با خرید پروژکتور اپسون EB-695Wi می توانید وایت برد ساده خود را به یک پنل هوشمند حرفه ای تبدیل کنید و از روش های مدرن تدریس بهره مند شوید! این ویدئو پروژکتور از نوع تعاملی (Interactive) است و هدف از تولید آن، افزایش سطح همکاری و مشارکت دانش آموزان در کلاس های درسی بوده است. ویژگی اصلی این پروژکتور این است که افراد می توانند از طریق قلم لمسی یا حتی انگشتان دست خود بر روی تصاویر آن به یادداشت مطالب و رسم شکل بپردازند. ویدئو پروژکتور اپسون EB-695Wi این مطالب را تشخیص می دهد و با تصاویر ترکیب می کند؛ انگار که در حال کار کردن با یک پنل هوشمند هستید!

با انگشت دست خود روی تصاویر پروژکتور اپسون EB-695Wi مطلب یادداشت کنید

سازگار با قلم لمسی اپسون و البته انگشت دست شما!

اپسون اعلام کرده است که برای دستیابی به بهترین عملکرد ویدئو پروژکتور تعاملی EB-695Wi، بهتر است تا از قلم لمسی این برند استفاده کنید. البته همان طور که اشاره کردیم، امکان یادداشت مطالب با انگشت نیز بر روی تصاویر این پروژکتور وجود دارد؛ اما قلم لمسی حساسیت و دقت بالاتری دارد و باعث می شود تا مطالب با سرعت بالاتری بر روی تصویر درج شوند. به خصوص اینکه اپسون عنوان کرده است که قلم های تعاملی جدید این برند از لحاظ سرعت پاسخ دهی ارتقا یافته اند و عملکرد بهتری را نسبت به قبل ارائه می دهند.

مناسب برای کار گروهی در کلاس

ویدئو پروژکتور اپسون EB-695Wi توانایی تشخیص دو قلم لمسی را به صورت هم زمان دارد. با بهره بردن از این ویژگی، معلم و دانش آموز می توانند هر دو با هم بر روی تصاویر به یادداشت مطلب بپردازند. همچنین این ویژگی امکان حل گروهی مسائل را ایجاد می کند و دانش آموزان می توانند در تیم های دو نفره بر روی تصاویر کار کنند. به این ترتیب ویدئو پروژکتور اپسون EB-695Wi می تواند نقشی اساسی در پویاتر شدن محیط کلاس های آموزشی ایفا کند.

با انگشت دست خود روی تصاویر پروژکتور اپسون EB-695Wi مطلب یادداشت کنید

نمایش محتوا پس از تأیید معلم!

یکی دیگر از مزایای خرید ویدئو پروژکتور Epson EB-695Wi، پشتیبانی این گجت از نرم افزار Multi-PC است. این نرم افزار امکان به اشتراک گذاری محتوا از طریق چند کامپیوتر را به صورت هم زمان فراهم می آورد و علاوه بر معلم، دانش آموزان هم می توانند با پروژکتور ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال معلم می تواند از این قابلیت برای نمایش تکالیف دانش آموزان در کنار هم بر روی پرده نمایش استفاده کند و ایرادات آنها را بر روی تصویر یادداشت نماید.

در ویدئو پروژکتور اپسون EB-695Wi یک قابلیت ویژه برای معلمان به نام Moderator Function نیز تعبیه شده است. با بهره بردن از این قابلیت، معلم می تواند محتوای ارسالی توسط دانش آموزان به ویدیو پروژکتور را ابتدا به صورت پیش نمایش مشاهده کند و پس از تأیید، اجازه انتشار آنها را صادر نماید. به این ترتیب تمام محتوایی که توسط پروژکتور در طول کلاس نمایش داده می شود، در کنترل معلم خواهد بود.

روش های نوین تدریس!

ویدئو پروژکتور اپسون EB-695Wi از اتصال به یک دستگاه دیگر از همین مدل و نمایش هم زمان تصویر پشتیبانی می کند. با بهره بردن از این قابلیت می توانید تصاویر را در سایز بزرگتری نمایش دهید و به سطح تعاملی بزرگتری دست پیدا کنید. در این حالت فضای بیشتری برای کار گروهی بر روی مسائل درسی در اختیار خواهید داشت. همچنین در این حالت می توانید از قابلیت Split Screen بهره ببرید و سطح نمایش را به دو بخش تقسیم کنید. در این شرایط امکان نمایش تصاویر از دو دستگاه منبع پخش به صورت هم زمان ایجاد می شود. مثلاً می توانید در یک بخش اسلایدهای مربوط به تدریس خود را نمایش دهید و در سمت دیگر از یک ویدئوی آموزشی برای تفهیم بهتر آن مطالب استفاده کنید.

با انگشت دست خود روی تصاویر پروژکتور اپسون EB-695Wi مطلب یادداشت کنید

امکانات و کیفیت تصویر ایده آل

این ویژگی ها فضای کلاس آموزشی شما را مدرن تر و پویا تر می کند و باعث جذاب تر شدن مطالب درسی برای دانش آموزان می شود. لازم به ذکر است که ویدئو پروژکتور اپسون EB-695Wi کیفیت تصویر مطلوبی را نیز ارائه می دهد و به مشخصاتی مانند رزولوشن WXGA، روشنایی 3500 لومن و فناوری 3LCD مجهز است. این پروژکتور دارای لنز الترا شورت ترو است و در کوتاه ترین فاصله نسبت به پرده پروژکتور نصب می شود. مجهز بودن به 3 پورت HDMI، پشتیبانی از دانگل وایرلس به صورت آپشنال و اسپیکر داخلی سایر ویژگی های کلیدی ویدئو پروژکتور اپسون EB-695Wi را تشکیل می دهند.

منبع: epson