در سال های اخیر تلاش های زیادی در راستای مدرن سازی کلاس های درسی انجام شده است. یکی از تجهیزاتی که در این راستا کاربرد زیادی دارد، ویدئو پروژکتور اپسون EB-725Wi است. می توان گفت که این پروژکتور به تمام امکانات مورد نیاز برای تبدیل کردن کلاس درسی شما به یک محیط پویا و مدرن مجهز شده است و یکی از کامل ترین مدل ها در این زمینه به شمار می آید. این پروژکتور از نوع تعاملی یا Interactive است و به شما اجازه می دهد تا با استفاده از قلم لمسی یا حتی انگشت دست خود، بر روی تصاویر به رسم شکل یا یادداشت مطالب بپردازید. در واقع ویدئو پروژکتور Epson EB-725Wi وایت برد ساده و ارزان قیمت شما را به یک پنل هوشمند تعاملی گران قیمت و ارزشمند تبدیل می کند و امکانات مدرن و متعددی را به آن اضافه می کند!

می خواهید کلاس درسی خود را به یک محیط تعاملی و پویا تبدیل کنید؟! پروژکتور اپسون EB-725Wi برای شما ساخته شده!

از یک وایت برد هوشمند با تمام امکانات بهره مند شوید!

تعاملی بودن ویدئو پروژکتور آموزشی اپسون EB-725Wi زمینه مشارکت دانش آموزان در روند ارائه مطالب در کلاس را فراهم می کند. با استفاده از این ویدئو پروژکتور، دانش آموزان نیز می توانند در کنار هم بر روی تصاویر یادداشت کنند و به حل مسئله بپردازند! اپسون اعلام کرده است که برای دستیابی به بهترین عملکرد پروژکتور در این زمینه، بهتر است تا از قلم لمسی این برند استفاده شود. توجه داشته باشید که پشتیبانی از قابلیت Finger Touch (یادداشت مطالب با انگشت) به صورت آپشنال در این پروژکتور گنجانده شده است و در صورت سفارش دادن آن، قیمت ویدئو پروژکتور اپسون EB-725Wi افزایش می یابد. با این حال شما می توانید در صورت تمایل، اضافه شدن این قابلیت را در هنگام ثبت سفارش قید نمایید.

ویدئو پروژکتور اپسون EB-725Wi ابزارهای متعددی را به وایت برد ساده شما اضافه می کند. به عنوان مثال می توانید از محتوای در حال نمایش بر روی وایت برد (تصویر اصلی + مطالب یادداشت شده بر روی آن) پرینت بگیرید یا آن را در قالب فایل بر روی کامپیوتر متصل به پروژکتور ذخیره کنید! حتی می توانید این محتوا را به صورت آنی ایمیل کنید! این پروژکتور با اپلیکیشن BrighLink GoBoard Collaborative Whiteboarding نیز سازگاری دارد که تمام امکانات یک برد هوشمند را در اختیار شما قرار می دهد.

می خواهید کلاس درسی خود را به یک محیط تعاملی و پویا تبدیل کنید؟! پروژکتور اپسون EB-725Wi برای شما ساخته شده!

دسترسی تمام دانش آموزان به پروژکتور از طریق وای فای!

فناوری Interactive تنها مزیت خرید پروژکتور اپسون EB-725Wi نیست و همان طور که اشاره کردیم این مدل امکانات متعدد دیگری هم دارد. یکی از این امکانات، مجهز بودن به وای فای داخلی است که اتصال گوشی و تبلت به پروژکتور را فوق العاده آسان می کند! برای این منظور می توانید از فناوری میراکست (Miracast) بهره ببرید و بدون هیچ نرم افزار خاصی، صفحه نمایش گوشی یا تبلت خود را با پروژکتور به اشتراک بگذارید. ویدئو پروژکتور اپسون EB-725Wi با اپلیکیشن Epson iProjection نیز سازگار است و می توان تا 50 دستگاه مختلف را به صورت هم زمان از این طریق به آن متصل کرد! پس تمام دانش آموزان حاضر در کلاس می توانند به این پروژکتور دسترسی داشته باشند و در روند ارائه مطالب مشارکت کنند. حتی معلم می تواند از دانش آموزان مورد نظر خود بخواهد تا تکالیف خود را از طریق پروژکتور نمایش دهند و سپس معلم با قلم لمسی بر روی تصاویر ایرادات آنها را یادداشت کند! ویدئو پروژکتور اپسون EB-725Wi امکانات لازم برای به کار بردن روش های مدرن تدریس را به شما می دهد؛ حالا این شما هستید که باید از خلاقیت خود استفاده کنید!

می خواهید کلاس درسی خود را به یک محیط تعاملی و پویا تبدیل کنید؟! پروژکتور اپسون EB-725Wi برای شما ساخته شده!

تصاویر درخشان، واضح و خوانا

از لحاظ کیفیت تصویر نیز ویدئو پروژکتور اپسون EB-725Wi انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این پروژکتور به لنز شورت ترو مجهز است و سایز تصویر 100 اینچ را حتی در فضاهای محدود ارائه می دهد. همچنین این پروژکتور از فناوری 3LCD، منبع نور لیزری، شدت روشنایی 4000 لومن و کنتراست عالی 2500000:1 بهره می برد و از فرمان های چند لمسی (حداکثر 8 کاربر) پشتیبانی می کند. از دیگر مزایای خرید ویدئو پروژکتور اپسون EB-725Wi می توان به طول عمر عالی منبع نور لیزری (تا 30000 ساعت در حالت اکو)، 3 پورت HDMI و اسپیکر داخلی 16 وات اشاره کرد.

منبع: epson