در سیستم های آموزشی پویا و با هدف، صرفاً ارائه مطالب درسی در کلاس ها اهمیت ندارد و معلمان باید تمام تلاش خود را برای جلب توجه دانش آموزان به مطالب به کار گیرند. در این میان تجهیزات آموزشی مدرن مانند ویدئو پروژکتور، می تواند به کمک معلمان بیایند. مسلماً هر چه تصاویر ارائه شده در کلاس های درسی خواناتر و جذاب تر باشند، دانش آموزان توجه بیشتری به آنها خواهند داشت. ویدئو پروژکتور اپسون EB-725W یکی از دستگاه هایی است که برای این منظور می توانید بر روی آن حساب ویژه ای باز کنید. این پروژکتور با بهره بردن از شدت روشنایی و کنتراست عالی، مطالب درسی را جذاب تر می کند و نقش عمده ای در افزایش بازدهی تدریس شما خواهد داشت. در این مقاله با مزایای خرید پروژکتور اپسون EB-725W برای استفاده در کلاس های آموزشی بیشتر آشنا می شویم.

دانش آموزان خود را با تصاویر خوانا و 120 اینچی پروژکتور اپسون EB-725W به مطالب درسی جذب کنید!

تصاویر کاملاً خوانا در سایز 120 اینچ!

با خرید ویدئو پروژکتور Epson EB-725W می توانید به سایز تصویر 120 اینچ (حدود 2 برابر بزرگتر از یک پنل تخت 75 اینچ) دست پیدا کنید. تصاویر هر چه بزرگتر باشند و جزئیات بیشتری در آنها دیده شود، کنجکاوی دانش آموزان را بیشتر بر می انگیزد! حال تصور کنید که این قاب تصویر 120 اینچی، حاوی تصاویری درخشان و جذاب هم باشد! در چنین شرایطی مسلماً دانش آموزان تمایل بیشتری به یادگیری مطالب درسی پیدا می کنند.

برای این منظور، ویدیو پروژکتور اپسون EB-725W به فناوری نمایش 3LCD مجهز شده است. این فناوری باعث می شود تا شفافیت رنگ های تولید شده توسط پروژکتور تا 3 برابر نسبت به مدل های تک چیپ ارتقا پیدا کند و تصویر نهایی طبیعی تر شود. این پروژکتور لیزری توانایی دستیابی به شدت روشنایی 4000 لومن را هم دارد و حتی در محیط های کاملاً روشن نیز از براق بودن تصاویر آن کاسته نمی شود.

دانش آموزان خود را با تصاویر خوانا و 120 اینچی پروژکتور اپسون EB-725W به مطالب درسی جذب کنید!

اما یکی از مشخصات مهمی که به خوانا تر شدن متن های به کار رفته در تصویر کمک می کند، نسبت کنتراست عالی ویدئو پروژکتور لیزری اپسون EB-725W است. به طور دقیق تر باید گفت که این پروژکتور از کنتراست حداکثر 2500000:1 پشتیبانی می کند و یک رنگ مشکی طبیعی و خالص را به شما ارائه می دهد. این میزان کنتراست باعث می شود تا تصویر نهایی عمق پیدا کند و به خصوص متن ها و نمودارهای سیاه و سفید به خواناترین شکل ممکن نمایش داده شوند. پس دانش آموزان شما دیگر نمی توانند به بهانه خوانا نبودن تصاویر به مطالب درسی ارائه شده در کلاس توجه نکنند!

وای فای داخلی، به اشتراک گذاری آسان محتوا توسط معلم و دانش آموزان

هدف از تولید و عرضه ویدئو پروژکتور Epson EB-725W، افزایش هر چه بیشتر میزان مشارکت در کلاس های آموزشی بوده است. در همین راستا این پروژکتور به وای فای داخلی (5GHz) مجهز شده است و امکان اتصال وایرلس به گوشی و تبلت را فراهم کرده است. برای این منظور باید از اپلیکیشن Epson iProjection استفاده کنید. این اپلیکیشن از انواع فرمت فایل پشتیبانی می کند و به شما اجازه می دهد تا حداکثر 50 دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به ویدئو پروژکتور اپسون EB-725W متصل کنید! با بهره بردن از این ویژگی می توانید از تمام دانش آموزان حاضر در کلاس بخواهید تا از طریق تبلت خود به پروژکتور متصل شوند و در صورت نیاز تکالیف خود را با آن به نمایش بگذارند! این پروژکتور از قابلیت Split Screen (تقسیم صفحه نمایش) هم بهره می برد و توانایی نمایش تصاویر ارسالی از حداکثر 4 دستگاه مختلف را به صورت هم زمان دارد. این ویژگی ها به پویا تر شدن فضای کلاس شما کمک زیادی می کند و به دانش آموزان هم اجازه می دهد تا در به اشتراک گذاری مطالب و روند کلاس مشارکت داشته باشند.

دانش آموزان خود را با تصاویر خوانا و 120 اینچی پروژکتور اپسون EB-725W به مطالب درسی جذب کنید!

بد نیست بدانید که ویدئو پروژکتور اپسون EB-725W به 3 پورت HDMI هم مجهز است و به سادگی می توانید لپ تاپ و دیگر دستگاه های سازگار با رابط HDMI را از طریق کابل به آن متصل کنید.

از دیگر مشخصات و امکانات ویدئو پروژکتور اپسون EB-725W می توان به رزولوشن WXGA، اسپیکر داخلی 16 وات، منبع نور لیزری با طول عمر 20000 ساعت، برد کوتاه و قابلیت روشن شدن آنی اشاره کرد.

منبع: projectors