دوست دارید جدیدترین فیلم ها و سریال های روز دنیا را بر روی پرده پروژکتور بزرگ در خانه خود تماشا کنید؟! ویدئو پروژکتور اپسون EB-FH06 این امکان را به شما می دهد! این پروژکتور از رزولوشن Full HD 1080p پشتیبانی می کند و حتی در جلسات اداری و همایش ها هم کاربرد دارد! به این ترتیب می توان آن را یک پروژکتور چند منظوره و همه کاره دانست! نکته قابل توجه در رابطه با ویدئو پروژکتور خانگی اپسون EB-FH06، طول عمر بالای لامپ و هزینه های جانبی فوق العاده پایین آن است. اپسون ادعا کرده است که این پروژکتور برای 18 سال فیلم دیدن مناسب است و تا سال های سال برای شما قابل استفاده خواهد بود! بیایید با این پروژکتور خانگی کاربردی بیشتر آشنا شویم!

ویدئو پروژکتور اپسون EB-FH06

یک راه حل طولانی مدت!

ویدئو پروژکتور Epson EB-FH06 با اینکه یک مدل لامپی است و قیمت پایین تری نسبت به مدل های لیزری دارد، اما از دوام و طول عمر بالایی بهره می برد و برای مدت ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. لامپ به کار رفته در این پروژکتور 210 واتی است و در حالت نرمال 6000 ساعت عمر می کند. اما اگر پروژکتور خود را در حالت اکو مورد استفاده قرار دهید، طول عمر لامپ آن به 12000 ساعت هم می رسد! همان طور که اشاره کردیم، اپسون ادعا کرده است که این میزان طول عمر لامپ برای 18 سال تماشای فیلم به صورت روزانه کفایت می کند! البته طول فیلم های شما نباید از 1 ساعت و 45 دقیقه بیشتر باشد و پروژکتور هم باید در حالت اکو مورد استفاده قرار گیرد. به هر حال اگر به دنبال یک راه حل طولانی مدت برای تماشای فیلم در خانه هستید، خرید پروژکتور اپسون EB-FH06 را به شما توصیه می کنیم!

هر چه اندازه تصویر بزرگتر، تماشای فیلم لذت بخش تر!

شما می توانید با ویدئو پروژکتور خانگی ارزان اپسون EB-FH06 به سایز تصویر حداکثر 332 اینچ دست پیدا کنید! این اندازه تصویر، تماشای فیلم را برای شما لذت بخش تر می کند و باعث می شود تا جزئیات بیشتری در قاب جای گیرد! این ویژگی حتی در زمان ارائه محتوا در جلسات کاری نیز اهمیت زیادی دارد و باعث می شود تا مخاطبان به خوبی در جریان تمامی مطالب قرار گیرند.

اپسون برای دستیابی به این سایز تصویر، کیفیت را فدا نکرده است! در واقع تصاویر به نمایش درآمده با ویدئو پروژکتور اپسون EB-FH06 هم بزرگ هستند و هم کیفیت ایده آلی دارند. برای این منظور در این پروژکتور از تکنولوژی 3LCD استفاده شده است که شفافیت رنگ های تولید شده را نسبت به مدل های تک چیپ 3 برابر می کند. پس فرقی نمی کند که از این پروژکتور برای تماشای فیلم با خانواده استفاده کنید یا ارائه محتوا برای همکارانتان، در هر صورت می توانید به تصاویری بزرگ و با کیفیت دست پیدا نمایید.

ویدئو پروژکتور اپسون EB-FH06

نمایش هر نوع محتوا با وضوح Full HD

حتی در اتاق های روشن هم ویدیو پروژکتور اپسون مدل EB-FH06 شما را نا امید نمی کند. این پروژکتور از رزولوشن Full HD 1080p و روشنایی خروجی 3500 لومن بهره می برد و تصاویر را همراه با جزئیات کامل به نمایش می گذارد. توجه داشته باشید که شدت روشنایی این پروژکتور برای نورهای رنگی و نور سفید یکسان است و تصویر خروجی این دستگاه کاملاً یکدست خواهد بود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که کنتراست ویدئو پروژکتور اپسون EB-FH06 برابر با 16000:1 اعلام شده است که یک رنگ مشکی طبیعی و زنده را به شما ارائه می دهد!

پشتیبانی از وای فای به صورت آپشنال

ویدئو پروژکتور Epson EB-FH06 به صورت پیش فرض وای فای ندارد، اما شما می توانید با خرید دانگل USB سازگار با آن، این قابلیت را به پروژکتور خود اضافه کنید. پس از آن با بهره بردن از اپلیکیشن iProjection، می توانید عکس یا ویدئوی موجود بر روی گوشی یا تبلت خود را به صورت وایرلس با این پروژکتور خانگی به نمایش بگذارید.

اگر بنا به هر دلیلی قصد خرید دانگل وایرلس ویدئو پروژکتور اپسون EB-FH06 را ندارید، می توانید دستگاه مورد نظر خود را از طریق کابل و پورت های HDMI (2 عدد)، VGA یا کامپوزیت به پروژکتور متصل کنید. این دستگاه دو پورت USB 2.0 Type-A هم دارد!

ویدئو پروژکتور اپسون EB-FH06

در کل می توان مزایای خرید پروژکتور اپسون EB-FH06 را به صورت زیر خلاصه کرد:

  • نمایش فیلم، بازی و مسابقات فوتبال در سایز حداکثر 332 اینچ
  • امکان استفاده به عنوان یک پروژکتور آموزشی/ اداری
  • وضوح تصویر Full HD 1080p و روشنایی 3500 لومن
  • طول عمر عالی لامپ (18 سال نمایش روزانه فیلم در حالت اکو)
  • نصب و راه اندازی آسان با بهره بردن از قابلیت تصحیح کیستون
  • پشتیبانی آپشنال از وای فای با خرید دانگل USB به صورت مجزا و اپلیکیشن iProjection

منبع: epson