دوست دارید کلاس درسی خود را به یک محیط مشارکتی، پویا و جذاب برای دانش آموزان تبدیل کنید؟! ویدئو پروژکتور اپسون EB-685Wi دقیقاً همان چیزی است که به آن نیاز دارید! این پروژکتور یک سطح وسیع از تصاویر تعاملی را در اختیار شما قرار می دهد و امکان بهره بردن از روش های تدریس مدرن و خلاقانه را فراهم می آورد. شما می توانید با استفاده از قلم لمسی اپسون، بر روی تصاویر به نمایش درآمده با این پروژکتور به یادداشت مطالب، رسم شکل، زوم و اسکرول بپردازید و از مزایای یک برد هوشمند پیشرفته بر روی وایت برد ساده خود بهره مند شوید! توجه داشته باشید که ویدئو پروژکتور Epson EB-685Wi از انگشتان دست پشتیبانی نمی کند و حتماً باید از قلم لمسی اپسون در کنار آن استفاده شود.

ویدئو پروژکتور Epson EB-685Wi

پشتیبانی از دو قلم لمسی به صورت هم زمان

قلم های لمسی جدید اپسون به منظور یادداشت مطالب با بالاترین سرعت و پاسخ دهی دقیق طراحی شده اند و طول عمر باتری مناسبی نیز دارند. ویدئو پروژکتور اپسون EB-685Wi با پشتیبانی از دو عدد از این قلم های لمسی پیشرفته، امکانات متعددی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. عملکرد این قلم ها به اندازه ای دقیق و سریع است که ممکن است در هنگام یادداشت یا رسم شکل، متوجه تفاوت آنها با ماژیک های معمولی وایت برد نشوید! قلم لمسی اپسون همانند یک ماوس کامپیوتر، امکاناتی مانند دبل کلیک، سلکت یا drag را هم در اختیار شما قرار می دهد!

نکته قابل توجه در این رابطه این است که دو کاربر مختلف می توانند به صورت هم زمان از قلم های لمسی اپسون برای یادداشت مطالب بر روی تصاویر ویدئو پروژکتور EB-685Wi استفاده کنند. با بهره بردن از این ویژگی، می توانید محیط تعاملی تری را در کلاس درس خود ایجاد کنید و از دو دانش آموز بخواهید تا در کنار هم به حل مسائل بر روی تصاویر بپردازند! در این حالت می توانید به هر یک از قلم ها تنظیمات متفاوتی بدهید. این تنظیمات می تواند شامل نوع، رنگ و اندازه فونت باشد.

ویدئو پروژکتور Epson EB-685Wi

مزایای یک پروژکتور اولترا شورت ترو

ویدئو پروژکتور اپسون EB-685Wi با بهره بردن از یک لنز اولترا شورت ترو، شما را از مشکلاتی مانند کمبود فضای نصب یا افتادن سایه معلم بر روی تصاویر نجات می دهد! نسبت پرتاب این پروژکتور 0.28:1 است و شما می توانید آن را در فاصله بین 0.4 تا 0.6 متری نسبت به وایت برد نصب کنید. در این حالت می توانید به سایز تصویر 60 تا 100 اینچی دست پیدا نمایید. به این ترتیب پروژکتور در پشت معلم یا فرد ارائه دهنده مطالب قرار می گیرد و هیچ سایه ای بر روی تصاویر آن ایجاد نمی شود. این ویژگی به عملکرد دقیق تر قلم های لمسی اپسون نیز کمک می کند.

کیفیت تصویر ایده آل با بهره بردن از فناوری 3LCD

علاوه بر عملکرد تعاملی دقیق و سریع، می توانید بر روی کیفیت تصویر مناسب ویدئو پروژکتور اپسون EB-685Wi نیز حساب باز کنید! این پروژکتور از فناوری اختصاصی 3LCD اپسون بهره می برد و رنگ هایی تا 3 برابر شفاف تر را نسبت به مدل های معمولی تولید می کند. همچنین این پروژکتور از روشنایی 3500 لومن، رزولوشن WXGA (1280x800) و نسبت کنتراست 14000:1 برخوردار است و به فناوری تنظیم اتوماتیک روشنایی مجهز شده است. این فناوری که با نام Auto-Brightness Adjustment شناخته می شود، روشنایی خروجی پروژکتور را متناسب با سطح نور محیط تغییر می دهد تا کیفیت تصویر بهینه سازی شود. پس حتی در محیط های کم نور نیز می توانید از وضوح تصویر ایده آل ویدئو پروژکتور اپسون EB-685Wi بهره مند شوید.

ویدئو پروژکتور Epson EB-685Wi

سازگار با پایه رومیزی

شاید برایتان جالب باشد که ویدئو پروژکتور اپسون EB-685Wi می تواند سطح یک میز ساده را به یک سطح تعاملی تبدیل کند! بله، شما می توانید با خرید پایه رومیزی سازگار با این پروژکتور به صورت جداگانه، تصاویر تعاملی این دستگاه را بر روی یک میز نمایش دهید. در این حالت دانش آموزان می توانند دور تا دور میز قرار بگیرند و با استفاده از قلم بر روی تصاویر به رسم شکل یا یادداشت بپردازند! لازم به ذکر است که این پایه رومیزی باعث قرارگیری ویدئو پروژکتور اپسون EB-685Wi به صورت عمودی در کنار میز می شود.

چنانچه قصد خرید ویدئو پروژکتور اپسون EB-685Wi و بهره مندی از مزایای متعدد آن در راستای پویاتر کردن محیط کلاس های آموزشی خود دارید، فقط کافی است با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: epson