پروژکتور اپسون EB-E20 یکی از مدل های خوش قیمت از سری PowerLite است که به ارتقای سطح کلاس آموزشی شما کمک زیادی می کند. این پروژکتور از فناوری 3LCD بهره می برد و توانایی دستیابی به شدت روشنایی 3400 لومن را دارد. همچنین رزولوشن طبیعی این پروژکتور XGA اعلام شده است. این مشخصات، با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور اپسون EB-E20 کاملاً مناسب به نظر می رسد و شما می توانید با خرید این دستگاه از تصاویری شفاف و با کیفیت در محیط های آموزشی بهره مند شوید.

از جمله امکانات کاربردی ویدئو پروژکتور اپسون EB-E20 می توان به پورت HDMI و اسپیکر داخلی 5 وات اشاره کرد که امکان نمایش ویدئو همراه با صدا را به شما می دهد. این دستگاه دوام بالایی نیز دارد و لامپ به کار رفته در آن در حالت اکو تا 12000 ساعت عمر می کند. در این مقاله می توانید با مشخصات کلیدی و مزایای خرید پروژکتور اپسون EB-E20 آشنا شوید.

پروژکتور اپسون EB-E20، یک مدل خوش قیمت و کاربردی برای محیط های آموزشی

محتوای شفاف و زنده بر روی پرده نمایش بزرگ

این امکان برای شما فراهم است تا سایز تصویر خروجی ویدیو پروژکتور اپسون EB-E20 را بین 30 تا 350 اینچ تنظیم کنید و از دستگاه خود متناسب با ابعاد کلاس استفاده نمایید. این دستگاه توانایی بالایی در نمایش انواع محتوا، شامل متن، نمودار، عکس و ویدئو دارد و از شدت روشنایی 3400 لومن بهره می برد. این میزان روشنایی برای نمایش تصویر در محیط های آموزشی کاملاً استاندارد است و شما را با مشکلاتی مانند افت وضوح تصویر در صورت روشن بودن چراغ های کلاس مواجه نمی کند. ضمن اینکه ویدئو پروژکتور اپسون EB-E20 از نسبت کنتراست 15000:1 برخوردار است و رنگ مشکی و سایه روشن ها را به خوبی نمایش می دهد.

سال ها عملکرد بی عیب و نقص

یکی از مواردی که خرید ویدئو پروژکتور اپسون EB-E20 را برای شما مقرون به صرفه تر می کند، طول عمر مناسب لامپ آن است. لامپ این دستگاه از توان 210 وات بهره می برد و در حالت نرمال طول عمر آن 6000 ساعت است. اما اگر پروژکتور خود را در حالت Eco یا اقتصادی قرار دهید، لامپ آن به کارکرد خود تا 12000 ساعت ادامه می دهد. بدین ترتیب تا چند سال می توانید از عملکرد بدون نقص و کم خرج دیتا پروژکتور اپسون EB-E20 بهره مند شوید.

پروژکتور اپسون EB-E20، یک مدل خوش قیمت و کاربردی برای محیط های آموزشی

امکان استفاده آسان

ویدئو پروژکتور EB-E20 Epson به گونه ای طراحی شده که کار کردن با آن حتی برای کاربران تازه کار هم آسان باشد! به عنوان مثال شما می توانید از شاتر لنز این مدل که به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده، برای ری استارت یا خاموش کردن دستگاه استفاده کنید! همچنین هوم اسکرین این پروژکتور از رابط کاربری مناسبی برخوردار است و دسترسی به تنظیمات را برای شما بسیار آسان می کند.

پورت های استاندارد و مناسب

بر روی پنل پشتی ویدئو پروژکتور اپسون EB-E20 می توانید پورت های ارتباطی آن را مشاهده کنید. این پورت ها شامل HDMI (برای اتصال به لپ تاپ)، VGA (2 عدد برای اتصال به کامپیوتر) و Video می شود. همچنین این دستگاه دارای خروجی مانیتور، پورت USB Type-B، سریال و ورودی و خروجی صدا نیز هست. پس مشکلی برای اتصال دستگاه منبع پخش مورد نظر خود به ویدئو پروژکتور اپسون EB-E20 نخواهید داشت و می توانید خیلی سریع به سراغ آغاز کلاس و ارائه مطالب با آن بروید!

پروژکتور اپسون EB-E20، یک مدل خوش قیمت و کاربردی برای محیط های آموزشی

نصب بی دردسر

با توجه به اینکه لنز ویدئو پروژکتور اپسون EB-E20 از نسبت پرتاب استاندارد 1.44-1.95:1 بهره می برد و به قابلیت زوم 1.35 برابر مجهز است، برای نصب و راه اندازی آن در انواع محیط های آموزشی کار سختی پیش رو نخواهید داشت. این مدل به قابلیت تصحیح حالت ذوزنقه ای (کیستون) به میزان 30 درجه در راستای هر دو محور عمودی و افقی نیز مجهز است و تصویر را بر روی پرده نمایش تنظیم می کند. البته توجه داشته باشید که تصحیح حالت ذوزنقه ای به صورت دستی انجام می شود.

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور اپسون EB-E20 دارای یک اسپیکر داخلی 5 وات نیز هست و صدای مطلوبی را نیز ارائه می دهد. همچنین این دستگاه وزن سبکی (2.7 کیلوگرم) دارد و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

منبع: epson