات ارتباطی این پروژکتور نیز دست شما را در اتصال آن به سایر دستگاه ها باز می گذارد! از جمله این امکانات باید به پشتیبانی از اتصال وایرلس با فناوری میراکست اشاره کرد. با بهره بردن از این قابلیت می توانید تمامی دستگاه های سازگار با Miracast را به صورت وایرلس به ویدئو پروژکتور اپسون EB-L730U متصل کنید و محتوای دلخواهتان را به سادگی با آن به نمایش بگذارید. ضمن اینکه این پروژکتور به دو پورت HDMI (سازگار با HDCP 2.3)، خروجی HDMI، دو پورت VGA، خروجی مانیتور، HDBaseT و پورت های شبکه و سریال هم مجهز است و انواع دستگاه های دیجیتال و آنالوگ را می توان از طریق کابل به آن متصل کرد.

از سالن سخنرانی تا دیوارهای گالری؛ عملکرد فوق العاده پروژکتور اپسون EB-L730U در محیط های مختلف

نصب بدون استرس

در نهایت باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور Epson EB-L730U به مجموعه ای از ابزارها و امکانات کاربردی در زمینه نصب و راه اندازی مجهز است. این امکانات شامل لنز شیفت عمودی و افقی، تصحیح هندسی تصویر، ادغام لبه های تصویر در سیستم های چند پروژکتوره، تصحیح گوشه ها و چرخش 360 درجه می شود. ضمن اینکه ویدئو پروژکتور اپسون EB-L730U از قابلیت تصحیح حالت ذوزنقه ای (کیستون) هم بهره می برد.
در مجموع مزایای خرید پروژکتور اپسون EB-L730U و مشخصات کلیدی آن را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • روشنایی 7000 لومن، یکسان برای نورهای رنگی و سفید
  • رزولوشن WUXGA 1920x1200، پشتیبانی از سیگنال ورودی 4K
  • منبع نور لیزری با طول عمر حداکثر 30000 ساعت (در حالت اکو)
  • پشتیبانی از فناوری میراکست برای اتصال وایرلس
  • سایز تصویر خروجی قابل تنظیم بین 50 تا 500 اینچ با نسبت تصویر 16:10 (پشتیبانی از نسبت تصویر 16:6 در حالت اولترا واید)
  • ابزارهای داخلی برای نصب و راه اندازی آسان و سریع
  • کنتراست داینامیک 2500000:1

منبع: epson