مسلماً هر چه امکانات برای مشارکت دانش آموزان در کلاس های درس بیشتر فراهم باشد، درصد یادگیری آنها افزایش می یابد و فضای کلاس پویا تر می شود. در این میان پروژکتور می تواند نقشی اساسی را ایفا کند! اگر پروژکتور شما دارای امکاناتی باشد که دانش آموزان در همان حال که پشت میزهایشان نشسته اند بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و محتوای مورد نظرشان را با آن بر روی پرده پروژکتور به اشتراک بگذارند، قطعاً حس مشارکت در آنها تقویت می شود و از کلاس لذت بیشتری می برند. ویدئو پروژکتور اپسون EB-L200W دقیقاً امکان ایجاد کردن چنین شرایطی را برای شما فراهم می آورد!

ویدئو پروژکتور اپسون EB-L200W

برای این منظور، ویدئو پروژکتور Epson EB-L200W به وای فای داخلی مجهز شده است و از اتصال وایرلس به انواع دستگاه های دیجیتال پشتیبانی می کند. با بهره بردن از این قابلیت، دانش آموزان می توانند لپ تاپ، گوشی یا تبلت خود را به سادگی به پروژکتور متصل کنند و فایل های مورد نظرشان را در سایز حداکثر 282 اینچ به نمایش بگذارند. البته توجه داشته باشید که برای این کار باید اپلیکیشن iProjection بر روی دستگاه منبع پخش نصب باشد. این اپلیکیشن امکان اتصال هم زمان 50 دستگاه مختلف به ویدئو پروژکتور را فراهم می آورد!

ویدئو پروژکتور اپسون EB-L200W با فناوری میراکست (Miracast) هم سازگار است. در این حالت نیازی به نصب هیچ نرم افزاری بر روی دستگاه خود ندارید و می توانید آن را به صورت مستقیم به پروژکتور متصل کنید. فقط دقت کنید که گوشی یا تبلت شما هم باید با این فناوری سازگاری داشته باشد.

مجهز بودن به وای فای داخلی یکی از مزیت های مهم خرید پروژکتور اپسون EB-L200W به شمار می آید. اما این پروژکتور از مشخصات و امکانات دیگری هم برخوردار است که در ادامه می توانید با آنها آشنا شوید.

ویدئو پروژکتور اپسون EB-L200W

در ویدئو پروژکتور اپسون EB-L200W از منبع نور لیزری با طول عمر 20000 ساعت در حالت نرمال و 30000 ساعت در حالت اکو استفاده شده است! در واقع در این پروژکتور خبری از لامپ نیست و طبعاً دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه برای تعویض لامپ نخواهید داشت! این ویژگی استفاده از پروژکتور را در طولانی مدت برای شما آسان می کند.

مجهز بودن به منبع نور لیزری به ارتقای شفافیت و شارپ بودن تصاویر ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-L200W نیز کمک شایانی کرده است. این پروژکتور از معماری 3LCD برای باز تولید رنگ ها بهره می برد و توانایی دستیابی به روشنایی بسیار مطلوب 4200 لومن را دارد. پس حتی در کلاس های درس کاملاً روشن نیز از شفافیت تصاویر آن کاسته نمی شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این پروژکتور محتوای مورد نظر شما را با رزولوشن WXGA و نسبت تصویر 16:10 به نمایش می گذارد که برای مصارف آموزشی مناسب به نظر می رسد.

اما یکی از مواردی که بعضاً برای کاربران ویدئو پروژکتور چالش برانگیز می شود، انجام مراحل سخت و زمان بر نصب دستگاه بر روی سقف است. ویدیو پروژکتور اپسون EB-L200W با انعطاف پذیری بالای خود این چالش ها را برای شما از بین برده است! تنها کاری که برای استفاده از این دستگاه باید انجام دهید، قرار دادن آن بر روی یک میز در مقابل پرده نمایش است! در واقع این پروژکتور نیازی به نصب بر روی دیوار یا سقف ندارد و به همین دلیل می توان از آن به صورت پرتابل هم استفاده کرد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور اپسون EB-L200W از قابلیت هایی مانند زوم اپتیکال 1.6 برابر و تصحیح حالت ذوزنقه ای در جهت های عمودی و افقی (30 درجه) بهره می برد و مشکلی برای تنظیم زاویه تصویر آن بر روی پرده نمایش نخواهید داشت. این امکانات به شما اجازه می دهند تا پروژکتور خود را در زاویه دلخواهتان قرار دهید و لزومی برای قرارگیری مستقیم آن در راستای مرکز پرده نمایش وجود ندارد.

ویدئو پروژکتور اپسون EB-L200W

بد نیست بدانید که اعمال تنظیمات بر روی ویدئو پروژکتور Epson EB-L200W کار بسیار آسانی است و شما می توانید از طریق هوم اسکرین دستگاه، به سادگی به ابزارهای داخلی آن دسترسی پیدا کنید. امکان انتخاب دستگاه پخش ورودی، تنظیمات اتصال وایرلس و بسیاری گزینه های دیگر بر روی هوم اسکرین این پروژکتور قابل دسترس هستند.

شما می توانید برای دریافت قیمت ویدئو پروژکتور اپسون EB-L200W و خرید آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به وب سایت ایده برتر پارسیان با نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره مراجعه نمایید.

منبع: epson