بازار ویدئو پروژکتور تنوع زیادی دارد و انواع و اقسام مدل ها از برندهای مختلف در آن دیده می شود. این تنوع مدل ها گاهی ممکن است تا باعث سردرگمی شما شود و در انتخاب پروژکتور مورد نیاز خود به مشکل بخورید! به خصوص اگر قصد خرید پروژکتور کلاسی داشته باشید، با انبوهی از مدل های متفاوت در بازار مواجه خواهید شد! به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این مقاله مشخصات ویدئو پروژکتور اپسون EB-992F را به شما معرفی کنیم! این پروژکتور یکی از مدل های پرطرفدار موجود در بازار است که به طور اختصاصی برای ارائه مطالب در کلاس های آموزشی طراحی شده است. همچنین می توان از آن در جلسات اداری یا سالن های همایش هم استفاده کرد. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا خرید آسان تری را تجربه کنید!

ویدئو پروژکتور اپسون EB-992F

وضوح تصویر ایده آل برای تمام افراد حاضر در کلاس

با خرید پروژکتور اپسون EB-992F می توانید مطالب مورد نظر خود را با رزولوشن Full HD در کلاس ارائه دهید و مطمئن باشید که توجه کامل دانش آموزان شما به تصاویر جلب خواهد شد! این پروژکتور تصاویر را به شکلی شفاف، واضح و خوانا ارائه می دهد و حداکثر سایز 300 اینچ را به شما ارائه می دهد. ضمن اینکه شما می توانید سایز تصویر خروجی این پروژکتور را متناسب با ابعاد کلاس و اندازه پرده نمایش به دلخواه خود تنظیم کنید. ویدیو پروژکتور اپسون EB-992F حتی در کلاس های کاملاً روشن هم عملکرد ایده آلی دارد و از وضوح تصاویر آن کاسته نمی شود. دلیل این موضوع شدت روشنایی بسیار مطلوب 4000 لومن و نسبت کنتراست 16000:1 است. در مجموع به کیفیت تصویر این پروژکتور شک نداشته باشید!

نصب آسان

تمام کلاس ها و اتاق ها شرایط یکسانی ندارند و به همین دلیل شما باید پروژکتوری تهیه کنید که از قابلیت نصب و راه اندازی آسانی در محیط های مختلف برخوردار باشد. ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-992F با بهره بردن از قابلیت هایی مانند زوم اپتیکال 1.6 برابری و امکان تصحیح حالت ذوزنقه ای به صورت عمودی و افقی همان چیزی است که شما برای این منظور نیاز دارید!

ویدئو پروژکتور اپسون EB-992F

حداقل هزینه نگهداری

در شرایطی که هر روز هزینه های جاری زندگی بالاتر می رود، خرید ویدئو پروژکتور اپسون EB-992F برای شما کاملاً مقرون به صرفه خواهد بود. لامپ این پروژکتور در حالت اکو تا 17000 ساعت نیازی به تعویض یا تعمیر پیدا نمی کند. این ویژگی شما را از صرف هزینه اضافی برای نگهداری یا سرویس دستگاه به طور کامل بی نیاز می کند. ویدئو پروژکتور اپسون EB-992F برای چندین سال به عملکرد بدون نقص و بدون خرج خود ادامه خواهد داد.

اتصال هم زمان به چند دستگاه

با ویدئو پروژکتور Epson EB-992F توجه مخاطبان خود را به مطالب جلب کنید و با راه حل های ارتباطی بی دردسر، یک محیط مشارکتی را در کلاس درسی ایجاد نمایید. این پروژکتور به صورت پیش فرض از اتصال وایرلس پشتیبانی می کند و با اپلیکیشن iProjection سازگاری دارد. همچنین به پورت های کارآمدی شامل HDMI (دو عدد)، VGA (دو عدد) و اترنت مجهز شده است. شما می توانید به راحتی کامپیوتر یا لپ تاپ خود را از طریق کابل به ویدئو پروژکتور اپسون EB-992F متصل کنید یا محتوای مورد نظرتان را به صورت وایرلس از روی گوشی یا تبلت تان به نمایش بگذارید. این پروژکتور از قابلیت تقسیم صفحه نمایش بهره می برد و قادر است تا محتوا را از چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان و در کنار هم به نمایش بگذارد. در این حالت علاوه بر شما، افراد دیگر حاضر در کلاس یا جلسه نیز می توانند محتوای مورد نظرشان را به اشتراک بگذارند. البته ویدئو پروژکتور اپسون EB-992F در این حالت به شما این امکان را می دهد تا محتوای سایر دستگاه ها را پیش از به اشتراک گذاری مورد بررسی قرار دهید و سپس آنها را جهت نمایش بر روی پرده تأیید کنید.

ویدئو پروژکتور اپسون EB-992F

بالاترین کیفیت صدا

ویدئو پروژکتور اپسون مدل EB-992F به اسپیکر داخلی قدرتمند با توان 16 وات مجهز شده است و محتوای صوتی را بدون نیاز به اتصال به اسپیکرهای خارجی با بالاترین کیفیت پخش می کند.

در مجموع مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور Epson EB-992F و نقاط قوت آن را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • نمایش تصاویر شفاف با رزولوشن Full HD به صورت وایرلس
  • هزینه های نگهداری و سرویس فوق العاده پایین
  • اتصال وایرلس داخلی و قابلیت Screen Mirroring
  • کاهش هزینه های هوشمند
  • ویژگی های تعاملی (اپلیکیشن iProjection، تقسیم صفحه نمایش و حالت moderator

منبع: epson