در محیط هایی مانند کلاس های آموزشی، برقراری تعامل بین معلم و دانش آموزان از اهمیت زیادی برخوردار است. در این میان پروژکتور می تواند نقش مهمی را ایفا کند و به پویاتر شدن محیط کلاس کمک نماید. یکی از پروژکتورهایی که در این زمینه کارایی بالایی دارد، ویدئو پروژکتور اپسون EB-L200SW است. این دستگاه به صورت پیش فرض به وای فای مجهز است و از اتصال وایرلس به گوشی، تبلت، لپ تاپ و دیگر دستگاه های هوشمند پشتیبانی می کند. به این ترتیب دانش آموزان از همان جایی که در پشت میزشان نشسته اند، می توانند با پروژکتور ارتباط برقرار کنند و مطالب دلخواهشان را در سایز بزرگ برای معلم و هم کلاسی هایشان به نمایش بگذارند.

اتصال سریع و آسان پروژکتور اپسون EB-L200SW به انواع دستگاه های هوشمند از طریق وای فای

ارتباط با تمام افراد حاضر در کلاس!

مجهز بودن ویدئو پروژکتور Epson EB-L200SW به وای فای برای معلم و فرد ارائه دهنده مطالب نیز مزایای زیادی دارد. چرا که دیگر نیازی به استفاده از کابل ندارید و با دردسرهای ناشی از کابل کشی مواجه نخواهید شد. فقط توجه داشته باشید که برای به اشتراک گذاری محتوا از طریق وای فای با این پروژکتور، باید اپلیکیشن Epson iProjection بر روی گوشی یا تبلت شما نصب باشد. البته ویدیو پروژکتور اپسون EB-L200SW از اتصال وایرلس Miracast هم پشتیبانی می کند و اگر دستگاه مورد نظر شما با این فناوری سازگاری داشته باشد، دیگر نیازی به اپلیکیشن دیگری نخواهید داشت. لازم به ذکر است که این پروژکتور در مجموع از اتصال وایرلس به 50 دستگاه مختلف به صورت هم زمان پشتیبانی می کند. پس تمامی افراد حاضر در کلاس می توانند به آن دسترسی داشته باشیند و محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت.

ویدئو پروژکتور اپسون EB-L200SW دارای ابزار داخلی تقسیم صفحه نمایش یا Split Screen نیز هست. با بهره بردن از این ابزار می توانید قاب تصویر بر روی پرده نمایش را به 4 بخش تقسیم کنید و تصاویر ورودی از 4 دستگاه مختلف را به صورت هم زمان در این بخش ها به نمایش بگذارید. این ویژگی به پویاتر شدن محیط کلاس و ارتقای همکاری در میان دانش آموزان کمک زیادی می کند.

اتصال سریع و آسان پروژکتور اپسون EB-L200SW به انواع دستگاه های هوشمند از طریق وای فای

تصویر 120 اینچ، بزرگتر از هر ساینیج و تلویزیون هوشمندی!

با خرید پروژکتور اپسون EB-L200SW می توانید به سایز تصویر بزرگتری از تلویزیون ها و ساینیج های هوشمند رایج دست یابید. به طور دقیق تر باید گفت که این پروژکتور توانایی ارائه تصویر 120 اینچ با نسبت 16:10 را دارد و فضای بیشتری برای ارائه محتوا را در اختیار شما قرار می دهد. ضمن اینکه لنز به کار رفته در این پروژکتور از نوع شورت ترو (برد کوتاه) است و از نسبت پرتاب 0.48-0.65:1 بهره می برد. به این ترتیب می توانید ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-L200SW را در فاصله ای بسیار کوتاه نسبت به دیوار یا پرده نمایش نصب کنید. حتی می توانید این دستگاه را به سادگی بر روی یک میز در مقابل پرده نمایش قرار دهید و از تصاویر بزرگ آن بهره مند شوید. این ویژگی کارایی این پروژکتور در فضاهای کوچک را دو چندان کرده است.

تصاویر خوانا و با کیفیت

تمام متن ها، نمودارها و اعداد به کار رفته در محتوای مورد نظر شما به شکلی خوانا توسط ویدئو پروژکتور اپسون EB-L200SW نمایش داده می شوند. این پروژکتور از مشخصاتی مانند منبع نور لیزری، فناوری نمایش 3LCD، شدت روشنایی 3800 لومن و رزولوشن WXGA بهره می برد و کیفیت تصویر استانداردی را ارائه می دهد. در کل با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور اپسون EB-L200SW، نیازهای شما برای ارائه محتوای با کیفیت در کلاس های آموزشی به خوبی برطرف خواهد شد.

اتصال سریع و آسان پروژکتور اپسون EB-L200SW به انواع دستگاه های هوشمند از طریق وای فای

عملکرد با ثبات و پایدار در طولانی مدت

در ویدئو پروژکتور Epson EB-L200SW خبری از لامپ نیست و به جای آن از دیودهای لیزری استفاده شده است. این ویژگی علاوه بر ارتقای شفافیت تصویر، بر روی کاهش هزینه های جانبی دستگاه نیز مؤثر بوده است. به طوری که می توانید بر روی عملکرد با ثبات منبع نور لیزری این پروژکتور به مدت 20000 ساعت حساب باز کنید! همچنین منبع نور لیزری ویدئو پروژکتور اپسون EB-L200SW از قابلیت روشن شدن آنی برخوردار است و نیازی به زمان برای گرم شدن ندارد. پس خیلی سریع می توانید این پروژکتور را روشن و کلاس درس خود را آغاز کنید!

قصد خرید ویدئو پروژکتور اپسون EB-L200SW را با قیمتی مناسب دارید؟! فقط کافی است با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: epson