اگر برای معرفی و تبلیغات محصولات شرکت خود به سفرهای کاری زیادی در طول سال اعزام می شوید، هیچ چیز به اندازه یک پروژکتور سبک و قابل حمل نمی تواند برایتان مناسب باشد! با استفاده از پروژکتور می توانید محتوای مورد نظر خود را با تکنیک های مدرن تری به مخاطب هدف خود ارائه دهید و به موفقیت های کاری بیشتری دست پیدا کنید! ویدئو پروژکتور اپسون EB-1795F یکی از همین مدل ها است که از قابلیت حمل فوق العاده آسانی بهره می برد. این پروژکتور به باریکی یک لپ تاپ است و فقط در حدود 1.8 کیلوگرم وزن دارد. به این ترتیب می توانید این پروژکتور را در کیف لپ تاپ یا چمدان خود بگذارید و آن را در سفرهای کاریتان با خود به همراه داشته باشید.

ویدئو پروژکتور Epson EB-1795F

نمایش تصویر با کیفیت 1080p

با اینکه ویدئو پروژکتور اپسون EB-1795F دستگاه کوچکی است، اما از لحاظ ویژگی های فنی توانایی رقابت با مدل های بزرگترِ رومیزی را دارد. این پروژکتور توانایی نمایش تصاویر 1080p Full HD را دارد و از اتصال وایرلس پشتیبانی می کند. همچنین روشنایی خروجی این پروژکتور هم برای نور سفید و هم برای نورهای رنگی برابر با 3200 لومن اعلام شده است. این مشخصات برای نمایش محتوای فول اچ دی کاملاً ایده آل است و باعث نمایش تصاویر مورد نظر شما به شکلی جذاب و خیره کننده می شود!

بهره مندی از مزایای 3LCD

اپسون در ویدئو پروژکتور مدل EB-1795F از فناوری 3LCD استفاده کرده است. به طور کلی اپسون در زمینه توسعه فناوری نمایش 3LCD سابقه درخشانی دارد و یکی از شرکت های پیش رو در این حوزه شناخته می شود. فناوری 3LCD شفافیت و دقت رنگ های تولید شده توسط پروژکتور را ارتقا می دهد و به طبیعی تر شدن تصاویر کمک زیادی می کند. این مورد در رابطه با ویدئو پروژکتور اپسون EB-1795F نیز صدق می کند و شما می توانید از تصاویر خوش رنگ آن لذت ببرید.

کاملاً وایرلس

اما یکی از ویژگی های کاربردی ویدئو پروژکتور اپسون EB-1795F، پشتیبانی از فناوری میراکست (Miracast) است. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا صفحه نمایش گوشی یا تبلت خود را با پروژکتور Mirror کنید و محتوای دلخواهتان را به صورت وایرلس با آن به نمایش بگذارید. فقط توجه داشته باشید که گوشی، تبلت یا دیگر دستگاه های مد نظر شما باید با فناوری میراکست سازگار باشند. همچنین برای بهره بردن از این قابلیت، پروژکتور و دستگاه منبع پخش باید به صورت هم زمان به یک شبکه وای فای متصل شده باشند.

ویدئو پروژکتور اپسون EB-1795F از قابلیت MHL هم برخوردار است و این امکان برای شما وجود دارد تا گوشی خود را با کابل MHL به آن متصل کنید. ضمن اینکه این پروژکتور از دانگل های استریمینگ HDMI مانند کروم کست و روکو هم پشتیبانی می کند.

ویدئو پروژکتور Epson EB-1795F

اپسون در مورد ویدئو پروژکتور EB-1795F چه می گوید؟!

بر روی وب سایت رسمی شرکت اپسون، موارد زیر به عنوان مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور EB-1795F ذکر شده است. بیایید به آنها نگاهی بیندازیم.

* سبک و مناسب برای مسافرت: به باریکی یک لپ تاپ، وزن فقط 1.8 کیلوگرم!

* به این دو عدد دقت کنید: به روشنایی یکسان این پروژکتور برای نورهای رنگی و سفید توجه داشته باشید:

-    روشنایی نورهای رنگی: 3200 لومن
-    روشنایی نور سفید: 3200 لومن

* عملکرد درخشان Full HD: پشتیبانی از رزولوشن 1080p (1920x1080) برای دستیابی به تصاویر شارپ و عریض

* وایرلس: تصاویر دلخواهتان را از لپ تاپ، تبلت یا گوشی خود به نمایش بگذارید، بدون اینکه نیازی به اتصال آنها به پروژکتور از طریق کابل وجود داشته باشد. به این ترتیب می توانید آزادانه در اتاق حرکت کنید.

* دقیق ترین رنگ ها با اپسون: فناوری 3 چیپ 3LCD اپسون علاوه بر ارتقای شفافیت تصویر، باعث شده تا این پروژکتور محدوده وسیع تری از رنگ ها را نیز پوشش دهد.

* تنظیم تصویر سریع و آسان: این پروژکتور با بهره بردن از قابلیت تصحیح کیستون عمودی و افقی به صورت اتوماتیک و ابزار Screen Fit، در زمانی کوتاه تصویر را بر روی سطح نمایش تنظیم می کند، حتی اگر زاویه قرارگیری پروژکتور نسبت به سطح نمایش در یک راستا نباشد.

* پروژکتور خود را به یک دستگاه هوشمند تبدیل کنید: برای این منظور می توانید از قابلیت Miracast و Mirroring به صورت وایرلس بهره ببرید.

ویدئو پروژکتور Epson EB-1795F

* ویدئوهای HD را به صورت مستقیم از گوشی، تبلت یا دانگل های استریمینگ به اشتراک بگذارید: این پروژکتور از دانگل های استریمینگ HDMI مانند کروم کست و روکو پشتیبانی می کند و با فناوری MHL سازگاری دارد.

* اتصال سریع به دستگاه های موبایل به صورت وایرلس: برای این منظور تنها کافی است تا QR Code به نمایش در آمده با این پروژکتور را از طریق گوشی یا تبلت اسکن کنید تا اتصال وایرلس برقرار شود.

* سازگار با جدیدترین لپ تاپ ها و مدیا پلیرها: این پروژکتور با بهره بردن از پورت HDMI، از اتصال به انواع لپ تاپ ها و دستگاه های دیجیتال پشتیبانی می کند.

منبع: amazon